טוען. אנא המתן...

ספא עם תוספות - חבילות ספא מפנקות במיוחד!

מאת: חן בן צבי

מרגישים כמו לימון סחוט? מרוב שהכול כואב שכחתם איך זה להתחיל את היום בתחושת רעננות? ייתכן שהגיע הזמן ליהנות מפינוק אמתי!


אז נכון, ספא זה תמיד רעיון טוב, אבל מה דעתכם לשדרג את החוויה - להפוך אותה למשהו באמת מיוחד ומשתלם? בואו לגלות את עולם הספא עם תוספות!


פה לא תמצאו רק טיפולי גוף מקצועיים, אלא מבחר פינוקים משלימים שיהפכו את היום שלכם להרבה יותר נעים, טעים ומפתיע.


אז אם לא רוצים להיכנס לרכב ישר לאחר העיסוי, או אם לא רוצים להגיע וישר להיכנס לתור מבלי שיש הזדמנות להתייחס למעבר שבין היום יום לבין החלום שמחכה בפנים, יש לנו תחושה שאתם תשמחו להכיר מספר חבילות ספא מפנקות במיוחד.


נשמע כמו משהו שהייתם שמחים לשמוע עליו פרטים נוספים? למשל על אלו תוספות מדובר, היכן כל זה קורה, וכמה כל התענוג עולה? חשבנו ככה.. אם כי מראש נציין שכל שירותי הספא שתזכו לרכוש דרכנו מציעים מחירים מעולים ונבחרו על ידנו בקפידה - תסמכו עלינו, מדובר בשם שלנו!


5 הצעות שקשה לסרב להן..


אקווה תרפי אילת - מתכננים גיחה לאילת? תבדקו את האופציה הבאה: 20 דקות עיסוי בכורסת מסאג' 3D שבין היתר כוללת עיסוי לעיניים + 20 דקות ספא דגים. כל הטוב הזה רק ב-59 ש"ח (לאחר 41% הנחה).


• זוגי בת"א - קבלו חבילת ספא זוגית בת"א שכוללת עיסוי של 45 דק' (לבחירתכם, ישנה רשימה ארוכה של עיסויים) + סוויטה פרטית + שתייה קלה+ שתייה חמה + כוס קאווה.

כמה? סה"כ 590 ש"ח לחבילה זוגית שאורכת כשעתיים!


• חמי געש לצד ארוחה מפנקת - לרשותכם הנחה שווה במיוחד (פחות מ160 ש"ח) עבור בילוי מפנק במרחצאות חמי געש! הכרטיס מקנה כניסה ל-4 בריכות תרמו מינרליים, סאונות יבשות (ורטובות) ולבריכת שחייה. נשמע מדהים? תוסיפו לזה ארוחה מלאה במסעדת האיכותית במקום, ויש לכם מתנה מעולה עבור אדם שאוהבים. רוצים להגיע כזוג? גם פה תמצאו מבצע שווה במיוחד!


פינוק מושלם בראש הנקרא - קבלו דיל שווה במיוחד עבור פינוק איכותי במיוחד. הרחק בצפון, בראש הנקרא, מחכה לכם עיסוי מפנק ומשחרר לבחירה (מתוך מגוון נרחב של טיפולים) + שתייה קלה וחמה + מאפים + שהייה במגוון מתקני הספא (סאונות, ג'קוזי ובריכה). יותר מזה?! מדובר בהנחה של 20% (190 ש"ח בלבד).


• רפואה משלימה שמציעה גם וגם - רשת טיליה הידועה מציעה מבחר סניפים ונחשבת מובילה בתחום הטיפולים ההוליסטים. אוהבים את הרשת? מוזמנים ליהנות מחבילה שכוללת אבחון אישי + טיפול/עיסוי של 50 דק' (199 ש"ח בלבד) שניתן לבחירה מתוך רשימה ארוכה (עיסוי שוודי-משולב / תאילנדי/ עיסוי רקמות עמוק / עיסוי ראש הודי / רפלקסולוגיה / דיקור סיני /טווינא / שיאצו). עוד אופציה? בבקשה: אבחון כף רגל + דיקור סיני של 40 דק' (סה"כ 159 ש"ח). נשמע טוב? כנסו לקבל פרטים נוספים!


• הכי מרכזי הכי כלכלי - קבלו דיל זוגי שווה במיוחד ששמור לחברי מועדון קופונופש פלוס. יום פינוק במלון הבוטיק ספא בל. בתמורה ל-419 ש"ח בלבד נהנים מהחבילה הבאה: עיסוי זוגי (עיסוי מקצועי שניתן לבחירה מתוך רשימה ארוכה) באורך של 45 דק' + בילוי במתקני הספא, כאשר פה אנחנו מדברים על חמאם טורקי, מרפסת שיזוף על הגג וסאונת מלח. חושבים שלאחר כל זאת תהיו מאושרים אך רעבים? תשמחו לדעת שבין היתר מוגשת שתייה ונהנים משלל נשנושים.


בוחרים אזור ועוברים על המבחר

מה עכשיו? תבחרו את המיקום הרצוי, תבחרו אם רוצים פינוק אישי או זוגי ופשוט תעברו על המבחר הרב שמחכה לכם אצלנו.. הרשימה המלאה כאן בפנים!