טוען. אנא המתן...

במיוחד לפסח: תערוכת לגו מרהיבה בגן החיות!

מאת: חן בן צבי

עוד כמה ימים נחליף את הלחם במצות, נשתה 4 כוסיות, נהנה ממצה עם שוקולד וניזכר שחופשת פסח אצל הילדים היא הרבה ומעבר לשבוע ימים.


מחפשים מה לעשות, מתלבטים לאן לצאת ובאופן כללי שמחים לשמוע על כל המלצה שתגרום לכם לצאת מהבית, לבלות עם הילדים ולצבור חוויות שמעלות חיוך? בוודאי תשמחו לשמוע מה מחכה לכם השנה בחי פארק קריית מוצקין!


בין קופים לפילים - תערוכת לגו מטורפת!

השנה חי פארק קריית מוצקין מביא אליכם את הדבר הבא - תערוכת ANIMAL PARADISE! תערוכת לגו מדהימה מבית שיאן הגינס!


באמצעות 2 מיליון קוביות ולאחר 8,000 שעות עבודה, זה קורה – אתם מוזמנים לראות כיצד נראים שלל חיות אהובות מלגו: תוכי צבעוני, דוב פנדה מתוק, ג'ירפה ארוכת צוואר ובאופן כללי מעל כ-500 מייצגים מרהיבים!!


מה עם קצת פעילות?

אם הילדים שלכם אוהבים לגו, הם עומדים להתרגש!


לצד מגוון מיצגי לגו בגודל אמתי, גם הילדים מוזמנים להתנסות - ליצור, לתכנן וכמובן לבנות בעצמם.


מה בתוכנית? מבחר מתחמי בנייה מושקעים. כולל מתחם מרוץ מכוניות לגו (מכוניות שהילדים בונים), מתחם מיינקראפט, מתחם בנייה בנושא מלחמת הכוכבים, קיר גרפיטי שהילדים מעצבים משלל קוביות לגו, מתחם בניית מפת אתר ואפילו בריכת קוביות.. ממש כמו בריכת כדורים, רק מחלקי לגו - ג א ו נ י!


מה מלבד פעילויות ומיצגי לגו מרשימים? מיני לונה פארק! כולל נדנדות תלויות, קרוסלת מכוניות ומטוסים מעופפים. מה מעבר? פינות סלפי, קולנוע VR ועוד שלל הפתעות, כאשר אין לשכוח לרגע שכל זאת מתקיים בתוך המרחב המופלא של גן החיות.


מכירים את החי פארק שבקריית מוצקין?

טרם ביקרתם בחי פארק מוצקין? טעויות ניתן (ובמקרה הזה מומלץ) לתקן. מדובר בגן חיות סופר מושקע ומטופח שמכיל למעלה מ-1,000 בעלי חיים מכל רחבי העולם. כולל קופים, טורפים, פילים נחמדים, פינגווינים מתוקים, קנגוראים שנושאים בכיס "מיני קנגוראים" ועוד מבחר אדיר של חיות.


מעבר לכל זאת, ראוי לציין לטובה את מרחבי המחייה שמדמים את הדבר האמתי, את המרחבים האדירים (בין היתר ישנו אגם עם מזרקות ומדשאות מוצלות) ואת הצמחים והעצים מיוחדים.


אז אם אתם הורים לילדים שמחפשים פעילות מנצחת עבור חופשת הפסח, ואם הילדים שלכם מתעניינים לפחות באחד מתוך שלושת האפשרויות הבאות:

1. חיות

2. לגו

3. לונה פארק

תהיו בטוחים שכולם עומדים ליהנות - כולל אתם ההורים!


3 אטרקציות בכרטיס אחד

מה לגבי כרטיסים? בזמן שאינספור אמני לגו מוכשרים בנו את התערוכה הכה מרשימה, אנחנו בקופונופש פלוס לא ישבנו רגל על רגל, אלא תפרנו במיוחד עבורכם מחיר כניסה מנצח - שלושת האטרקציות בכרטיס אחד!


הצפון בחג – סיבה למסיבה

רכשתם כרטיסים, הגעתם, נהניתם בטירוף ועכשיו מחפשים אטרקציות נוספות בצפון? כנסו לקישור ותקבלו שלל רעיונות במחירים מוזלים, אך חשוב לנו להבהיר: בין אם מגיעים ממרחק של שעה נסיעה ובין אם מגיעים לאחר רבע שעה של נסיעה, אל תעמיסו באותו היום אטרקציות נוספות – מבטיחים לכם שהביקור בחי פארק קריית מוצקין הוא כל מה שצריך עבור יום חופש מושלם!


מה עם קצת טבע? לדעתי אין על הנופים של חודש אפריל, כך שאם כבר הרבה זמן שאתם חושבים לעשות פיקניק משפחתי בכרמל, או לטייל בחורש (למשל ב"שווצריה הקטנה", או ב"רמת הנדיב"), בהחלט מדובר בהזדמנות מעולה.


מתי ואיפה - כל מה שחשוב לדעת!

נשמע מעולה? תשמחו לדעת שתערוכה רצה כמעט חודש שלם, בין 9 באפריל ועד 5 במאי. כמו כן, טוב לדעת שהפעילות מתאימה לכל הגילאים, מתקיימת בין השעות 9:00-18:00 (בימי שישי ובערבי חג בין 9:00-15:00) ומתחת לגיל שנתיים הכניסה בחינם.


אז.. אל תגידו לא ידענו או שכחנו.. צפונית לחיפה זה קורה – בחי פארק מוצקין.

תבואו, יהיה מדהים!