טוען. אנא המתן...

מוכנים עם סוכה לחג? קופונופש פלוס דואגים לכם!

מאת: חן בן צבי

אולי עוד לא שמתם לב, אבל ממש עוד מעט, ואם נדייק ב- 29.9.23/י"ד בתשרי, נחגג חג סוכות, אחד מהחגים היותר משפחתיים ומאחדים. מבקשים להעניק לילדים תחושת חג אמתית ואף לכבד את מנהגי החג - לאכול ולארח בסוכה? הגיע הזמן לבדוק האם אתם ערוכים כנדרש.


תחכו עם ארבעת המינים אבל סוכה תזמינו עוד היום


אומנם עוד מוקדם לרכוש את ארבעת המינים ולגהץ את בגדי החג, אך זהו בדיוק הזמן לוודא שאכן מחכה במחסן סוכה מוכנה, כך שלא תידרשו בדקה האחרונה לחפש קרשים, סכך, בדים, להרים טלפונים ולבלות זמן על הכביש בחיפוש אחר חנות מתאימה.

מבינים שעוד אין לכם סוכה ראויה עבור השנה החדשה, וכן מבקשים להקים סוכה כשרה בנוחות, ביעילות וכמובן שגם לצד מחיר כדאי? "קופונופש פלוס" גאים להציע מבחר סוכות כשרות, באיכות מדהימה, במחיר שווה ואף לפני ערב החג!


הסוכות שמחכות לכם בקופונופש פלוס

"קופונופש פלוס" אומנם מתמחה במציאת דילים שווים עבור של אטרקציות ברחבי הארץ, אך גם מטפחת נישה משלימה. מציעה למכירה מגוון מוצרים לבית, וכן, גם סוכה להרכבה מהירה, כולל לטות עץ להנחת הסכך.

ב"קופונופש פלוס" תמצאו סוכה לנצח מבית מפעלי "סוכות שלום" - חברה מובילה ומוערכת בתחום! מדובר בסוכה מודולרית שמגיעה עם 10 שנות אחריות!

הסוכות קלות להקמה, מגיעות עם סך החלקים הנחוצים (עמודים ומוטות עמידים, בד לבן איכותי, לטות לסוכה וסכך במבוק כשר). מבקשים פרטים נוספים? המוטות צבועים בתנור (איכות מאוד גבוהה), יש 3 חלונות ואפילו רוכסן שמאפשר אטימה מוחלטת של הדלת. מה עם צ'ופר? ברוח החג מקבלים מתנה, פטיש גומי שמסייע בבנייה!


מתחילים את השנה החדשה ברגל ימין

מתכננים השנה להקים סוכה בקלות ובנוחות, הגעתם לידי החלטה שהשנה מחפשים סוכה לקנייה שתלווה לאורך שנים רבות? הגיע הזמן לקבל החלטה, כל עוד "קופונופש פלוס" מריצה משלוחים בכל רחבי הארץ - מצפון ועד דרום.


מתלבטים? קבלו מס' נתונים חשובים:

• משלוחים בכל רחבי הארץ - "קופונופש פלוס" הינה הפלטפורמה היחידה שמוכרת סוכות בכל רחבי הארץ, כולל באזורים מרוחקים.

• חוזק - "סוכות שלום" ידועות בקונסטרוקציה מאוד חזקה ועמידה.

• אחריות - סוכות לנצח מבית "סוכות שלום" מגיעות עם 10 שנות אחריות.

• מבחר גדלים - "קופונופש פלוס" מוכרת סוכות בכל הגדלים הרצויים. ישנה סוכה קטנה ובמקביל סוכה ענקית. קיימים במלאי הגדלים הבאים: סוכה 2X2 / סוכה 3X3 / סוכה 5X3 / סוכה 4X3 / סוכה 3X2 מ'.

• סוגרים פינה - רוכשים סוכה קומפלט! כולל, סכך לסוכה כשר ובד לסוכה, לפי מידה רצויה.

• נוחות מלאה - הסוכה מגיעה עם חוברת הוראות פשוטה להבנה, כאשר הסוכה עצמה מאוד נוחה ומהירה להרכבה.

• אלמנטים משלימים - סוכה מוכנה מבית "קופונופש פלוס" מגיעה עם דלת שנאטמת באופן מלא (ע"י רוכסן) ועם תוספת של 3 חלונות.

• משלוח - זוכים לסגור משלוח לפני החג.

• מחיר - המחיר הכי משתלם - ללא תחרות!


אוספים לבד או סוגרים משלוח? לשיקולכם!

מחפשים ברגע האחרון סוכה לקניה - סוכה בזול, אך באיכות מעולה שתוכיח את עצמה שנה אחר שנה? סוכה כשרה בהתאם לדיני מחיצה? סוכה שקל להקים ועוד יותר קל לפרק ולארוז בצד עבור שנה הבאה? או אולי צרכים רק זוג לטות עץ לטובת חיזוק הסכך (ניתן לרכוש כל כמות רצויה במידה הרצויה)? הגיע הזמן לעצור את שגרת היום, לבחון כיצד ערוכים מבחינת סוכה ולסגור פינה בצורה נוחה, משתלמת ומהירה.

מה לגבי משלוח? ובכן ניתן לאסוף לבד מחד נס, אך גם ניתן להיעזר בשירותי משלוח יעילים. שורה תחתונה? אולי ניתן לחכות מעט עם הקישוטים של הסוכה, אך בכל הנוגע לרכישה, אל תחכו לרגע האחרון, בטח כשהמחיר משתלם והשירות מדהים.

בברכת שנה טובה וסוכה כשרה,

קופונופש פלוס - עבורכם בימי חול, חופשים ומועדים לשמחה.