טוען. אנא המתן...

יום האישה? תפרגני לעצמך ולשכמותך!

מאת: חן בן צבי

שוב מרץ ושוב כולם מדברים על יום האישה...


אני אישית רק השבוע קיבלתי 8 הזמנות שונות עבור אירועים מיוחדים שמיועדים עבורי (ועבור שאר המין הנשי), אך מה שבאמת היה משמח אותי לו היו מציעים לי לקחת יום חופשה בתשלום ובזמן הזה "גמדים קטנים" היו מאפסים לי את הבית ומכינים עוגת שמרים ריחנית שלעולם אינה נגמרת..


עם זאת, כיוון שלא מרגיש לי שזה מה שיקרה, החלטתי להפיק מהיום הזה את המרב, אך לפני כן, הרשו לי לספר לכן 3 עובדות מעניינות אודות יום האישה.. כי אם כבר חוגגים, אז לפחות שגם נשכיל..


1. בישראל, חוגגים את "יום האישה" ולא את "יום הנשים" כמקובל בעולם, ואף בשנת 2022 היה ניסיון לשנות זאת, כאשר הטענה העיקרית הייתה שהיום נועד לציין סולידריות בין נשים. נכון להיום, רק עיריית כפר סבא קיבלה את ההצעה.


2. מיתוס פופולארי בנושא מוביל לחשוב שה-8 למרץ נבחר בשל מחאת נשות מפעל טקסטיל בניו יורק (בשנת 1857) שיצאו לרחובות בגין שכר נמוך ותנאי עבודה קשים.


3. מטרת העל של היום הזה הינה לקדם את מעמד האישה ולחזק שוויון מגדרי.


השכלתן? מעולה!


עכשיו נעבור לחלק האומנותי: תמצאו חברה טובה, או כל אישה שהייתם שמחים לבלות בחברתה חצי יום, ותבחרו את אחת מהאטרקציות שאספתי עבורכן. אטרקציות שמציעות מחירים מוזלים ובו זמנית שבירת שגרה חשובה ומבורכת.


שנתחיל? בבקשה:


סיור טעימות בירושלים

השנה יום האישה נופל על יום שישי, וטוב שכך, כי בשוק הכי שווה בארץ, שוק מחנה יהודה, מארגנים סיורי טעימות מדהימים שבין היתר מבקרים גם בנחלאות - אחד האזורים היותר קסומים בארץ.

אז אם כבר הרבה זמן שרציתם להצטרף לסיור קולינרי אותנטי שמבקר במבחר בסטות וחנויות מיוחדות, רק נותר לקבוע עם חברה ולנצל את המחיר המיוחד ששמור רק לחברי מועדון קופונופש פלוס!

מה חשוב לדעת? הסיור יוצא בשעה 10:00 בבוקר ומסתיים סביב השעה 13:00. לא מתאים לכם יום שישי הקרוב? יום האישה זה רק סיבה למסיבה - תקבעו כשנוח לכן!


מסאג' ומסע קניות

אולי זה לא נשמע פמיניסטי במיוחד, אך עזבו אותי מהגדרות. מבחינתי יום כיף מושלם עם חברה מתחיל במסאג' ונגמר בשופינג, כך שכל זאת הוביל אותי לבחור עבורכן דיל סופר שווה באחד מבתי הספא היותר איכותיים בעיר הגדולה ת"א - ספא תאי מסאג'!


מוזמנות ליהנות מאווירה של תאילנד בלב ת"א ומעיסוי תאילנדי/שוודי חלומי, או אם את מעדיפה, עיסוי רקמות עמוק ויסודי בכפות הרגליים. כיצד בוחרים? תעברי על המבצעים השווים שחותכים בהוצאות מעל ל-20% ולאחר מכן תתכנני עצירה במרכז הקניות האהוב עלייך (בת"א לא חסר..).

מה חשוב לדעת? הספא ממוקם בבוגרשוב 29 – מבחר מוקדי קניות מסביב!


אומרים שצחוק בריא לעור הפנים

מבחינתי אין כמו צחוק טוב, ולכן אין כמו מופע סטנד אפ מעיף. החברה/האחות לא יכולה? הכול טוב – תשכנעי את בן הזוג, או אפילו תלכי לבד.


העיקר לשנות אווירה ולהפעיל את שרירי הבטן תוך כדי צחוק עמוק ומשחרר. קופונופש פלוס ארגנו לכן דילים סופר שווים. אם מבחינת כרטיסים לקומדי בר (נע בין אשדוד, נתניה, חדרה ות"א), ואם מבחינת כרטיסים למופע של שחר חסון, דני קמושביץ ועוד רבים וטובים אחרים. כנסו לראות על מה אנחנו מדברים ותודו לנו בהמשך.

מה חשוב לדעת? צריך לקבוע תאריך, זהו בדיוק הזמן לפתוח יומנים!


סיבה למסיבה

עם כל הכבוד ליום האישה, לפעמים רק צריך סיבה לעצור את השגרה, ולכן אם הכול נשמע מעולה, אבל יום שישי תפוס, פשוט תגלי גמישות. תהיי הבוס של עצמך - תחליטי שאת צריכה פינוק ותגרמי לזה לקרות!


יום האישה אומנם רק יום אחד בשנה, אבל הכוח הנשי הוא על זמני.


יום האישה שמח מ"קופונופש פלוס" :)!