טוען. אנא המתן...

הורים, קבלו רגע של שקט: Play Park!

מאת: חן בן צבי

כולנו מכירים את זה: אחרי יום ארוך ועמוס במשימות, כל מה שאנחנו רוצים זה פשוט קצת שקט. זמן להירגע, לא לעשות שום דבר חשוב ולשתות קפה מבלי שמישהו ימשוך לנו בשרוול, יריב, יגיד שמשעמם לו, או יהפוך את הבית.


מצד שני..


אנחנו גם רוצים לבלות עם הילדים. להשקיע בהם, לראות אותם מאושרים וליצור זיכרונות משפחתיים.


אז איך מוצאים את האיזון המושלם - איך משלבים בין זמן איכות עם הילדים מבלי להתיש את עצמנו? פארק אתגרים! לדעתי כל הורה צריך שיהיה לו כתובת של רופא ילדים טוב, ובמקביל כתובת של פארק אתגרים קרוב לבית.


כתובת של פארק אתגרים שמציע רמה גבוהה, מענה עבור כל הילדים, פינה נעימה לצפות מהצד וכמובן מחירים מתחשבים, כך שלא נצטרך לחשוב פעמיים בכל פעם שנחפש הפוגה פעילה...


כל זאת מוביל אותי לספר לכם על רשת פליי פארק - מקום מושלם שבו הילדים יכולים להשתולל, לקפוץ, לטפס ולשחק בהנאה שעות ארוכות.


רשת פליי פארק – מאוד נעים להכיר!

רשת פליי פארק, הינה רשת מתחמי בילוי לכל המשפחה בפריסה ארצית. קבלו את סניפי הרשת:


פליי פארק רעננה

סופר פאן ארנה הרצליה

פליי פארק חריש

פליי פארק כפר סבא

פליי פארק גן יבנה


כל סניף יושב במתחם קניות מרכזי, כך שתמיד ניתן להשלים קניות לפני, אחרי ואף תוך כדי. יש מלא חנייה סמוכה וכיף לדעת שגם אם בחוץ גשום או לחלופין רותח, בתוכו ממוזג ונעים.


הכניסה לסניפים מיועדת מגיל פעוטות בני שנתיים ועד לילדים בני 12, השהות נעימה, הסביבה מטופחת והכי חשוב - יש שפע של מתקנים שילדים קטנים וגדולים אוהבים.


עבור הקטנטנים שבחבורה מחכה מתחם ג'ימבורי מופרד ובטיחותי, עבור ההורים יש מזנון נעים בו ניתן לשבת על כוס קפה ולסגור את הפינה של ארוחת הערב ולילדים מחכים שלל מתקנים ומשחקים שווים.


אומנם כל סניף מציג מתקנים מעט שונים, אך בגדול ניתן לצפות ליהנות, לקפוץ ולטפס. בין היתר יש מסלולי נינג'ה מושקעים, קירות טיפוס בשלל רמות, מגה קיר אדיר, טרמפולינות מיוחדות, בריכות כדורים אהובות, משחקי ווידאו חדשניים ועוד.


חוגגים ימי הולדת בפלייפארק!

כמובן שכיף להגיע מדי פעם עם הילדים לסניפי פליי פארק, אך אני די בטוחה שגם תשמחו לדעת שניתן להפעיל במקום ימי הולדת וחגיגות בר/ת מצווה, אירועי כיתה, מסיבות, ימי כיף ואפילו אירועים עסקיים לעובדי וילדי החברה.


לא מדובר בעוד מתחם ש"על הדרך" מארגן אירועים, אלא לפניכם מקום מקצועי שמכיר ויודע את העבודה! פליי פארק הינה חלק מחברת הפקות ותוכן: "קבוצת חלומות בע"מ", כך שהיא מתמחה בהפקת אירועים כבר למעלה מ-20 שנה!


רק כדי לקבל מושג כללי, נציין שימי ההולדת כוללים כניסה לכל המתקנים, כניסה חודשית חינמית לילד היום הולדת (!), חגיגה בחדר יום הולדת פרטי ומעוצב, שולחן חטיפים, פיצה, טקס הדלקת עוגה ועוד, כאשר אם רוצים, ניתן להוסיף שדרוגים. למשל קיר דונאטס, עמדת וופל בלגי, הפעלה מקצועית, עמדת דיג'יי ועוד.


*כנסו להציץ – סגרנו לכם דיל ייעודי מדהים, 35% הנחה!


20% הנחה והטבות משלימות

אז בפעם הבאה שמחפשים דרך לבלות עם הילדים מבלי להתיש את עצמכם, קחו אותם לפליי פארק. תאפשרו לילדים להשתולל ולעצמכם הפוגה נעימה (הורה מלווה ראשון נכנס בחינם).


נשמע מושלם, אך מה לגבי העלות? אנחנו בקופונופש פלוס דאגנו לכם למחירים חלומיים ואפילו סגרנו לכם כרטיסייה משתלמת ל-10 כניסות + קופון שסוגר ארוחת ערב (פיצה משפחתית ושתייה). בחרו סניף וכנסו להציץ!


אז אם גרים בסמוך לאחת מחמשת היעדים הבאים: הרצליה, רעננה, חריש, גן יבנה או רעננה, ואם יש לכם ילדים קטנים שישמחו לקפוץ ולטפס, תזכרו את פלייפארק – תודו לי אח"כ :)!