טוען. אנא המתן...

פסח סייל כזה עוד לא היה!

מאת: חן בן צבי

חג הפסח בפתח ואתם בטח כבר מתחילים לתכנן את החגיגות המשפחתיות. כולל מתנות, התחדשות וסידור הבית, וכאו אנחנו מציעים לכם לבחון כיצד אפשר לחסוך בהוצאות ולהשיג מוצרים איכותיים במחירים משתלמים..


אנחנו בקופונופש פלוס מציעים לכם מגוון הטבות והנחות מעולות, כך שתוכלו להשיג כל מה שנדרש לקראת החג במחירים משתלמים.


נשמע טוב? מוזמנים לקבל הצצה, לבחון את ההיצע המושקע שלנו ועל הדרך למצוא בדיוק מה שצריכים במחירים ללא מתחרים!


אז מה ואיפה? ממש כאן בקטגוריית "פסח סייל 24"!


חגים הוצאות ומה שביניהם..

אין ספק שחגים מביאים עמם שלל עלויות - מהכנת ארוחת החג ועד לרכישת מתנות ואירועים משפחתיים, ולכן בתקופה הזו כל חיסכון חשוב, כך שההטבות והמחירים המפתיעים שמחכים לכם אצלנו יאפשרו לכם להתכונן לחג באופן מיטבי, מבלי להתפשר על איכות המוצרים.


אז אם מתחשק להתחדש, אם מחפשים מתנה לילדים או לחמות, תסמכו עלינו – אצלנו תמצאו כל מה שמחפשים מבלי להעמיס על התקציב המשפחתי!


לא התאפקנו - הבאנו לכם הצצה:

מבקשים טעימה מסייל פסח 2024? בין היתר נמליץ על :


מיטה וחצי אורתופדית ומתכווננת - כולל ראש מתכוונן שמציע 4 מצבים, מזרן ספוג איכותי בגובה של 17 ס"מ (כולל קורות עץ), בד מיקרופייבר דוחה נוזלים וכמובן עיצוב מודרני שמגיע ב-4 גוונים! כמה? סה"כ 1,299 ש"ח ויש לכם מיטה וחצי מתקדמת!


מייבש כביסה - מייבש כביסה קונדנסור 8 ק"ג מבית Electrolux INTVERTER. מציע פעולה שקטה וחסכונית. כולל נורית התראה לניקוי הפילטר וריקון מיכל המים. המייבש המדהים הזה מוצע במחיר חסר תקדים, סה"כ 2,390 ש"ח!


סט צלחות אוכל - סט אוכל 18 חלקים מבית החברה הידועה פוד אפיל. רוצים להתחדש לכבוד החג עם סט צלחות חדש, כזה שגם פרקטי וגם יגרום לשולחן החג להיות חגיגי מתמיד ללא יותר מדי מאמץ? קבלו סט צלחות באמת מרשים שבנוי מ-6 צלחות עיקרית, 6 צלחות למנה ראשונה, ומ-6 צלחות מרק! כל זה רק ב- 289 ש"ח בלבד!!


מבצעים לחג ולכל השנה


עברתם על סייל 24 נוסח קופונופש פלוס, וסימנתם מוצרים מובילים שאתם מתלבטים לגביהם? זה הזמן לציין שמלבד קטגוריית פסח סייל 24 מחכים לכם באתר שלל הטבות נוספות. כולל הנחות על מוצרים לבית, לקמפינג, לאטרקציות שוות ברחבי הארץ, לשירותי ספא מהשורה הראשונה, למוצרי טקסטיל ועוד, כך כל מה שנותר לכם לעשות זה בדיוק זה:


1. לגלוש בקטגוריה הרצויה

2. להתעדכן במבצעים השווים

3. להתרגש לקראת ההגעה!


לשמח מבלי להוציא שקל!

מבצעים מעולים זה תמיד נחמד, אך אל תשכחו שעל מנת לחגוג כהלכה את החג ולהעלות חיוך על פני הילדים, לא באמת צריך יותר מדי. קבלו מאתנו שני רעיונות חינמיים שיגרמו לילדים ליהנות מהחג ולייצר זיכרונות שילוו לאורך שנים:


1. משחק עם אגוזים - "מלאו כיסי באגוזים".. אצלי במשפחה מחכה בחג הפסח קערה מלאה באגוזי מלך, שבין היתר מיועדת למשחק. מה עושים? נעמדים מול הדלת (או בכל מקום בעל מסדרון ארוך) ועושים תחרות קליעה למטרה. נגיד אם עומדים מול הדלת, כל אחד בתורו צריך להתקרב כמה שיותר לעבר הדלת ע"י זריקת האגוז.


2. ביעור חמץ - כידוע, בפסח לא צורכים חמץ, כך שנוהגים לפנות את החמץ באמצעות הליך מסודר שמתחיל בבדיקה מדוקדקת בכל פינות הבית ושמסתיים בשריפת החמץ. מה עושים? תציעו לילדים להחביא בבית חמץ ותזמינו אותם לטקס ביעור חמץ – חוויה מרתקת עבור כל ילד וילדה.


שנסכם?!

בעמוד המבצעים שלנו לחג מחכים לכם שלל הצעות מעניינות – מוצרים איכותיים שנמכרים בהנחות ענק, ואתם בהחלט מוזמנים לבדוק אותנו.


אז אולי לא שלחנו לכל אחד ואחת מכם מצה שמורה, אך כן סידרנו לכם מחירים מעולים שישרתו אתכם לאורך כל השנה!