טוען. אנא המתן...

חושבים על ספא זוגי? קבלו טיפים מנצחים!

מאת: חן בן צבי

בשנים האחרונות ספא הפך ליעד פופולרי בקרב זוגות שמחפשים לחוות זמן איכות, ואכן אין זה מפתיע, שכן יש פה כל מה שצריך כדי לחוש נינוחים וקרובים. ספא זוגי מציע סביבה רגועה, תחושה מפנקת, טיפולים שמשחררים את השרירים, ניחוחות נעימים ובאופן כללי תחושת אופוריה מעצימה.


עכשיו אם נעצור לבחון מה יש לצד המדעי לתרום לסיפור, נמצא שמחקרים מדעיים מצביעים על מספר גורמים שתורמים להשפעה החיובית של הספא על מערכת היחסים הזוגית.


ראשית, אין כמו מגע. עיסוי מסייע לשחרר הורמונים (ממש כמו אוקסיטוצין ודופמין) שמעודדים תחושות מקרבות, כגון אהבה ואינטימיות. במקביל, הסביבה של הספא מאפשרת להשאיר מאחור את דאגות היומיום ולהתמקד זה בזו, כך שישנה הזדמנות חשובה לשוחח, להקשיב ולחלוק מחשבות ורגשות, אם כי גם רק לשכב אחד לצד השנייה מבלי לומר יותר מדי עשוי להתגלות כחוויה מעצימה שנותנת מקום לתחושת השותפות.


חושבים לצאת לספא זוגי? קבלו 10 טיפים חשובים:

1. חיבור אישי לעיצוב - בעת בחירת הספא, תקדישו מחשבה לעיצוב. חשוב שהעיצוב של הספא יהיה מוקפד, אלגנטי ונעים, אחרת ניתן לפתח תחושת אנטגוניזם שתשפיע על סך הבילוי.


2. בירור מקדים - תוודאו שהספא הרצוי אכן מציע טיפולים זוגיים באותו החדר. בלא מעט קליניקות האפשרות אינה קיימת, כך שאם זו המטרה, בררו זאת מראש. כמו כן, יש גברים ונשים שכדי שהם יחושו בנוח, חשוב להתאים עבורם את המגדר של המעסה, כך שגם זו נקודה שרצוי לתאם מראש לפני שמגיעים.


3. בחירת שעה - כאשר עומדים לסגור תור זוגי, קחו בחשבון את תחילת וסוף דייט. למשל אם לא רוצים בתום הטיפול לחזור ישר הביתה, רצוי להשאיר זמן עבור בילוי במסעדה.


4. תתפרעו - לא בכל יום יוצאים ביחד לדייט מפנק כמו ספא זוגי, כך שגם אם ההוצאה מעט יותר יקרה, בהחלט שווה ליהנות מהחבילה השלמה, ופה אנחנו מציעים לכם להזמין חבילה זוגית שכוללת טיפולים משלימים. אנחנו בקופונופש פלוס מציעים מגוון עשיר של חבילות ספא נהדרות. ממש כמו חבילה שמשלבת בין עיסוי, ארוחה רומנטית, כוס קאווה, שימוש בג'קוזי של המלון וכדומה.


5. מייצרים אווירה רומנטית - גם אם אתם עומדים להיות עם חלוק במהלך רוב הדייט, עדיין חשוב שתשקיעו בעצמכם, ממש כמו לפני יציאה רגילה. זה יכול להיות בושם, אלו יכולים להיות בגדים נוחים אך נאים וכדומה. במקביל, תשקיעו בפלייליסט שווה עבור הנסיעה ותבקשו מאנשי הצוות להדליק נרות אווירה.


6. פינוקים - לא בחרתם בחבילת עיסוי שלמה שכוללת יין ושוקולדים? תמיד אפשר להביא מהבית!


7.תתנתקו - אסור בתכלית האיסור להביא את העבודה לחדר הטיפולים בספא. אם ניתן, תעבירו טלפונים למצב שקט ותשלימו עם העובדה שבשעתיים הקרובות לא מבצעים שום משימה שקשורה לעבודה. למה? בעיקר כדי שבן/ת הזוג ירגיש שהוא מקב ל 100% תשומת לב.


8. תתקשרו - השתמשו בזמן הפנוי כדי לנהל שיחה נעימה. יש לכם נושא טעון שכבר הרבה זמן אתם רוצים להציף? תהיו בטוחים שלאחר טיפול מקרב ולצד תחושה נינוחה, תשיגו את התוצאה הטובה ביותר מבחינת השיחה.


9. תוסיפו טאץ' אישי - כתבו זה לזה הפתעות קטנות. זה יכול להיות כדור שוקולד, שיר אהוב לדרך, ברכה מהלב, ורד, החלוק האישי מהבית וכדומה - תהיו יצירתיים!


10. תנצלו את כל החוויה - מציעים לכם לנצל את המתקנים במלון (את הג'קוזי למשל), או להתכבד בכוס יין? תשקלו בחיוב ליהנות מסך החוויה.


טיפ אחרון בהחלט - מבטיחים!

שנסכם? בכוחו של ספא זוגי לייצר חוויה רומנטית, מקרבת ומפנקת. מעט תכנון מקדים, ותזכו להשיג את המרב מהחוויה וליצור זיכרונות בלתי נשכחים. עצה אחרונה לדרך? אל תשכחו לצלם תמונה שלכם ביחד מהספא. תהיו בטוחים שמתישהו בעתיד יהיה לכם כיף להביט על התיעוד ולהיזכר באותם רגעים מושלמים.