טוען. אנא המתן...

3 לוקיישנים בת"א שמציעים ספא סופר מפנק

מאת: חן בן צבי

בין הרגעים הקטנים של היומיום, בין ההנאות הפשוטות והשגרה המוכרת, מסתתרת הזדמנות לברוח את תוך תחושת איפוס מדהימה שמעניקה זריקת מוטיבציה מעוררת חושים. כזו שמאפסת את הגוף, אך קודם כל ממריצה את הנפש ומעוררת השראה פנימית.


אז אם גם אתם גרים במרכז, לא אוהבים לשלם הרבה על טיפולי ספא ובמקביל לא הייתם מתנגדים ללכת יותר מפעם בחודש לעיסוי, מוזמנים להכיר 3 לוקיישנים שלוקחים את חוויית הספא המוכרת, ומגישים אותה בצורה שונה - הרבה יותר שלמה ומרשימה.


לוקיישן מס' 1: אבחון אישי לצד טיפול

רשת טיליה מציעה שורה ארוכה של טיפולים מסורתיים, אך היא הרבה יותר מעוד קליניקה איכותית. הרשת עוסקת בשירותי רפואה משלימה, תוך שימת דגש על אפיון אישי של המטופל.

מה מעבר? סך אנשי הצוות נבחרים בקפידה, הן מבחינת כישורים מקצועיים והן מבחינת אישיות, ומי שרוכש דרכנו קופונופש פלוס כרטיסים, זוכה ליהנות מטיפול משולב במחיר מיוחד. בתמורה ל-199 ש"ח בלבד זוכים לקבל אבחון אישי + טיפול/עיסוי של 50 דק', ובתמורה ל-159 ש"ח בלבד נהנים מטיפול שמשלב בין אבחון כף הרגל לבין דיקור סיני שאורך כ-40 דק.

מדוע זה כה מעניין, מלבד ההנחה הגדול שהשגנו עבורכם? בשני המקרים הטיפול כולל אבחון אישי, כלומר אין מדובר בעוד טיפול כוללני, אלא בטיפול שמעניק מענה ממוקד לסך הצרכים והדגשים, כאשר ההיכרות המעמיקה עם כל מטופל מאפשרת להעניק טיפים אישיים עבור שגרת היום יום. איפה כל זה קורה? באחד משלושת הסניפים בת"א, או בסניף שברמת גן - לבחירתכם!


לוקיישן מס' 2: ספא בוטיק תאי מסאג'

אני די בטוחה שאם היו מציעים לכם לקפוץ לתאילנד בשביל פוט מסאג' מסורתי ולחזור, אתם לא הייתם מסרבים... הבעיה היא שזה לא ריאלי, ועל כן כה טוב להכיר את ספא תאי מסאג', ספא שכל המעסים שעובדים בו הגיעו היישר מתאילנד, לאחר שרכשו שם הכשרה מעמיקה, כך שרק נותר לקבוע תור ולהגיע ליהנות מעיסוי סופר מקצועי.


מעבר למעסים מקצועיים, מחכה לכם משחה מיוחדת שמזרימה וממריצה את הדם וחשוב לא פחות, אווירה שלמה שמכניסה לאווירה, כך שמהרגע שעוברים בדלת, ניתן לחוש כאילו זה עתה נחתתם בתאילנד. מה 

אנחנו בקופונופש פלוס יודעים להציע? 2 חבילות מעניינות:

• 30 דק' של פוט מסאג' כולל כתפיים וצוואר, רק ב-150 ש"ח.

• 45 דק' של פוט מסאג' כולל כתפיים וצוואר, רק ב-200 ש"ח.

אז אם מחפשים מגע של תאילנד בלב תל אביב, תעצרו לקבוע תור ותגלו עולם.


*טיפ: אם רק רוצים, ניתן למצוא אצלנו דילים זוגיים - כנסו להתרשם!


לוקיישן מס' 3:ספא מקצועי וכל הפינוקים שמלון בוטיק יודע להציע

יש אנשים שטוענים שאי אפשר לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה, אך עם כל הכבוד למשפט (שאין לי מושג מי עומד מאחוריו), במקרה הזה הוא רחוק מאוד מהמציאות.


קבלו את הספא המקצועי ששוכן במלון בל, מלון בוטיק אלגנטי שממוקם כמספר צעדים ספורים מחוף הים ומהטיילת.


עיצוב המלון הוא אוסף אקלקטי של שנות העשרים של המאה הקודמת, כך שעם הכניסה למלון נכנסים לאווירה קסומה. באשר לספא, הוא מציע 45 דק' של עיסוי מושלם (מוזמנים לבחור בין עיסוי שוודי, משולב ורקמות עמוק) ועל הדרך ליהנות מסך מתקני המלון, ופה אנחנו לא רק מדברים על לובי מעוצב, אלא גם על חמאם טורקי, מרפסת שיזוף על הגג, סאונת מלח ואיך לא - שתייה ונשנושים מושקעים.


אתם מאלו שהולכים למלון בעיקר כדי ליהנות מכל מה שיש מסביב? את הדיל הזה אתם חייבים לראות!


שורה תחתונה

אז..

אם מתכננים דייט זוגי,

אם מחפשים מתנה מעולה,

או אם גרים באזור ומחליטים שמגיע לכם להתפנק.. תעברו על שלושת ההצעות ותודו לנו אח"כ :)