טוען. אנא המתן...

עושים כבוד למסורת עם מוצרי Food Appeal!

מאת: חן בן צבי

פוד אפיל מציגה מגוון כלי מטבח מתקדמים, איכותיים וכמובן שגם כאלו שעשויים מחומרי גלם מעולים. בין היתר Food Appeal אחראית על קוצץ מזון עוצמתי, סיר רוסטר לתנור אינדוקציה (בעל מכסה ארומטי!), גריל בייתי ללא עשן ועל עוד שורה ארוכה של מוצרים סופר מתקדמים.


עם זאת, מה שיותר מעניין לדעת זה שפוד אפיל יודעת להעניק מקום של כבוד גם לכלי בישול מסורתיים. אומנם האיכות שפוד אפיל מציעה היא מעל ומעבר למה שהתאפשר לפני מספר שנים, אך המוצרים עצמם שומרים על אותו ייעוד ששימש דורות של בשלנים שהשקיעו בהכנת אוכל ביתי.


חוזרים למקורות

כיום יותר מאי פעם קל ללכת לחנות ולבחור את סוג הפטוצ'יני הרצוי, את שקית הקוסקוס שמוכן בתוך 7 דק', או את מארז הנקניקיות שאוהבים, אך דווקא כיום כאשר השפע כה גדול, מרתק לראות כיצד אנשים מחפשים את אותם מוצרים שמאפשרים להכין בבית מאכלים מסורתיים, ואם גם אתם מתגעעים לקוסקוס של סבתא, או למראה של סבא מכיל חוטי פסטה טרייה, מוזמנים ליהנות מההכלים המופלאים מבית פוד אפיל.


קבלו 3 כלים מדהימים מבית פוד אפיל, כלים שמבוססים על טכניקת בישול מסורתית ושמאפשרים להכין מגוון מאכלים טריים וטעימים בקלות ובמהירות, תוך שליטה מלאה על המרכיבים והטעמים.


טעם של פעם..


מטחנת בשר ידנית מבית Food Appeal 

 אפשרות מדהימה לשלוט על הנתח הטחון ועל הדרך להוסיף לעיסת הבשר ירוקים, תבלינים ושאר תוספות שגם כן ניתן לטחון ידנית במטחנת הבשר, כך שאם רוצים להכין המבורגרים, קציצות, או נקניקיות ביתיות, הגיע זמן שתרכשו את מטחנת הבשר מבית פוד אפיל! מה עוד? כיף לדעת שבין היתר המטחנה מתאימה גם עבור הכנה של עוגיות מרוקאיות - תיהנו!


מכונת פסטה מקצועית מבית Food Appeal 

בין אם כבר יצא לכם לעבור סדנה להכנת פסטה ביתית ובין אם בכל פעם שאתם רואים תוכנית בישול שבה מכינים מא' ועד ת' פסטה אתם מתמוגגים מאושר ובו זמנית מתפוצצים מקנאה, את מכונת הפסטה מבית Food Appeal אתם חייבים להכיר!

המכונה סופר מקצועית, מאפשרת להכין שורה ארוכה של סוגי פסטות (פטוצ'יני, לזניה, רביולי ועוד) ואף נוחה לתפעול, אחסון וניקיון. אנחנו מבטיחים לכם שברגע שתתחילו להכין פסטה ביתית, תגלו עולם חדש של מנות מושלמות, וכנראה שגם תתבאסו על כל אותן השנים שבהן הסתפקתם בפסטה מהסופר...


כמו של סבתא - רק משודרג / סיר קוסקוס ואידוי

אם נודה באמת, לא כולנו גדלנו על קוסקוס רך כענן מעשי ידיה של סבתא שיודעת את העבודה ועושה הכול באהבה, אך טוב לדעת שגם ללא "ידיים של סבתא" אפשר להעמיד סיר קוסקוס מדהים – גרגיר גרגיר בטעם נדיר.


באמצעות סיר קוסקוס ואידוי מבית Food Appeal תזכו לא רק להכין קוסקוס מושלם, אלא גם קוסקוס ובו זמנית מרק, כאשר אדי המרק צובעים את הגרגירים הזהובים בטעמים עמוקים.


מעבר ליכולת לחקות מנות מופלאות ששנים עוברות במשפחה, גם זוכים לנצל את הסיר עבור מגוון מטעמים נוספים שבזכות האידוי נחשבים מאוד בריאים, ופה אנחנו מדברים על ירקות מאודים, דגים עסיסיים ואפילו על פירות מאודים.


זמן איכות עם הילדים

אז מה היה לנו פה? כלי בישול מסורתיים שיוצרו ברמה הגבוהה ביותר. סיר קוסקוס ואידוי, מכונה להכנת פסטה ומטחנת בשר ידנית שבין היתר מעולה עבור עוגיות מרוקאיות.


עכשיו אם נשים לרגע בצד את היתרונות הבריאותיים ואת חדוות העשייה, נמצא לנכון לציין שמדובר בכלים שמייצרים חיבורים. פתאום הילדים מתעניינים, מבקשים לנסות בעצמם ומצטופפים סביב השולחן.


מוצרי Food Appeal במחירים של קופונופש פלוס!

כבר הרבה זמן שחושבים לרכוש את אחד מהכלים שהצגנו? זה בדיוק הזמן – אנחנו בקופונופש פלוס הכנו לכם דילים שווים במיוחד – מוצרי Food Appeal במחירים חסרי תקדים.

כנסו להציץ!