טוען. אנא המתן...

מחפשים תירוץ לסגור ספא? בבקשה!

מאת: חן בן צבי

כיום כאשר הטכנולוגיה מנהלת מרוץ מול עצמה, רק נותר לדמיין כיצד עומד להיראות פינוק בספא בעוד 5 עשורים. אם תרשו לי לנחש, אני מתארת את התרחיש הבא:


בתוך חדרי הטיפולים, מעסים חצאי-אדם חצאי-מכונה, מזמינים לשקוע במרחצאות מלאכותיות מלאים בננו-בוטים מרפאים, כשפוטון לייזר דק שולח גלי ריפוי טרנסנדנטליים אל כל תא ותא בגוף. כל זאת בזמן שהלקוח עוטה משקפי מציאות רבודה, אשר משדרים לו אווירה רגועה, בהתאמה אישית מלאה.


עם כל הכבוד לקידמה - הספא המסורתי מככב

נשמע מעניין? תהיו בטוחים שגם מה שקורה כיום במכוני הספא מעניין לא פחות. אומנם לא עתידני ואף מאוד מסורתי, אך אם נעצור להתמקד במה שקורה לגוף בזמן שעוברים עיסוי, טיפולי רפלקסולוגיה ועוד, פשוט מדהים מה שמגלים.


על קצה המזלג, קבלו את רשימת הממצאים הבאה - טיפולי ספא:


• מפחיתים תחושת מתח בשרירים.

• משפרים את זרימת מחזור הדם.

• הגוף מתחיל פעילות של פינוי רעלים.

• הטיפולים המפנקים גורמים לשחרור אנדורפינים - חומרים ממריצים שתומכים בהרגשה הטובה.

• חשים יותר רגועים וממזערים לחץ נפשי.

• מתנתקים ממטלות היומיום ועוברים להתמקד בחוויה הרגעית.

• חשים הרבה יותר ערניים ומודעים - עובדה שמסייעת לחשוב בבהירות הרבה יותר גבוהה.


10 תירוצים שווים לסגור ספא

כפי שניתן לראות, טיפולי ספא אינם רק פינוק חולף, אלא תומכים בבריאות הפיזית והנפשית. עם זאת, ועם כל הכבוד לבריאות, לא חסרות סיבות נוספות לקבוע תור. מחפשים תירוץ? הכנו לכם רשימה מלאה:


1. מגיע לכם זמן איכות עם עצמכם.

2. מדובר במתנה מושלמת עבור חבר או חברה.

3. כבר הרבה זמן שלא השקעתם בעצמכם..

4. כבר ששכחתם איך זה מרגיש לחוש באמת רעננים.

5. אתם זקוקים לאיפוס נפשי.

6. השקעה בעצמכם תמיד חיובית ומניעה לדברים טובים.

7. יהיה לכם על מה להשוויץ ועל מה להמליץ לחברים.

8. אנחנו בקופונופש פלוס הכנו לכם רשימה של דילים סופר שווים, חבל שלא לנצל את המחירים המעולים.

9. מציינים יום הולדת? ספא מהווה דרך מושלמת לחגוג לעצמכם!

10. רוצים ליהנות מזמן רומנטי עם בן/בת הזוג? ספא ללא ספק מהווה אופציה מצוינת.


בקיצור, לא משנה מה הסיבה או התירוץ, טיפולי ספא הם דרך מצוינת לפנק את עצמכם, להרגיע את הנפש, לשחרר את הגוף, ולהכניס קצת שמחה ופינוק לחיים. האמת היא שאין צורך להמתין לאירוע מיוחד. לכו לספא סתם ככה כי מגיע לכם, בלי צורך בתירוץ או בסיבה מיוחדת.


ספא מושלם עבור כל אחד ואחת

מתחילים להשתכנע שבשבוע הבא אתם נופשים בספא? רק נותר להבין איזה סגנון אתם מעדיפים. קבלו 5 כיוונים:


טיפולי פנים חדשניים - אצל שיר קוסמטיקס, קוסמטיקאית פרא רפואית קלינית, תיהנו מטיפולי פנים חדשניים. כולל פילינג, ניקוי עמוק, עיסוי פנים, החדרת לחות ועבודה עם מכשיר תדר גבוה.


בילוי זוגי - בספא בוטיק תל אביב מחכה לכם חוויה רומנטית. הדיל כולל עיסוי של שעה (ניתן לבחור מבין מגוון עיסויים) ובין היתר גם שתייה חמה, כוס קאווה וגולת הכותרת - שהייה בסוויטה פרטית ומפוארת. כנסו להציץ!


ספא דגים - באקווה תרפי אילת, מחכה לכם פינוק ספא מסוג אחר. ספא דגים וכורסת מסאג' תלת מימד הפועלת מכף רגל ועד ראש, כוללת עיסוי לעיניים.


מרחצאות והרבה מעבר - במרחצאות חמי געש מחכות לכם 4 בריכות תרמו-מינרליים ממעיינות טבעיים. כולל 'דושים' שמעניקים עיסוי, סאונות יבשות ורטובות ובריכה שחייה (בקיץ). בין היתר ניתן לשלב ארוחה עשירה ועיסוי של חצי שעה – כנסו לברר!


להרגיש בתאילנד - בספא צ'אנג מיי מסאג' תיהנו מעיסוי מקצועי לפי בחירה. ניתן לבחור בעיסוי צוואר וכתפיים, עיסוי תאילנדי, עיסוי שוודי, עיסוי ספורטאים, עיסוי משולב ואפילו מעיסוי לנשים בהריון. ניתן לבחור בעיסוי של 45 דק', בעיסוי של 60 דק' ואפילו בעיסוי של שעה וחצי. כנסו ותקבעו!


עיסוי + שלל יתרונות - בספא פיורינה שבמלון הגושרים לא רק מחכה לכם עיסוי מקצועי, אלא שלל פינוקים משלימים, שיאפשרו לכם לבלות בכיף חצי יום. בין היתר מוזמנים ליהנות מחמאם טורקי, סאונה יבשה, ג'קוזי, אזורי מנוחה ועוד. כל הפרטים ממש כאן!


שנסכם?!

אין לדעת מה צופן העתיד, אך בינתיים ניתן ליהנות משלל פינוקי ספא ברמה הכי גבוהה. סיפקנו לכם רשימה מנצחת, הנחות משמעותיות ואף שלל תירוצים שיגרמו לכם לפרגן לעצמכם.


מה עכשיו? הכדור בידיים שלכם - תתפנקו!