טוען. אנא המתן...

איך אתם מנפנפים? על גז או על גחלים?

מאת: חן בן צבי

בימים הקרים של החורף, כשרוח צוננת מנשבת, אין כמו להתחמם ליד מדורה בוערת, או אפילו יותר טוב, ליד מנגל לוהט שמבטיח ארוחת בשרים מפנקת.


מצד שני, מבחינתי אין כמו על האש בערבים הנעימים של הקיץ. הכי כיף לשים נתח שלם של אנטרקוט, ואט אט לחלק אותו לחתיכות קטנות - לאכול ישר מהמנגל ללא צלחת או תוספות. תשאלו את הילדים שלי - הארוחה הכי טעימה!


מה איתכם? אנשים של מנגל חורף או קיץ? תהיה התשובה אשר תהיה, נראה לי שמה שיותר מעניין לשאול זה איך אתם מנפנפים, וכאן אין הכוונה האם משמאל לימין או מימין לשמאל, אלא יותר בכיוון של האם אתם מעדיפים מנגל שמציע את הארומה הייחודית של הגחלים, או מנגל מהיר שעובד על גז.


מה אנחנו בקופונופש פלוס מציעים? גם וגם וגם!


הכי נוח ובסיסי - אם נתחיל מהאופציה הבסיסית, גריל פחמים פשוט שמציע גובה עבודה נוח ע"י שילוב של רגליים מתקפלות וגודל אידאלי עבור ארוחה משפחתית, אתם בטוח תשמחו להכיר את האופציה הזו שעולה פחות מ- 110 ש"ח.


גריל פחמים ברזילאי של מקצוענים - אם נישאר במחוזות הפחמים, אך הפעם נבקש להשתדרג לרמה של מקצוענים, אנחנו מציעים לבחון את האופציה הזו!


מדובר בגריל פחמים ברזילאי מבית camp&go. הגריל מגיע עם מתקן קומות לצליית אסאדו בדרגות חום שונות והוא מתקפל בצורה נוחה, כך שניתן לארוז אותו בקלות לכל קמפינג ומפגש עם חברים.


מדורת גינה דקורטיבית - מחפשים את הארומה של הפחמים, אך גם להוסיף מסביב אווירה מיוחדת שהופכת כל מפגש עם חברים ובני משפחה למיני אירוע מושקע בעל קסם מיוחד? ובכן אם יש לכם גינה עם פינת ישיבה, אתם חייבים להכיר את הטרנד האחרון שהוא ללא ספק כאן בשביל להישאר, פשוט כי אין תחליף למדורת גינה דקורטיבית.


כזו שגם מאוד מרשימה וגם כוללת רשת צליה, כך שכולם מוזמנים להתאסף מסביב ובו זמנית להכין המבורגרים, שיפודים, מרשמלו צלוי ובעצם כל מה שרק רוצים.


מה יותר? השוס הגדול הוא המחיר הקטן שאנחנו בקופונופש פלוס השגנו עבורכם – סה"כ 190 ש"ח!


גריל גז סופר שווה - מחפשים את החיים הקלים? גריל שמגיע למידת החום הרצויה בלחיצת כפתור בתוך כמה דקות בלבד? זהו בדיוק הזמן לבחון גריל גז מקצועי. אנחנו בקופונופש פלוס מביאים לכם גריל גז נירוסטה 4 מבערים בעוצמת 40,000 BTU + כירת צד של המותג Sonab!


בין היתר הגריל כולל עגלת מתכת ניידת על גלגלים, משטח לפיזור חום אחיד, רשתות צלייה איכותיות וקלות לניקוי, 4 מבערי מתכת עוצמתיים שמייצרים פיזור אחיד של חום, הצתה אלקטרונית בלחיצת כפתור, מנגנון שליטה על עוצמת הלהבה, רשת עליונה לטובת הפשרה/בישול איטי ושמירה על החום, כירת צד בעלת הצתה אוטומטית, מכסה לשמירה על חום אחיד, מד טמפרטורה מובנה, ארון שירות ומגש לאיסוף נוזלים. כל זאת רק ב-888 ש"ח - מחיר חד פעמי!


מחפשים אופציה יותר משודרגת באותה קטגוריה? מוזמנים לבחון את האופציה הבאה: גריל גז 3 מבערים עם כירת צד - 1,690 ש"ח ששווים כל שקל.


מחפשים אפשרות מגניבה עבור פיקניק?!

אם אתם מאלו שחושבים שכל "על האש" הרבה יותר טעים כאשר הוא נעשה בשטח הפתוח הרחק מהציוויליזציה (בחורשה או על חוף הים), אתם חייבים להכיר את המארז המנצח שלנו.


מארז שכולל גם גריל נירוסטה מתקפל, גם כלי ברביקיו (מלקחיים, תרווד, מזלג בשר, מלחייה ופלפלייה), וגם כלי אוכל ל-6 אנשים (מזלגות, סכינים, כפיות וכוסות שמתאימים למיקרוגל ולמדיח כלים)!


מה עוד כיף לדעת? נכללת קופסת אוכל בעלת סגירה הרמטית, הכול ארוז בתיק נוח לנשיאה והגריל כולל רגליים מתקפלות!


כמה כל זה? רק בקופונופש פלוס ב-269 ש"ח!


אין כמו פויקה!

עוד אפשרות מנצחת עבור טיול, או מפגש חברים בחצר הביתית, היא סיר פויקה עשוי יציקת ברזל עבה!


מה אנחנו מציעים ? סיר פויקה 5.5 ליטר ל 4-6 סועדים רק ב-299 ש"ח. הפויקה אידיאלי לתבשילי עוף, בקר, כבש, או קדירה צמחונית.


אז עבור הפעם הבאה שמתכננים לעשות על האש בבית או בשטח, תדאגו שאתם מצוידים בהתאם לסטנדרטים הרצויים. אספנו לכם את מיטב המוצרים, ואף בחלק מהמקרים המשלוח עלינו – ללא עלות.


שיהיה בתיאבון!