טוען. אנא המתן...

מבחר הצגות שוות לילדים - חוויה לכל המשפחה

מאת: חן בן צבי

החיים מלאים בהרפתקאות, וזה בדיוק מה שהופך את היום יום לצבעוני ומייצר זיכרונות. מתחברים? ובכן יש לא מעט דרכים לבלות ביחד זמן איכות כמשפחה, אם כי לדעתי אחת מהאופציות היותר מיוחדות היא לצפות ביחד בהצגת ילדים.


עם זאת, כדי שאתם הורים באמת תרצו להעניק לילד את החוויה, חשוב שיקרו בו זמנית 3 דברים:

• ההצגה תהיה איכותית ותדבר גם לילד וגם אליכם.

• המחיר יהיה ריאלי, כך שתוכלו ליהנות מבלי להתבאס מגובה ההוצאה.

• להיות מודעים כאשר יוצאת הצגה חדשה במקום מגוריכם.


מזדהים?


ובכן כדי לאפשר כל זאת, יש לנו הצעה אחת בשבילכם: מדי חודש תיכנסו לקטגוריית ההצגות לילדים שלנו ותבחנו אלו הצגות נוספו לרשימה.


אנחנו לא רק בוחרים עבורכם את ההצגות הטובות ביותר בעיר, אלא גם משיגים עבורכם מחירים שווים, וכאן אנחנו מדברים על הנחות של 18%, הנחות של 43% ואפילו על הנחות בגובה של 79%!!!


אלו הצגות מחכות לכם אצלנו? קבלו הצצה!


"הסוד של סבא אפריים"

עיבוד חדש ומותח לרב המכר האהוב מסדרת "ילדי בית העץ". ההצגה מתארת את המסע הבלשי של מאיה וחבריה, במהלכו הילדים מכירים את עצמם ונאלצים להתגבר על מכשולים.

גיל מומלץ: לגילאי 8 ומעלה.


"שלושת המוסקטרים"

מה קורה כאשר שלושה ילדים לא מקובלים מוצאים ביחד מקום מסתור מפני הבריונים של בית הספר? הכירו את מאשה החנונית, יהונתן השמנמן ואילון הביישן שמתגבשים ביחד לכדי חבורה אמיצה שיוצרת לעצמם עולם דמיוני, שבו הם הגיבורים הראשיים.

גיל מומלץ: לגילאי 9 ומעלה.


"ילדי בית העץ"

אבא של ערן בנה עבורו את בית העץ עוד כשערן היה בגן, ומאז זה הבית שלו ושל החבורה, שעכשיו מתלבטת מה לעשות כאשר מעבר לגבעה נבנית שכונה חדשה שמאיימת על החורשה.

גיל מומלץ: לגילאי 8 ומעלה.


"בת הים הקטנה"

בממלכה קסומה מתחת לפני הים, מתגוררת בת ים שרוצה שיתייחסו אליה כמו לגדולה. אביה והאחים שלה בטוחים שבני האדם מסוכנים, אבל היא נחושה להוכיח אחרת. הצגה מצחיקה ומרגשת עם שירים מקוריים, קרבות, הרפתקאות ושלל דמויות צבעוניות.

גיל מומלץ: לגילאי 5 ומעלה.


"אח מפח"

יום אחד כשגידי בן ה-10 נמלט מהבריון הקבוע שמציק לו, הוא מוצא את עצמו במגרש הגרוטאות של אדלר המפחיד. באופן בלתי צפוי, דווקא שם גידי מרגיש בטוח לדבר על הפחד מפני דני הבריון, האהבה הסודית לנטע המגניבה, והחשש שלו מפני השינוי הגדול שעומד לקרות כשאמו תלד לו אח.

גיל מומלץ: לגילאי 8 ומעלה.


כיצד לבחור הצגה? 5 טיפים יעילים!


1. בחינת התאמה: חשוב לבחור הצגה שמותאמת לגיל ולתחומי העניין של הילד. לא בטוחים? תמיד ניתן להסביר לילד על מה ההצגה ולבחון האם זה מעניין אותו.


2. תיאום ציפיות: לפני הצפייה בהצגה, תתארו את העלילה, ואף הזכירו את חשיבות ההתנהגות הרגועה, תסבירו מתי צפויה הפסקה ואפשרו לילד להציף שאלות משלו.


3. הצגות אינטראקטיביות - כן ולא: הצגות אינטראקטיביות עשויות לעודד את הילדים 

לחוש שותפים פעילים. מצד שני, לא לכולם מתאימה הצגה שכוללת הרבה קטעי שירה וריקודים, וכאן נדרש לבחון את החיבור האישי. חבל שהילד ייהנה, אך אתם רק תחכו שהזמן יעבור.


4. מיקום: לפני שאתם בודקים אלו הצגות קיימות, תתחילו מסינון ראשוני ממוקד מיקום.


5. עלות: אם מבקשים לראות הצגה מדי חודש, מאוד כדאי שהמחיר יהיה נוח, ולכן טוב לדעת שיש הצגות ב-45 ש"ח ב- 67 ש"ח, ב- 55 ש"ח וכדומה. רוצים לחסוך גם בהוצאות המשלימות? תשמחו לדעת שהשגנו לכם דילים שווים ברשת פיצה האט.


כל הסיבות לקחת את הילדים לראות הצגה

לבסוף נסיים עם חיזוק - נסביר מדוע מומחים רבים ממליצים לקחת את הילדים לראות הצגה. ובכן מעבר לזמן איכות משפחתי, הצגות מספקות חוויה שתורמת רבות להתפתחות. ההצגה מעניקה לילדים הזדמנות להפעיל את הדמיון ולחוות עולמות חדשים דרך סיפורים.


בנוסף, הצגות מסייעות ללמד את הילדים ערכים חשובים, כמו חברות ואומץ לב באופן חווייתי. כמו כן, הצגות מפתחות את כושר הריכוז ומובילות לחפש רמזים, ואם נחזור לנקודת ההתחלה, נציין שהצגות מייצרות זיכרונות מיוחדים שפשוט כיף להיזכר בהם.


תיהנו בהצגה – קופונופש פלוס!