טוען. אנא המתן...

הטרנדים החמים ביותר בעולם הספא

מאת: חן בן צבי

טיפולי ספא אינם חדשים ואף לאורך ההיסטוריה לא חסרות לכך עדויות, אך מעניין לדעת שגם כיום נמצאות דרכים חדשות לשפר את סך החוויה.


אז מהם הטרנדים האחרונים בתחום? מוזמנים להכין כוס תה צמחים, לשים ברקע מוזיקה מרגיעה ופשוט להתעדכן..


תחת אור הכוכבים תפיסה הוליסטית ועוד


חוויה הוליסטית - חוויה הוליסטית משלבת בין סך ההיבטים, ואכן כיום ניתן למצוא מכוני ספא שמעניקים שירות שמתייחס לסך המרכיבים האנושיים: גוף, נפש ורוח.

כל זאת בא לידי ביטוי באמצעות התאמה נכונה של טיפולים, יצירת אווירה נעימה, כיבוד שלוקח בחשבון שיקולי בריאת, תאורה רכה, מוסיקה מרגיעה, ניחוחות נעימים שמכניסים לאווירה וכמובן שגם ניתן דגש משמעותי על שירות אדיב.


ספא עם סיפור מסגרת - סוג זה של ספא לוקח את האורח למסע מרתק דרך סיפור מובנה. הסיפור יכול להיות על כל קונספט נבחר, אם כי לרוב הוא יהיה מבוסס על תקופה היסטורית, מיקום מיוחד, או תרבות מסוימת. כל אלמנט בספא, מהעיצוב ועד הטיפולים, משתלב ביחד בצורה עדינה וביחד מייצר חוויה ייחודית.


ספא אל תוך הלילה - קבלו חוויית ספא מיוחדת במינה, המתרחשת תחת אור הירח ונצנוץ הכוכבים. יש משהו מאוד נכון בין התפאורה של הטבע לבין טיפולי ספא, וכאשר השילוב הזה נוצר, מראש מגיעים לטיפול הרבה יותר נינוחים ויוצאים ממנו הרבה יותר מרוצים.


מסיבת ספא לילדות - כיום ספא כבר אינו רק נחלתם של המבוגרים, אלא אט אט הוא משתלב בעולם של הילדים, אם כי כמובן לצד התאמות נדרשות. כך קורה שניתן למצוא מסיבות יום הולדת לילדות בקונספט של ספא. במקרה זה או שמזמינים הביתה פעילות בנושא, או שיוצאים ליום כיף בספא ייעודי. לרוב ספא מעין זה יכלול טיפולי פנים, סדנת איפור עדין, קישוטי ציפורנים, קליעת צמות וכדומה.


מכניסים את הספא לחדר הרחצה הביתי - תמיד כיף להגיע לספא מפנק ומקצועי, אך כיוון שלא בכל יום זה מתאפשר, עולם העיצוב למד כיצד לייצר תחושה כמה שיותר קרובה לדבר האמתי.

אז נכון שהעיצוב לא כולל עיסוי מקצועי, אך כן אווירה מתאימה. הפיכת חדר הרחצה הביתי למקום מפנק ומרגיע מתאפשרת באמצעות עיצובים של מקלחונים, קרמיקה וברזים והיא נעזרת בעזרים משלימים, כגון נרות ריחניים, תמציות של שמנים אתריים, מלחי אמבט, גופי חימום עבור מגבות, מגבות רכות וכמובן תאורה נעימה.


ערך מוסף - מכוני ספא יוקרתיים מבקשים להעניק ללקוח ערך מוסף משמעותי. לא עוד שוקולדים וכוס יין, אלא יותר בכיוון של סדנאות משלימות, אימונים ספורטיביים (לפני טיפולי הספא כמובן), ארוחת גורמה, בר יין, טיפולי טיפוח (כמו מספרה) ואף ישנה האפשרות לשלב שופינג - לרכוש מוצרי ספא שיעניקו תחושה מפנקת גם בבית.


ספא רפואי - כיום רווחת תפיסה חדשה - ספא רפואי. ספא רפואי הוא מוסד שנמצא תחת פיקוח רפואי, ומטרתו לספק טיפול מקיף. כולל:

- טיפולי ספא

- רפואה קונבנציונלית

- טיפולים אלטרנטיביים


השקעה בפינת ההמתנה - אין שאלה שמה שהכי חשוב בספא, נוגע לאיכות הטיפול, אך בהחלט מעניין לדעת שכיום לא מעט מכוני ספא משקיעים המון בעיצוב של חדר ההמתנה. מאחורי התפיסה הזו יושבת ההבנה שאנשים רואים בטיפולי ספא חווייה שלמה, כך שחשוב להיכנס לאווירה כבר מהשנייה הראשונה.


מה אתם מחפשים?!

אז מה היה לנו פה? נוכחנו לדעת שלמרות שאין הרבה חדש תחת השמש בתחום ששומר נאמנות לשיטות טיפול מסורתיות, עדיין יש מספר חידושים שבהחלט מעניין לעקוב אחריהם וכמובן שגם לחוות בעצמכם. מחפשים חוויה מסוימת בתחום הספא? מוזמנים לבחון את ההיצע האיכותי שלנו ועל הדרך להרוויח מהמבצעים השווים שסגרנו במיוחד עבורכם - תיהנו!