טוען. אנא המתן...

מה עם אוכל? גם על זה חשבנו!

מאת: חן בן צבי

אין ספק! מחירים משתלמים מסייעים לקבל החלטה ופשוט לצאת ליהנות.


תמיד כיף למצוא מחיר מוזל עבור כרטיס להצגה, מתחם אקסטרים, פארק מים, לינה במלון וכדומה, ואכן הלקוחות שלנו יודעים שלפני שיוצאים ליום כיף, קודם כל פותחים את האפליקציה שלנו, מוצאים את האטרקציה הרצויה ומנצלים את ההטבה.


עם זאת, מה זה שווה אם חסכתם כמה עשרות שקלים על אטרקציה, אך בעצירה במסעדה אתם מוציאים הרבה יותר ממה שתכננתם, כך שפתאום יום הכיף הופך להוצאה יקרה, וחשוב מכך, להוצאה לא מתוכננת שמבאסת את כל היום...


מה אנחנו מציעים? אם רוצים להתנהל חכם כלכלית, מבחינתנו עומדות לרשותכם שתי אפשרויות:

1. להביא כריכים מהבית

2. לנצל הטבה


לא מכירים על מה אנחנו מדברים? הגיע הזמן ליישר קו!


אתם יכולים לחסוך עשרות שקלים על ארוחה משפחתית/זוגית. סדרנו לכם כמה דילים שווים במסעדות מעולות שגם ילדים אוהבים.


פיצה והמבורגר נשמע לכם טוב? בדיוק מה שחשבנו :)


מסעדה כאטרקציה בפני עצמה

מה דעתכם על 2/3 מגשים של פיצה האט בהנחה? או איך נשמע לכם לקנח את הבילוי המשפחתי במסעדת המבורגרים מטורפת? שנייה ונעביר לכם את כל הפרטים, אך ראשית הרשו לנו לחדד:


נכון שאחרי אטרקציה משפחתית כיף לעצור במסעדה, אך אל תשכחו שגם מסעדה מהווה אטרקציה בפני עצמה. מה אנחנו מנסים לומר? שאם מחפשים בילוי משפחתי רגוע, פשוט תגיעו למסעדה שמחכה לכם בה הנחה שווה. אם כבילוי משפחתי ואם כבילוי זוגי.


כל מה שצריך לעשות זה לפתוח את האפליקציה, למצוא את ההטבה המתאימה ולממש אותה בזמן שמתאים לכם.


אז מה בישלנו לכם? 3 דילים טעימים במיוחד:


דילים שווים ברשת הפיצות האהובה פיצה האט!

שנפרט? יש דיל שווה של 2 פיצות משפחתיות ב-110 ש"ח (במקום ב-149 ש"ח - 26% הנחה!), יש דיל של 3 פיצות + בקבוק שתייה גדול ב-170 ש"ח (במקום ב-239 ש"ח - 28% הנחה!), יש דיל של 2 פיצות + 3 זיוות + לחם שום + מקל שוקולד ב-219 ש"ח (במקום ב-313 ש"ח – 30 הנחה!) ועוד מבחר דילים שווים, כנסו להציץ!


טוב לדעת:

אפשר ליהנות מהפיצות המדהימות של פיצה האט ביותר מ- 100 סניפים. רוב הסניפים מחזיקים בתעודת כשרות ו.. לאחר קניית השובר, יישלח אליכם קוד אותו ניתן להציג בבית העסק, אך גם להזין באתר הרשת בעת הזמנה און ליין!!!


עוברים בצומת מגדל? עצרו ב"צומת של חיליק"!

דילים מעולים לארוחה בשרית ב"צומת של חיליק", כביש 90 - בואכה המושבה הפסטורלית מגדל.


עוברים במקום ונהיים רעבים? מוזמנים ליהנות ממנה בשרית לבחירה בפיתה: שווארמה / שניצל / פרגיות / קבב / חזה עוף, בתוספת של סלטים, חומוס הבית, פיתות ושתייה קרה. כל זה ב-55 ש"ח בלבד, לאחר 21% הנחה.


מחפשים משהו יותר קליל? ישנה ארוחת בוקר שווה, או ארוחת בוקר מזרחית חריפה ב-50 ש"ח בלבד, לאחר 16% הנחה. מחפשים משהו פשוט ואהוב? אין על מנת הפלאפל של חיליק שמלווה בצלחת צ'יפס מעולה. 29 ש"ח, לאחר 19% הנחה! מה עוד? שפע של אפשרויות טעימות - כנסו לגלות!


טוב לדעת:

מדובר במזנון דרכים שהגיע הזמן להכיר. יש במקום אווירה, נוף, פינות ישיבה מוצלות ואוכל שנעשה עם הרבה אהבה.


נופשים או גרים באילת? נהנים וחוסכים בקפטן בורגר!

תמיד יש מקום להמבורגר טוב ואיכותי, וכשהוא מגיע בהנחה מדהימה, פתאום הכול הרבה יותר טעים. מוזמנים לבקר בסניף של קפטן בורגר באילת. רשת קפטן החלה את דרכה בירושלים ולאור הביקוש, הוקמו סניפים נוספים.


הרשת מתמחה בצליית המבורגרים עסיסיים בטעמים נפלאים. כל המבורגר עשויי מ-100% בשר בקר טרי ואיכותי שנטחן מדי יום. אז מה על הפרק? ארוחת קפטן בורגר ליחיד. כולל מנת המבורגר + צ'יפס/טבעות בצל + שתייה קלה ריפיל או בירה. כל זאת רק ב-46 ש"ח בלבד! אותה ארוחה, אך הפעם זוגית, במחיר חד פעמי של 89 ש"ח בלבד! ארוחת טנסי פרייד/פויו פלאנצ'ה ליחיד, כולל צ'יפס/טבעות בצל + שתייה קלה ריפיל או בירה ב-54 ש"ח בלבד ויש עוד מבחר מבצעים שווים – כנסו לגלות!


טוב לדעת:

המסעדה בעלת תעודת כשרות רבנות אילת, וכל המחירים שציינו שמורים רק לחברי מועדון קופונופש פלוס!


פתאום ממש רעבים?!

אז בפעם הבאה שחושבים לעצור בפיצה האט, או בפעם הבאה שנמצאים באילת, או בצומת מגדל ומתחשק משהו טעים, קודם כל תעצרו באפליקציה שלנו!

תנצלו את המחירים המעולים שהשגנו לכם ושיהיה לכם בתיאבון!


קופונופש פלוס - גם כשאתם רעבים!