טוען. אנא המתן...

לכבוד האביב – דילים שווים לעיצוב הגינה

מאת: חן בן צבי

לאחר חודשי החורף הקרים והאפורים, סוף סוף הגיע האביב! קרני השמש מחממות, הימים מתארכים והגינה מתחילה להתעורר לחיים.


הצמחים שעד כה היו רדומים, מתחילים להוציא ניצנים. פרחים צבעוניים מאירים את הלב. הדבורים והפרפרים חוזרים לפעילות. ריחות הלבלוב גורמים לחכות לפירות, וכל זאת ביחד הופך את הגינה למקום שוקק חיים שמושך לשהות במחיצתו.


פתאום כולם מוצאים את עצמם יותר זמן בחוץ - נהנים ומוקירים את כל היופי הזה.


מזדהים? מוזמנים לגלות כיצד ניתן לשדרג את סך החוויה. אנחנו בקופונופש פלוס הקמנו קטגוריה שלמה שמתמקדת אך ורק במוצרי גינה, כך שבין אם חסר לכם צינור השקיה איכותי, תאורה שתנעים את זמנכם לאחר השקיעה, פתרון יעיל נגד יתושים מטרידים (החלק הפחות נחמד של העונה), ערוגה לצמחי תבלין, או פתרון אחסון חכם, אתם לגמרי מוזמנים לבחון מה אנחנו מציעים, אם כי גם מבלי לדעת מה אתם מחפשים, אנחנו יכולים להבטיח 3 דברים:


• המבחר גדול ומגוון - כולל מענה לילדים, לצמחים ולעיצוב המרחב.

• המחירים מעולים - השגנו דילים חלומיים.

• כל הזמן מחדשים - שווה להישאר מעודכנים!


5 רעיונות שישדרגו לכם את הגינה

קבלו 5 רעיונות פשוטים שיהפכו את העבודה בגינה להרבה יותר נעימה:


1. יש לכם חלקה ללא דשא או דק? כזו שלא כיף ללכת עליה יחפים והיא רחוקה מלהיות מרשימה? קבלו מארז אריחי דק מעץ אמתי. קל להתקנה וסופר מרשים! כנסו להציץ!


2. סובלים מבלגן? זרוקים לכם בגינה מעדר, שק קומפוסט, כפפות עבודה, משפך, כדורגל של הילדים, חלקי צינור וכדומה? הגיע הזמן להכניס את כולם למקום אחד, ולמקום הזה קוראים מחסן. סידרנו לכם מגוון גדלים של מחסנים איכותיים במחירים שווים. מחסן גדול, מחסן קטן ועוד.


3. הצינור שלכם סיים את הקריירה? הגיע הזמן להחליף, ואם כבר מחליפים, תשקיעו בצינור איכותי. קבלו צינור השקיה מתכווץ (נע בין 10 ל-30 מ'), כך שהוא כן ארוך ולא תופס מקום, והכי אידאלי, אינו מצריך התעסקות בתום ההשקיה. סיימתם להשקות? הצינור חוזר לגודלו המקורי.


4. לפעמים הפתרון הכי מושלם הוא המענה הכי קטן. יש לכם אופניים שבכל פעם נזרקות במקום אחר? הגיע הזמן להשקיע 65 ש"ח ובתוך 3 דקות לתלות זוג מתלה אופניים - תוצרת איטליה!


5. ציינו תלייה ולכן נציין עוד סוג של פתרון שמשחק עם אותו עקרון: מינימום מקום מקסימום יעילות, ופה אנחנו מדברים על לוח לתליית כלי עבודה. כן כן, ממש כמו מה שרואים בחדרי עבודה מקצועיים, כולל 40 פינים לתלייה. סופר מרשים ונוח לעבודה.


3 רעיונות שיוציאו את הילדים לגינה

בכל שנה מחדש מדהים אותי לגלות כיצד המעבר של שעון החורף לקיץ מוביל לשני דברים במקביל:

1. הילדים הרבה יותר בגינה.

2. במקום לאכולב-6 בערב ולהתחיל לומר לילה טוב ב-7 וחצי בערב, הכול קורה באיחור של שעה..


אז בעוד שאני צריכה לעבוד על לוחות הזמנים שלי, רק נותר לתמוך בשינוי הראשון, וכאן הרשו לי להציג בפניכם 3 מוצרים שלדעתי יגרמו לילדים לשרוץ כמה שיותר בגינה, הרחק מהמסכים והריבים..


דשא סינתטי - ברגע שהגינה תראה מזמינה והמצע יהיה נעים, הילדים ינצלו לא מעט את המרחב הטבעי. פשוט מתקינים דשא סינתטי, ופתאום יש מקום מושלם לשחק כדורגל, לפרוס שמיכה, לעשות גלגולים, לשחק בכדור ועוד.


שולחן פינג פונג - אחד מהמשחקים היותר מהנים, ממכרים וספורטיביים! משחק שכיף לשחק בהרכב משפחתי ועם חברים, לקטנים וגדולים. יש לכם מקום? הגיע הזמן שגם יהיה לכם שולחן פינג פונג!


בית משחק לילדים - יש לכם ילדים קטנים? תהיו בטוחים שהם ממש ישמחו לקבל בית משחק מפלסטיק. בית בו הם יכולים לברוא עולמות ולהרגיש כמו גדולים.


מושלם? עתה רק נותר לדאוג לכם ההורים! רוצים גם ליהנות מהשהות בגינה? פרגנו לעצמכם מיטת שיזוף נדנדה בעיצוב מגניב!

אז מה חסר לגינה שלכם? מוזמנים להיכנס לקטגוריה "הכול גינה", להתרשם מהמחירים ולקבל רעיונות מגניבים!

בברכת אביב נעים!