טוען. אנא המתן...

"בילו פארק" - בילוי מושלם לכל המשפחה

מאת: חן בן צבי

תמיד כיף לקבל המלצות על לונה פארק שווה לילדים, וכשמגיעה אלי אחת כזו, אני ממהרת להוסיף אותן לרשימת ה-2do list שלי!


למה אני מספרת לכם על זה? כי בחודש האחרון קיבלתי שתי המלצות נפרדות על "בילו פארק" שבקרית עקרון, וביום שישי האחרון החלטתי שהגיע הזמן לבדוק במה מדובר.


סיפרתי על כך לילדים ערב לפני, ובתוך שנייה ההתלהבות הייתה בשיאה והחלטנו לצאת מוקדם על הבוקר. בפועל השעה 7 בבוקר הפכה ל10 בבוקר, ועדיין סך החוויה הייתה מעולה מתחילתה ועד סופה. לא רק שלא היו פקקים, אלא גם רכשתי כרטיסים מוזלים דרך "קופונופש פלוס" (ארחיב על כך במשך) ולא השקעתי דקה בחיפוש מתיש אחר חנייה.


מה לגבי המתחם עצמו? שלמות! הוא נראה כמו העתק מתוך סרט משפחתי נוסטלגי, בו משפחה יוצאת ליריד מפנק ויש אינספור מתקנים שווים שרק צריך לבחור ביניהם.


מה עוד? למרות שהיה זה יום שישי לא הורגש עומס, הצוות היה מקסים וגם אם היה רק ילד אחד על המתקן הם הפעילו אותו, כך שהכול זרם והיה נעים. בנוסף, היו אינספור אפשרויות מלהיבות ובלא מעט מתקנים העלייה עבורנו ההורים הייתה בחינם.


צבעוניות שמכניסה לאווירה

עם כל הכבוד לאטרקציות שבאמת היו מושקעות ומרובות, אני מרגישה שמצדיק לתת התייחסות לעיצוב של המקום. צבעוניות עזה, הקפדה על פרטים, דמויות מושקעות, שלל משחקים שמעוררים בהורים נוסטלגיה (ותחושת תחרותיות) וכמובן רמה גבוהה מבחינת בטיחות, סדר וניקיון.


מה במקום

אז מה בדיוק מחכה לכם ב"בילו פארק"? מגוון מתקנים לכל הגילאים, החל מרכבת הרים מלהיבה ומבחר קרוסלות, ועד מכוניות מתנגשות, ספינת פיראטים וגלגל ענק מרשים. מעבר לכך, ישנם מטוסים, טוויסטר ענק (וקטן), רובוטריקים, מתחם משחקי וידאו, קליעה למטרה, גלריית ירי, כסאות מסתובבים, ביתן משחקים ועוד.


אני חייבת לציין שהפעם לא נשארתי להביט מהצד, אלא נהניתי כמו הילדים. הוכחתי להם איזו צלפית מעולה אני, צרחתי בפינת הפיראטים וכשהתיישבתי לצד הילד בקרוסלת הכוסות, נזכרתי אין זה מרגיש להסתובב ללא הפסקה - מאתגר ובו זמנית מעלה חיוך דבילי על הפנים.


היינו בפארק במשך כמעט 3 שעות, ונשאר לנו טעם של עוד. בין לבין נחנו בפינות ישיבה מוצלות (נפלנו על יום יחסית חם), נשנשנו כריכים שהכנתי מראש וצילמנו תמונות מצחיקות.


עלות

אני מודה שברגע שאני חושבת על מתחם אטרקציות, אני ישר חושבת על סך ההוצאה, וכאמא ל3 צוציקים, אני יודעת לומר שזול זה לא. מצד שני, יש דרכים להוזיל עלויות, ופה אני אעצור לתת לכם 3 טיפים שווים במיוחד:

• תורידו את האפליקציה של "קופונופש פלוס" ותזמינו דרכה כרטיסים – 14% הנחה עבור כרטיס בודד שמקנה כניסה ל-7 מתקנים שונים! תכפילו את זה ב-3 ילדים וחסכתם לא מעט..

• תביאו כריכים מהבית.

• התשלום ב"בילו פארק" הוא פר אטרקציה, ולכן אני ממליצה להחליט מראש (וליידע את הילדים) לגבי כמות המתקנים המותרת. מדובר בפן חינוכי ובו זמנית מעצים (מאפשרים לילד לקחת אחריות).

לסיכום אני מודה לשרון ולמיכל על ההמלצה המוצלחת. ביליתי יום מהנה במיוחד עם המשפחה, הילדים חשו כמו בחנות ממתקים (רק עם מתקנים), הסמיכות למתחם "אאוטלט בילו סנטר" אפשרה לנו לנשנש משהו טעים (ולהשלים רכישות נחוצות), החיסכון בעלות תמיד משמחת (שווה לנצל), והיה ממש כיף (ומפתיע) לגלות שמתקנים לילדים ותורים ארוכים לא תמיד הולכים ביחד.


אז כן, אנחנו נחזור ועבור אלו מכם שחושבים לנסות, אני מניחה כאן את הפרטים הבאים:

קהל יעד: מתאים לכל הגילאים.

שעות פעילות:

o א'-ה': 12:30-18:00

o ו': 11:00-16:00

o שבת: 10:30-21:00

*עדיף להתעדכן באתר - השעות משתנות בהתאם לעונה בשנה.

מיקום: מתחם אאוטלט בילו סנטר, קרית עקרון.

מרחב מוגן: במרחק 20 שניות הליכה קיים מרחב מוגן.

מה ליד? קבלו מבחר אטרקציות שוות במרכז במחירים מעולים!


הבטחות צריך לקיים

שורה לסיכום? הבטחתי לעצמי שבפעם הבאה אני מתחרה מול הגדולה שלי בעמדת הירי, ושאני עולה על קרוסלת הסוסים - זיכרון ילדות שחייב לשחזר!