טוען. אנא המתן...

די לחשוב: קובעים תור לספא מפנק!

מאת: חן בן צבי

יש אנשים שרק תתנו להם ללכת ספא והם יהיו מאושרים, ויש אנשים שזה בכלל לא מדבר אליהם. עם זאת, אין ספק שהקבוצה השנייה זניחה, ועל כן הרשו לי לזנוח אותה בצד, ולהתמקד בקבוצה שמבינה עד כמה טיפולי ספא מהנים ובו זמנית חשובים, וזאת תוך כדי התמקדות בסיטואציה מוכרת - הזנחת הרצון לקבוע תור..


בנקודה זו אני מניחה שלא מעט אנשים מזדהים עם הסיטואציה, וכמובן שגם אני. אין שום ספק, ולו הקטן ביותר, שהייתי מאושרת לדעת שמחר ב-12 בצהריים מחכה לי תור בספא מפנק.


מדוע אם כן אני (ושכמותי) לא מעניקים את האושר הקטן הזה לעצמנו? אני אענה לכם, כי גם אם אני בהכחשה, עדיין ברור לי היטב מה מעכב, ואני כאן כדי לשתף (אתכם), וכדי לעשות (לי) סדר במחשבות, וכדי שזה יהיה יעיל, אחלק את המעכבים הראשיים לחמשת הקטגוריות הבאות:


1. הוצאה - אין זה הגיוני שבכל פעם שארצה, אוציא כמה עשרות שקלים על טיפול שאינו חיוני.

2. זמן - יש לי לא מעט מה לעשות עם הזמן הפנוי שלי, ועל כך יעידו ערימות הכביסה, הלקוחות שאני צריכה לחזור אליהם, החברה שכבר חודש מחכה לקפוץ לקפה וכדומה.

3. דחיינות - אני יודעת שהרבה יותר מסובך לקבוע תור לשיננית מאשר לספא, ועדיין בפועל זה לא קורה.

4. רמה - עד שאני כבר בוחרת לפנק את עצמי, אני מצפה לרמה מאוד גבוהה, כך שרק המחשבה שאעשה מאמץ ולבסוף אתבאס מהאיכות, גורמת לי להימנע מכך.

5. סיבה - אני בן אדם שצריך סיבה טובה על מנת לעשות משהו. לצורך הדוגמה אציין שאין סיכוי שתמצאו אותי בקניון אם אין לי תירוץ, אך מצד שני מספיק שהילד צריך גרביים כדי שאמצא את עצמי שעתיים בשופינג מלהיב.


הכול עניין של קבלת החלטה

עכשיו אחרי שהוצאתי את כל ה"תירוצים" מהסיסטם, נותר לי רק להבין כיצד הכול, כולל הכול, אלו רק תירוצים, וכאן אני מזמינה אתכם, וקודם כל אותי, פשוט לפעול.


אז..


לגבי ההוצאה.. הרעיון הוא למצוא מחיר מדהים, ואם אתם כאן, כנראה שאתם כבר מכירים את המחירים הבאמת מדהימים ש"קופונופש פלוס" יודעים לספק. לפעמים הנחה של 20% מייצרת את ההבדל בין יקר לבין מחיר מעולה, וכיוון שיש מחירים ששמורים רק ללקוחות "קופונופש פלוס", ואף הנחות חסרות תקדים של מעל ל-35%, פתאום מדובר במחירים סופר שווים, כך שבמחשבה שנייה, בזבוז שלא לנצל את ההזדמנות.


לגבי זמן.. אין לי ספק שהכול תירוצים - הכול ענין של החלטה. ברגע שאני אכניס שעתיים של ספא ללו"ז השבועי, אין שום בעיה.


לגבי דחיינות.. תיכף אחזור לזה..


לגבי רמה.. כמו בכל דבר, כך גם בתחום של הספא ניתן למצוא רמה מעולה לצד רמה נמוכה, ולכן כיף לדעת שבמקום להשקיע לא מעט זמן בבדיקה עצמאית ובסוף לחוש שמהמרים, ניתן להיעזר ברשימה המובחרת שמחכה לכם כאן ב"קופונופש פלוס". שאסביר? "קופונופש פלוס" עורכת מחקר מקיף טרם היא בוחרת להכניס ספא כזה או אחר לרשימה המובחרת שלה, פשוט כי ככה זה כשצריך לשמור על המוניטין.


לגבי סיבה.. עכשיו הגענו לקטע האהוב עלי. הרעיון הוא להיות מעט יצירתיים. חפשו סיבה - חברה שיש לה יום הולדת, בן משפחה שממזמן לא ביליתם עמו זמן איכות, אירוע מיוחד שקשור לבן הזוג (הכי כיף ספא זוגי), אירוע מיוחד (למשל ראש חודש) וכדומה, ופשוט תחליטו שאתם חוגגים את האירוע/מבלים ביחד בספא, עובדה שמחזירה אותי לנושא של הדחיינות.. כל עוד יש בתמונה פרטנר, ניתן להפיל עליו שיסגור את סך הפרטים :) !


שורה תחתונה? אם לא הייתם בספא שווה לאחרונה, תעברו ממש עכשיו על ההיצע, ואם אין לכם זמן, תעתיקו את הקישור הבא (קובעים ספא) לרשימת ה-2DO שלכם, תודו לי אח"כ.

באהבה!