טוען. אנא המתן...

נהנים בפארק מים בלי לקרוע את הכיס

מאת: חן בן צבי

אומנם עונת המעבר מתעתעת וגורמת לחשוב שהקיץ החליט שהוא מצטרף לשביתת המורים השנתית, אך תהיו בטוחים שבסוף גם הוא יגיע.


הקיץ יגיח בשיא תפארתו, מהודר בטמפרטורות גבוהות ומגונדר בלחות מרשימה, כך שגם אם אתם טיפוסים של מוזיאונים וים, אין מנוס מלזרום עם מה שהילדים רוצים. מה הילדים רוצים? להגיע למקום שכולו מתקנים, מים וארטיקים, וכן, אנחנו לגמרי מדברים על פארק מים...


אז נכון שהמחשבה על הילדים שמתרוצצים בין המתקנים, שוחים, תופסים גלים, מתגלשים ועושים עוד אינספור דברים מהנים מעלה חיוך, אך לא נסתיר את העובדה שפארקי מים בישראל אינם זולים.


כיצד בכל זאת אפשר לצלוח את החוויה באופן הגיוני? אספנו לכם טיפים ששווים לא מעט כסף! תקראו ותודו לנו אח"כ!


5 רעיונות חסכוניים:


טיפ מס' 1 - רכשו כרטיסים מראש! מכירים את זה שמגיעים לקופה ורק ממהרים להיכנס, כך שלא טורחים להבין איזו הנחה ניתן להשיג? ובכן כדי להימנע מכך מומלץ לרכוש כרטיסים מראש. רכישה מקדימה תסייע להשיג 3 דברים חשובים:


1. להשוות בן המחירים של הפארקים השונים.

2. לנצל מבצעים שווים (ממש כפי שאנחנו בקופונופש פלוס מציעים).

3. לבחור בתאריך שנחשב יותר זול.


שנעבור לפרקטיקה? כנסו לקטגוריית "פארקי מים" שהכנו לכם ותבדקו אלו אפשרויות קיימות ואף כמה כל אחת עולה. לצורך הדוגמה נציין שישנה הנחה של עד 34% עבור כניסה לפארק המים חוף גיא (טבריה), הנחה של עד 22% בפארק אתגרים (אשדוד), הנחה של עד 20% בפארק המים גלי ים (חיפה), הנחה של עד 30% הנחה בווטרלנד (אילת) ועוד.


טיפ מס' 2 - הביאו אוכל ושתייה מהבית! בכל מה שנוגע לאוכל ושתייה, פארקי מים נוטים להיות סופר יקרים. אז כן, תקנו לילד ארטיק, אך לא יותר מזה. כל מה שנוגע לאוכל, שתייה וחטיפים תביאו מהבית.


טיפ מס' 3 - הכינו רשימת ציוד יום לפני! אתם יכולים להיות בטוחים שתמצאו בקיוסק של פארק המים קרם הגנה, כובע, מצופים, בגדי ים ורובי מים, אך אם רק תכינו מראש רשימת ציוד מקיפה, לא תהיו חייבים לשלם מחיר מופקע על קרם הגנה, רק כי שלכם נשכח בבית.


טיפ מס' 4 - תיאום ציפיות! ילדים הם ילדים, כלומר פחות חושבים על שיקולים כלכליים, ולכן חשוב ליישר מולם קו. תסבירו מראש שיוצאים ליום כיף, כך שאין בעיה לקנות ארטיק, אך דבר לא מעבר. לא צ'יפס בבריכה, לא קרואסון בדרך הביתה ולא צעצועים בחנות שנמצאת בדיוק על הדרך.


טיפ מס' 5 - הפכו את יום הכיף למתנה! אין ספק שיום כיף משפחתי בפארק מים מהווה הוצאה לא קטנה, ולכן תנצלו את ההשקעה כמתנה. למה הכוונה? קבלו 3 כיוונים:


1. תבדקו אם יש לאחד מהילדים יום הולדת באופק, ואם כן תציעו לו שזו תהיה המתנה. אצלי במשפחה אנחנו נוהגים לחגוג לילד היום הולדת ע"י אטרקציה משפחתית שווה, במקום מסיבה עם החברים. גם יוצא יותר זול, גם יותר ערכי וגם יותר פשוט לביצוע...

2. תציעו לילדים שכדי לצאת ליום כיף הם יאחדו את הכספים שקיבלו כדמי כיס.

3. תבקשו מסבא וסבתא שרק מחפשים כיצד לפנק את הנכדים לרכוש את הכרטיסים, כך שהילדים יידעו שיום הכיף הזה נזקף לזכותם.


טיפים משלימים שיגרמו לכולם להיות מרוצים!

לאחר שהבנו כיצד מתכננים יום כיף בפארק מים באופן חסכוני, נעצור להציג את חמשת הדברות שלנו לבילוי נעים:


1. שעות - הגדירו מהן השעות האידאליות עבורכם, ותפעלו בהתאם. שלא יקרה מצב שמתכננים לצאת על הבוקר, אך נגררים לשעות הצהריים.

2. עומס - תכוונו לשעות וימים פחות עמוסים. אתם לא רוצים לעמוד בפקקים ואתם לא רוצים לעמוד חצי שעה בתור למגלשה.

3. חוקים - הבהירו לילדים מראש מה עושים אם הולכים לאיבוד, בכל זאת מקום גדול ועמוס באנשים. .

4. אוכל - קחו בחשבון שעם מים בא התיאבון – הביאו מספיק אוכל מהבית.

5. מים - אתם לא רוצים לחזור הביתה מיובשים, הקפידו על הפסקות ייעודיות לשתיית מים!


נראה לנו שאתם מוכנים - צאו, תיהנו ועל הדרך תחסכו!