טוען. אנא המתן...

5 אתרי הקמפינג המומלצים בצפון

מאת: ארנה מוסל אסף

ענף הקמפינג בישראל, הפך בשנים האחרונות לטרנד פופולארי, שמציע מנעד רחב מאוד של אפשרויות, סגנונות ורמות תקציב. אזור הצפון, שופע גם הוא באתרי קמפינג במרחבים שונים, החל ממתחמים בתוליים יחסית עם תנאים בסיסיים, ועד לאתרים בוטיקיים המציעים תנאים משופרים ומפנקים, שנותנים פייט רציני לצימרים ולבתי מלון. קמפינג על הים, קמפינג על הכנרת או קמפינג על הנחל – כל האפשרויות פתוחות והשפע עצום, החל מלינה באוהל הפרטי שלכם מהבית וכלה בקרוואן מאובזר למשעי.

סקרנו עבורכם את אתרי הקמפינג בצפון נכון לקיץ 23, ואלה 5 המומלצים מבחינתנו, תוך התחשבות בשיקולים כגון – איכות הלוקיישן, תמורה מול מחיר, קרבה לטבע/נקודות עניין, אדיבות הצוות ועוד ועוד פרמטרים. עכשיו נשאר רק להחליט מי מ5 האתרים הכי תפור עליכם :


בלום וילג' , כפר בלום

באתר התיירות הוותיק "קייקי כפר בלום", זיהו את המשיכה הישראלית לדילים "הכל כלול", וככה נולדה להם ההברקה לפתוח מתחם קמפינג שיאפשר למשפחות לבלות וללון – באותו המקום.

החופשה כאן בבלום וילג' כוללת שייט קייקים חוויתי ומרענן, גלישת אומגה ישירות לתוך המים ובילוי בפארק החבלים האתגרי טופ רופ.

מתחם הקמפינג מוסדר ומטופח, וכולל פינות ישיבה פסטורליות עם ערסלים ונדנדות, גן שעשועים, אזורי מנגל ייעודיים ומטבחון. הלינה עצמה באוהל גלמפינג ממוזג, הכולל מיטות של ממש, מקרר אישי, כך שגם המפונקים בחבורה יהיו מרוצים

שימו לב : אל תפספסו את טיילת בן עמי – טיילת יפהפייה שיוצאת מהאתר עצמו, עם שבילי הליכה מונגשים בין הגפנים, כאשר הירדן זורם סמוך עליכם, ומפתיע במפלונים מרהיבים המתנפצים על הסלעים

מתאים במיוחד ל: משפחות שאוהבות אקשן, אתגר ועניין, יעופו כאן על השילוב בין אתר הלינה לבין האטרקציות הכלולות בחופשה

לכתבת סיקור אודות בלום וילג' הקליקו כאן >>

לפרטים נוספים והזמנת חופשת קמפינג דברו איתנו 072-3954465 או הזמינו אונליין באתר >>


החוף הירוק, כנרת

מדמיינים קמפינג בכנרת ונבהלים מהמחשבה על עשן המנגלים הבלתי פוסק, ומוסיקה מחרישת אוזניים ? תתפלאו, יש גם חוויה אחרת. החוף הירוק הוא הלוקיישן האידיאלי לאוהבי הכנרת, המים המתוקים שלה והאנרגיה המיוחדת שבה, אבל פחות מתחברים לרעש, לעשן ולהמוניות.

באחת הנקודות היפות ביותר על שפת הכנרת, ממש שפת המים, שוכן אתר קמפינג מתוק, מטופח ועטוף ירוק, המציע מגוון אפשרויות אירוח – לינה באוהלים הפרטיים שלכם מהבית, בקרוואנים מאובזרים או באוהלים ממוזגים ומרווחים, וכמובן כל התשתיות הנדרשות כגון שירותי הצלה, .

שימו לב : אשכרה אסור לעשות כאן על האש וגם לא להשמיע מוסיקה. תענוג

מתאים במיוחד ל: משפחות שאוהבות את הבילוי שלהם שקט ורגוע, בדגש על שיחות טובות על כוס יין

לפרטים נוספים והזמנת חופשת קמפינג דברו איתנו 04-6323360 או הזמינו אונליין באתר >>

אם אתם קצת מבולבלים מהשפע, או עדיין מתלבטים איזה אתר קמפינג בצפון הכי מתאים לצרכים שלכם, יועצי הנופש שלנו ישמחו לשוחח איתכם, להבין מה הכי חשוב לכם ולהציע לכם חופשת קמפינג מדויקת אנחנו כאן > טלפון ואתר


ירוק על הנחל, גן הצפון

ממש ממש על שפת לגונה מהממת של נחל החצבאני, בתוך חורשה שופעת עצים, שוכן אתר בוטיקי שופע מדשאות, עצי צפצפה ואקליפטוס, ואווירה גלילית נינוחה נעימה. באתר גישה נוחה למים (כמובן באחריות הנופשים) כולל אזור רדוד ורגוע אידיאלי לקטנטנים, וגם גישה לאזור עמוק ומאתגר יותר. ירוק על הנחל תפור על מי מבניכם שמצד אחד נמשך לחווית הקמפינג והטבע, אבל זקוק לתנאים איכותיים. האתר מציע לינה באוהל גלמפינג גדול וממוזג, עם רצפת דק ומרפסת אישית, מיטה זוגית ומזרונים עבים, וכמובן כל הפסילטיס מסביב כגון עמדות ברביקיו, שירותים ומקלחות.

שימו לב : בסוף היום, כשהילדים נרדמים, אתם חייבים לשבת על המרפסת האישית שלכם עם בקבוק יין ורגליים למעלה. האוויר הצלול, פכפוך המים, השקט – וואו, חוויה עילאית

מתאים במיוחד ל: משפחות שאוהבות מאוד את נחלי הצפון, ואת השכשוך בהם. האתר כאמור, שוכן ממש על שפת הנחל

לכתבת סיקור אודות ירוק על הנחל הקליקו כאן >>

לפרטים נוספים והזמנת חופשת קמפינג דברו איתנו 072-3712117 או הזמינו אונליין באתר >>


חוף בצת, בין ראש הנקרה לנהריה

חוף בצת (בננה ביץ' לשעבר) הינו חוף מדהים ביופיו, בו ניתן ללון באוהלי גלמפינג ממוזגים או בקרוואנים מאובזרים ומרווחים, בגדלים שונים המתאימים לכל הרכבי המשפחות. כאן ניתן גם להחנות את הקרוואן הפרטי שלכם, וליהנות מהתשתיות המסודרות של המתחם.

חוף בצת מוסדר, מוכרז ועם שירותי הצלה, ובשנים האחרונות עבר מתיחת פנים ושדרוג משמעותי שהופך את החוויה בו לנעימה עוד יותר – מלתחות חדשות, שפע רשתות צל וצל טבעי לטובת הנופשים.

שימו לב : תוכלו לשדרג את החופשה שלכם עם ארוחת בוקר כיפית במיוחד, או לצאת לטיול קסום עם טרקטורוני איזי ריידר לאורך החוף

מתאים במיוחד ל: משפחות שאוהבות את הים, רוצות ליהנות מלינה בו אבל בתנאים משופרים ומסודרים

לפרטים נוספים והזמנת חופשת קמפינג דברו איתנו 072-395-2709 או הזמינו אונליין באתר >>


במבוק פארק, ברכת רם

כשתגיעו לכאן, יש מצב שלא תאמינו שאתם בישראל... בצפון הרחוק, ממש למרגלות החרמון, שוכן כפר קסום וייחודי, שמרגיש כמו חתונה בין תאילנד לסיני. הלוקיישן המושלם לאוהבי חופשות נטולות גינונים ואווירת שאנטי משוחררת. האתר משתרע על פני מרחבים גדולים ודשא מטופח, סביב אגם טבעי הנקרא 'ברכת רם', הלינה כאן בחושות בסיסיות אך נעימות, מטופחות וכיפיות הכוללות חשמל, מיטות ומזרונים.

שימו לב : אל תפספסו את "בית הקפה הצף" במרכז האגם, אליו מגיעים עם סירת מנוע ונהנים מדרינק אקזוטי מול נופים משגעים ואווירה נדירה

מתאים במיוחד ל: משפחות שאוהבות טבע ומרחבים, ולא נבהלות מתנאי לינה בסיסיים

לפרטים נוספים והזמנת חופשת קמפינג דברו איתנו 072-393-5464 או הזמינו אונליין באתר >>