טוען. אנא המתן...

5 מוצרים שיעזרו לכם לעשות סדר!

מאת: חן בן צבי

עכשיו שרבים מאתנו מנקים את הבית (או לכל הפחות חושבים על כך), עכשיו כשהאביב מכבד אותנו בפריחה משגעת ויש תחושה של התחדשות באוויר, כיף לעצור ולחשוב מה היינו רוצים לשנות במרחב הביתי.


זו יכולה להיות פינה מוזנחת שזקוקה לשינוי, זה יכול רהיט שהגיע הזמן לפנות, זה יכול פתרון ארגוני פשוט אך נחוץ וכדומה.


אז מה אנחנו מציעים? טיפים יעילים לצד מבחר מוצרים שווים!


להתפזר זה קל - הישארו ממוקדים!

בא לכם לרענן את הבית? יש לנו כמה הצעות מעניינות עבורכם, אך ראשית, מציעה שתקבעו לעצמכם כללי ברזל, כך שלא תלכו לאיבוד, וכן תצאו מרוצים!


1. הגדירו תקציב: חשוב לקבוע תקציב תקרה מראש, כך שלא תסחפו עם רכישות מיותרות. חושבים שלא תעמוד בזה? תנסו לחשוב מה מהדברים הרצויים אפשר לבקש כמתנה לחג, ליום הולדת, לחנוכת הבית וכדומה..


2. אל תשכחו פונקציונליות: חשוב שהבית יהיה לא רק יפה, אלא גם נוח ופונקציונלי.


3. בחרו בחומרים איכותיים: חומרים איכותיים יחזיקו מעמד לאורך זמן ויתרמו למראה יוקרתי של הבית.


4. אל תזניחו את הדברים הקטנים: לפעמים דווקא היכן שלא כולם רואים, חשוב שיהיה מסודר ונעים.


5. סדר עדיפויות: חושבים על עיצוב הבית ותוך שנייה יש לכם רשימה ארוכה? תעלו אותה על כתב ותבחנו היכן סידור שונה יפתור את הבעיה, היכן ניתן לחכות עם רכישה והיכן אתם רק מחכים לבחור אלמנט חדש שיאיר את כל המרחב.


אז מה אנחנו מציעים? תתכוננו..


עבור דירות רווקים עם סטייל - אף אחד אינו אוהב לשטוף כלים ומצד שני לא כיף להעמיד חצי מדיח, או לחלופין לחכות יומיים כדי שיהיה הגיוני להפעיל את המדיח. מה אנחנו מציעים? קבלו את -BOBמיני מדיח כלים חדשני. BOB נוטף סטייל, סופר חדשני, יושב לראווה על השיש ובתוך רבע שעה סוגר את הפינה. מה המינוס? הצבעים מהממים - לא פשוט לקבל החלטה. כנסו להציץ!


עבור אנשים שאוהבים שיש פנוי ויבש - מכירים את זה שאף פעם אין מקום לכל הכלים שרוצים להניח לייבוש לאחר שטיפת הכלים, ושתמיד צריך להקפיד לרוקן את המים שנאגרים בתום הייבוש? לא עוד!


יש לכם כיור? מעולה! תנצלו אותו כמרחב ייבוש אידיאלי. כיצד? באמצעות מתקן ייבוש כלים 2 קומות שיושב ישירות מעל הכיור. המתקן מגיע במספר מידות (בהתאם לרוחב הכיור שלכם) ומציע שפע של מקום. לא מכירים? הגיע הזמן!


עבור אניני הטעם וחובבי הסדר - אוהבים את הקפה שלכם טרי ואיכותי? אוהבים בכל בוקר לבחור את קפסולת הקפה שעמה תפתחו את היום? קבלו מעמד לאחסון קפסולות קפה שתופס נפח מינימאלי, מציג את הקפסולות לראווה ומסייע למיין את הטעמים בצורה מסודרת. מחפשים פתרון שנכנס בתוך מגירה? יש גם את האופציה הבאה!


עבור הטיפוס המינימליסטי - נמאס לכם ממזנון הטלוויזיה הקיים? מבקשים לחדש ללוק עדכני ומרשים שיאיר מחדש את הבית? קבלו מזנון טלוויזיה צף ברוחב 1.8 מטר! מזנון מרשים ומעוצב בקו נקי. מכיל מקום אחסון משמעותי ושטח עילי עבור עציצים פסלים וכל מה שרוצים. חושבים שמדובר ב"הוצאה"? תחשבו שוב! סה"כ 399 ש"ח ויש לכם מזנון חדש, פרקטי ובעיקר מרשים!


עבור מי שחייב סדר - זה יכול להיות חדר העבודה, חדר הילדים, מבואת הכניסה, פינת הכביסה וכדומה.. למי מאתנו אין אוסף של מוצרים שרק צריכים להיכנס למגירה?? קבלו פתרון זול ואידיאלי: ארגונית שמציעה חמש מגירות עמוקות! המגירות השקופות מסייעות לזכור מה נמצא בכל קומה, הגלגלים מאפשרים ניוד נוח והכמות של המגירות מציעה פתרון משמעותי עבור בלאגן משמעותי. אז במקום לבנות ארון נוסף, או להשלים עם המצב, תנצלו את המחיר ופשוט תרוויחו.

מחפשים מענה דומה אך סטטי בעל חלוקה שונה? תשקלו לרכוש ארון גרוב נמוך וטרנדי מבית כתר, או פשוט סט מדפים ב-99 ש"ח בלבד! נשמע טוב, אבל בכלל צריכים פתרון ארגוני עבור אינספור זוגות נעליים שהולכות לטיול בכל הבית? גם לזה יש לנו פתרון – קבלו ארון נעליים מתקפל ל-24 זוגות.


אז מה היה לנו פה?!

פתרון מעוצב עבור הכלים המלוכלכים, סדרת פתרונות שתארגן לכם את הבלגן, מזנון חדש במחיר מצוין, ופתרון נקודתי עבור חובבי מכונות הקפה.


שיהיה לכם חידוש נעים – קופונופש פלוס!