טוען. אנא המתן...

שלא תתייבשו - כך תשתו יותר מים!

מאת: חן בן צבי

הידעתם? הגוף שלנו מורכב מ-60% מים!


מים חיוניים לכל פעולה ותהליך בגוף, החל מוויסות חום ועד העברת חמצן לתאים. למרות חשיבותם הרבה, ולמרות שכל רופא מציין עד כמה שתייה מרובה חשובה, רבים מאתנו מתקשים לשתות את הכמות הנדרשת – 8 כוסות מים ביום!


גם אתם לא מגיעים ל-8 כוסות מים ביום? ולא, קפה לא נחשב..


מוזמנים לגלות עד כמה העיצוב לוקח חלק משמעותי בתרומתו לבריאות, ואולי אפילו להרוויח מכאן טיפ או שניים לטובת חיים בריאים, רווים במים מחיים.


העיצוב שיגרום לכם לשתות יותר


זוכרים איך שהיינו ילדים כל חפיסת עפרונות חדשה גרמה לנו לחכות להגיע לשיעור, לפתוח מחברת ולהתחיל לקשט כותרות משוקעות ולשמור על סדר? כך בדיוק גם עם הנושא של מים! כל עוד המים מוגשים בצורה מרשימה, פתאום לא רק שיותר "חגיגי" להגיש לאורחים מי ברז רגילים, אלא גם הרבה יותר כיף לשתות.


אז לא, אנחנו לא מוכרים פה מים בטעמים, ואפילו לא בקבוקי מי עדן, אך כן מספר אלמנטים שיגרמו לכם לראות את המים מזווית שונה והרבה יותר מרשימה ונגישה..


קבלו מספר דוגמאות:

עיצוב מנצח - תכירו את סט הכוסות הצבעוני והקליל מבית פוד אפיל. מדובר בכוסות בעלות מראה נאיבי מתוק בגוונים של קיץ – צהוב וכתום. הכוס שנראית כמו חד פעמית ושבעצם רב פעמית, גורמת לרצות להשתמש בה, כך שאם מחפשים דרך פשוטה ומקסימה להגיש לילדים מים בצורה "מושכת", תנסו את הסט הזה!


זמינות - יוצאים לטיול ורוצים לגרום לכולם לשתות מים? פשוט תחלקו כוסות, כן מהסוג הכי פשוט שעושה את העבודה. ברגע שיש כוס זמינה עם מים, פתאום נהיים צמאים ועוצרים לשתות. רוצים להיערך מראש? קבלו מבצע מושלם עבור מארז גדול!


קרררר - יש לא מעט משקאות שלו רק היינו מוסיפים להם קרח, הם היו הרבה יותר טעימים ונתפסים בעיננו כמושכים. אז מה הבעיה להוסיף קרח? כל עוד נמצאים בבית באמת שאין שום בעיה, אך ברגע שנמצאים עם חברים במרפסת, או רחוק מהבית, נגיד באמצע חוף הים, או בפיקניק בחורשה, טוב לדעת שאתם מצוידים במכונת קרח.


קבלו מכונת קרח מדהימה שאינה מצריכה חיבור למים. המכונה מייצרת קרח בתוך דקות, נוחה לנשיאה ואפילו מאפשרת לבחור את הגודל הרצוי של קוביות הקרח!! רוצים קרח זמין עבור האייס קפה, הוויסקי, או פשוט עבור מיץ פטל? את המכונה הזו אתם חייבים להכיר!


רוצים לגוון את המים במיץ טבעי? כזה שגם כיף להכין לבד וגם לכבד אחים וחברים? הגיע הזמן להחזיק בבית בלנדר מקצועי. כזה שיודע לרסק קרח, פירות קפואים וכדומה, כך שמוסיפים מה שרוצים עם מעט חלב/מים ובתוך כמה שניות מייצרים שתיה בריאה ומזינה.


בכל מקום עם חליטה מוכנה - אתם מאלו שאוהבים חליטות תה? פשוט תדאגו שיש לכם חליטה זמינה בנסיעה, בלימודים - בכל מקום שבו נמצאים. בתמורה ל-69 ש"ח זוכים בבקבוק ייעודי לחליטת תה. פעם אחת בוחרים בקבוק ולאחר מכן אתם מסודרים עם שלל חליטות אהובות וזמינות.


פשוט בקבוק - לבסוף נסיים עם הטיפ הכי הכי פשוט - בקבוק מים! הם תמיד הולכים לאיבוד או נשברים? בדיוק בשביל זה השגנו לכם מבצע מטורף: 4 בקבוקי ספורט מנירוסטה בנפח של 750 מ"ל במחיר מדהים – 99 ש"ח בלבד!


רוצים לחלק את הבקבוקים בין הילדים? טוב לדעת שכל בקבוק מגיע בצבע שונה: שחור, לבן, כסוף וכחול. רוצים שכולם ישתו יותר? פשוט תוודאו שיש לידם בקבוק מים. בבית, בבית הספר, בדרך לחוג, ברכב, בתיק - בכל מקום!


שורה תחתונה?!

תשתו יותר...... זה אולי לא פשוט, אך לגמרי אפשרי ועם המחירים שאנחנו בקופונופש פלוס סידרנו לכם, גם סופר מפתה...