טוען. אנא המתן...

קמפינג למפונקים – האם באמת יש דבר כזה ?

מאת: ארנה מוסל אסף

כשאומרים לך אוהל, אתה נזכר ב...


כמעט כל אחד מאיתנו נושא זיכרון כלשהוא שקשור לשינה באוהל – אחד נזכר בימי השירות הצבאי והקור המקפיא באוהלים בגולן, אחת נזכרת בטיול הגדול אחרי צבא באיזה חור בדרום אמריקה, אחד מתגעגע בערגה לחופשות המשפחתיות בכנרת בשנות ה70-90 העליזות. כל אחד והמטענים שלו, המכנה המשותף של כל הזיכרונות – הם לא נחשבים כמפנקים (-:

רובנו אפילו מתייחסים בחשד לצמד המילים האלה – קמפינג מפנק – מתוך מחשבה שמדובר בסתירה מוחלטת. אחד מאתרי הנופש שמוכיחים לכם אחרת הוא בלום וילג'. לא המפנק ביותר שניתן למצוא בימים אלה בישראל, אבל בהחלט בTop Ten שגם שומר על מחיר שפוי והגיוני לכל כיס ומשלב בין השניים – קרבה לטבע מאחד, נוחות בסיסי מאידך.


בלום וילג' משלב טבע עם נוחות


בלום וילג' בגליל העליון נוצר בדיוק בשבילכם – שרוצים (או הילדים שכנעו אותם...) את החיבור לטבע הישראלי, אבל חייבים את המזגן והתנאים הבסיסיים של נוחות.

מצד אחד מרחבים פתוחים ותחושת כפריות, מצד שני מים חמים במקלחת ואוהל גלמפינג ממוזג מרווח עם רצפת דק עץ, מיטות של ממש עם מצעים וכריות ומרפסת אישית עם מקרר ומקפיא – אישיים.

גם סביבת אוהלי הגלמפינג מטופחת ומושקעת – שפע צמחייה, פינות מנגל יעודיות ופינות ישיבה כיפיות לסתלבט מושלם. אומנם המקלחות והשירותים לא פרטיים – יש אתרי קמפינג שהתקדמו למקלחת פרטית, ותג המחיר מרקיע שחקים בהתאם – אבל הניקיון והתחזוקה מאוד מוקפדים והשימוש בהם נעים.


חופשה שופעת חוויות


בשביל לשכנע אתכם לגמרי שזה האתר לחופשה הבאה שלכם, כדאי שתדעו שבלום וילג' ממוקם ממש דקות ספורות מהנחלים המרעננים של הצפון ומהנקודה בה הם מתמזגים והופכים לנהר הירדן השופע. הקרבה הזאת מאפשרת לאתר להציע לכם מגוון אטרקציות כגון שייט קייקים במסלול נינוח או סוער וגלישת אומגה ישירות לתוך המים. בנוסף לפארק חבלים "טופ רופ", ירי בחץ וקשת ואפילו קיר טיפוס של ממש. משעמם לא יהיה לכם כאן לרגע.

אם בכל זאת תרצו לצאת קצת מהבועה ולהציץ החוצה, תשמחו לגלות שהאתר שוכן ממש בלב הסואן של תיירות גליל עליון – משמע שפע מטורף של אטרקציות וחוויות מכל הסוגים ומכל הסגנונות, החל מטיולים בטבע (מסלולים רטובים ויבשים), דרך טיולי שטח עם רייזרים, טרקטורונים וג'יפים ועד מרכזי מבקרים ייחודיים כמו מוזיאון השוקולד.

גם אזור הכנרת כשעה מהאתר, כך שבדרך הלוך או חזור מהחופשה תוכלו להעשיר את החוויה עם פארק מים כמו חוף גיא או ספורט ימי אקסטרימי לדוגמת בננה, אבובים או אפילו לקחת סירה לשייט עצמאי באגם.


חבר'ה, תזרמו !

שמרו על ראש פתוח, יש מצב שאפילו תתאהבו בז'אנר הזה. השאירו את הגינונים בבית, בואו להתחבר לטבע ולקסם הפשטות, ולגלות שאפילו מפונקים (סליחה – אוהבי הנוחות) כמוכם יכולים ליהנות מחופשת קמפינג באוהל ממוזג עם כל התשתיות מסביב.

בנוסף לאוהלי הגלמפינג בבלום וילג', תוכלו למצוא אוהלים ממוזגים בעוד 4 אתרים מומלצים בעיננו : ירוק על הנחל ששוכן ממש על שפת נחל חצבאני, חוף בצת הסמוך לנהריה, החוף הירוק והשקט בכנרת ומאי תאי וילג' בברכת רם למורדות החרמון


אנחנו כאן בשבילכם

אם אתם מתלבטים איזה לוקיישן מתאים לכם, אם יש לכם עוד מיליון שאלות – יועצי הנופש של קופונופש פלוס ישמחו לתת לכם מענה ולהתאים לכם חופשת קמפינג מותאמת לצרכים שלכם

072-3954465