טוען. אנא המתן...

הרעיונות שיקפיאו לכם את הקיץ

מאת: חן בן צבי

ברגע שהקיץ מגיע, אין דבר יותר מרענן ומהנה מאשר להתקרר. בין אם זה בחוף הים, בבריכה או פשוט בבית, וכדי להפיק מכך את המרב, נציע לכם מגוון פריטים מושלמים ליום קיץ חם, כך שכל עוד הטמפרטורות הגיוניות, זה בדיוק הזמן לקבל רעיונות ולבצע הזמנה.


אז על מה חשבנו? תיכף נציג את "הנבחרת המקררת" שלנו, אך רגע לפני קבלו מאתנו 3 טיפים מרעננים שלא דורשים השקעה. שנתחיל?!


טיפים חינמיים לקיץ קריר ונעים!


מיקום - אם כבר משקיעים במזגן, תקדישו מחשבה היכן נמצא המיקום האידיאלי, כאשר הרעיון הוא להתקין את המזגן העילי על קיר פנימי במרכז החדר, הרחק ככל האפשר מפתחי חלונות. מתלבטים? התייעצו עם המתקין!


ממטרות - אין כמו בריכה ביום קיץ חם, אך לא תמיד מתחשק לשלם או להיכנס לרכב, כך שאם יש ברשותכם כר דשא פרטי, פשוט תפעילו ממטרות. תהיו בטוחים שהילדים סופר יתלהבו!


קרטיבים ביתיים - הכי פשוט, קחו כלי של קרח ותמלאו אותו בכל מה שרק רוצים – תהיו יצירתיים! מים עם נענע, חלב עם שוקו, מיץ פטל, מחית בננה, אבטיח עם קוביות תפוח ועוד...


הקירור חשוב לבריאות!

לעומת החורף, בקיץ הקירור בהחלט חשוב לבריאות ואף לרווחה האישית. שנסביר? חשיפה לאוויר קריר מסייעת להוריד טמפרטורת ולמנוע התייבשות והתחממות יתר.


אם זה לא מספיק, הרי ששהייה בסביבה קרירה מסייעת להפחית לחץ דם, קצב לב ולחות. מה עוד? מחקרים מראים שתחושה קרירה ביום חם תורמת להתרוממות הרוח ולתחושת מסוגלות.


9 מוצרים מטרה 1 - קיץ קריר ונעים!

אז איך מתקררים? אלו המוצרים שבחרנו להציג בפניכם:


מאוורר תקרה חכם עם רמקול ותאורת לד - מדובר במאוורר סופר חכם ומתקדם שבין היתר כולל תאורת LED (בצבעים משתנים של ירוק אדום וכחול, או לחלופין בגוונים של אור לבן..), ורמקול Bluetooth מובנה שנשלט באמצעות אפליקציה חכמה ושמציע איכות צליל מדהימה. אם כל זאת אינו מספיק, תשמחו לדעת שהמאוורר מגיע עם מנוע שקט וסופר חסכוני!


מצנן אוויר - מחפשים קירור נייד שיתאים לחדר העבודה, למחסן או לגינה? קבלו מצנן אוויר 7000 מק"ש נייד ונוח לשינוע, שבין היתר מציע צג דיגיטלי, 3 כניסות אוויר ותיבת קרח לטובת קירור מקסימלי.


מסכת שנורקל מקצועית - קבלו את מסכת הצלילה המהפכנית. המסכה מתאימה לכל אזור הפנים, מאפשרת נשימה נוחה דרך האף והפה, מאפשרת שדה ראייה מלא של 180° ולא פחות חשוב - מונעת אדים. מתכננים לנצל הקיץ יותר את הים והבריכה? זו בדיוק המסכה שאתם צריכים – יש מידות לגדולים ולקטנים!


קול בר פסיפיק - משהו קר לשתות בגינה? הכי בסטייל שיכול להיות! קבלו ריהוט רב תכליתי לחצר מבית כתר פלסטיק בע"מ! מדובר בשולחן קוקטיילים ייעודי לגינה בעל טקסטורה ארוגה, שמחביא בתוכו קוּלר בנפח של 30 ליטר! מארגנים מפגש חברים? את השואו הזה אתם מחפשים!


פשוט צידנית - קבלו צידנית קומפקטית ואיכותית, קלת משקל, בעלת מכסה מבודד ונפח נדיב של 22 ליטר! יוצאים לקמפינג/טיול בשטח, או פשוט לבריכה? תוכלו לאחסן כאן ארוחה שלמה, פחיות וקרח לרוב!


בריכה לגינה - במקום לשלם בכל פעם מחדש על קפיצה לבריכה הקרובה, ולהוציא פי 2 מהמתוכנן רק על ארטיקים ובירה קרה, תיהנו אצלכם בגינה! אז אולי לא ידעתם, אבל אנחנו בקופונופש פלוס גם מוכרים בריכות פרטיות, ואף מבית בסט וואי! הרכבה נוחה, קירות חזקים במיוחד ואיכות מרשימה.


ציליית לייקרה - קבלו צילייה איכותית 3/3 במבצע מוגזם! צילייה סופר נוחה להרכבה ושחשוב מכל עושה את העבודה. ההבדל בין שהות נעימה למעיקה.


ערסל מים מתנפח – אתם מאלו שצריכים תירוץ להיכנס למים? קבלו ערסל מתנפח שרק נותר לשבת עליו ולצוף – תענוג !!!


קרח רבותי – קרח! קבלו מכונת קרח אייס פאוור - ללא צורך בחיבור מים או בצנרת! המכונה תאפשר לכם בכל רגע נתון ליהנות מאספקה של קרח. מה עוד? המכונה מייצרת קוביות קרח בתוך דקות, קומפקטית, פועלת באופן שקט, מאפשרת לבחור את הגודל הרצוי של הקוביות וסופר נוחה מבחינת ניקוי ותחזוקה.


בברכת קיץ קריר ונעים - קופונופש פלוס!