טוען. אנא המתן...

פורים בחי פארק מוצקין: קרנבל מטורף לכל המשפחה!

מאת: חן בן צבי

פורים הגיע!!! תחפושות, רעשנים, מלא אוזני המן וכמובן שגם חופש של יומיים שלמים!


מה עושים? מנצלים את החופשה כדי לבלות זמן איכות עם הילדים! גרים בצפון, ליד חיפה, או פשוט מחפשים רעיונות לפעילויות מושקעות בארצנו היפה? אנחנו בטוחים שתשמחו לדעת שממש ביום ראשון הקרוב (24.3.24) מארגנים ב"חי פארק מוצקין" קרנבל פורים מדהים, שמח עם שלל סדנאות, הופעות, אטרקציות מהנות ועוד.


עדלאידע בגן החיות – יש למה לצפות!

קרנבל חי פארק מוצקין הוא לא עוד אירוע פורים. מדובר בחוויה ייחודית המשלבת בין בילוי מעשיר בגן החיות לבין קרנבל מושקע וחייתי במיוחד!


אז..


אם אתם כבר מכירים את גן החיות היפה ביותר בישראל, "חי פארק מוצקין", ואם מחפשים רעיון מנצח כיצד לנצל את החופש ביום ראשון ביחד עם הילדים, ולא מתכוונים להתפשר, אלא ליהנות מחוויה באמת מושקעת ומהנה, ולא רק עבור הילדים, אלא גם עבורכם ההורים, אנחנו ממליצים לכם מכל הלב להגיע אל חי פארק מוצקין!


חיות מתקנים ועדלאידע מדהימה

מעבר למבחר חיות מרשימות שתמיד כיף לבקר מחדש (למעלה מ-1000 בעלי חיים מכל העולם), צמחייה עשירה שגורמת לחוש שנמצאים ביעד אקזוטי, ומתחם "לונה חי" שבו מחכות מגוון אטרקציות מעולם האקסטרים (קרוסלות, אניית פיראטים ומכוניות מסתובבות), ביום ראשון הקרוב (24.3.24) תזכו ליהנות גם מ- עדלאידע ססגונית!!!


מה בתוכנית? להטוטנים סדנת מתופפים ועוד!

סקרנים מה מחכה לכם בעדלאידע חי פארק מוצקין? שפע חוויות סופר מושקעות!


כולל סדנאות יצירה, סדנת ג'אגלינג, מתנפחי ענק, תחרות תחפושות, להטוטנים, מעגל וסדנת מתופפים, סדנאות איפור ויצירה, במה פעילה עם כוכבת הילדים "מיטל ונעלי הפלא", להקת "כובע טמבל", להקת "גאסט דאנס - נורית לוי" ואפילו תיערך קריאת מגילה חגיגית!


מה לגבי המחיר?

הכרטיס המוזל שאנחנו בקופונופש פלוס השגנו לכם תקף לבילוי בכל ימות השבוע, כולל הקרנבל, שכאמור חל ביום ראשון הקרוב - ב24.3!!!


אז אם רוצים להתחיל את חופשת פורים ברגל ימין, אם רוצים חוויה איכותית שתעלה חיוך על פני הילדים, אם יש לכם ילדים גדולים וקטנים - הצטרפו אלינו לחגיגת פורים צבעונית ומושקעת במיוחד!


שנעשה לכם סדר? בבקשה:


כתובת: חי פארק מוצקין, רח‘ החשמונאים 79.

מחיר: מחיר כניסה רגיל – ללא תוספת!

כרטיסים מוזלים: כנסו לקישור!

שעות פעילות: 14:00 – 10:00

טלפון לבירורים: 072-3281318

אטרקציות משלימות בצפון: פשוט לבחור!


נשמע טוב?!

מוזמנים לחגוג פורים בלתי נשכח בחי פארק מוצקין! תכינו את התחפושות (אפשר לחיה באווירת המקום ואפשר לכל דבר שרק תחפצו), תספרו לילדים מה ארגנתם להם, תתחילו להתרגש ותגיעו לחגוג פורים בלתי נשכח - חג שמח!