טוען. אנא המתן...

רשימת המוצרים שתציל אתכם בחופש הגדול

מאת: חן בן צבי

החופש הגדול שוב כאן, ושוב לא ברור איך נצלח את החודשיים הבאים...


צריך לקחת חופש מהעבודה, לבנות לו"ז (שמתחשב בלו"ז של בן/ת הזוג), למצוא מענה לילדים (שהוא לא מסכים) ועם קצת תקווה, גם צריך למצוא כיצד ליהנות מאותם ימים ארוכים בתחושה נעימה.


נכנסים ללחץ? זוהי אינה המטרה, אלא אנחנו ב"קופונופש פלוס" ערכנו לכם "רשימת הצלה".


במה מדובר? יש כמה מוצרים שיאפשרו לכם למצוא את האיזון הנכון בין פעילויות מהנות לבין "זמן מסך", ואף ינעימו את השהות בבית, כך שלא תחשבו בכל רגע נתון לאן ניתן לקחת את הילדים.


אז על מה חשבנו? ראשית נתחיל עם טיפ – שתפו את הילדים בתהליך! תנסו להבין מה הם ירצו לעשות ובמקביל תציעו אפשרויות (מוזמנים להיות יצירתיים ובו זמנית להיעזר ברשימה שהכנו לכם).


7 מוצרים מומלצים לחופש הגדול!

אז על מה חשבנו? אלו הם שבעת המוצרים שעשויים להרחיק את הילדים מהמסכים ולמנוע מכם לעמוד בפקקים:


ערכת טניס שולחן - אחת מהפעילויות היותר מהנות, ספורטיביות וממכרות. קבלו ערכת טניס ב-75 ש"ח בלבד! כל היופי שאין צורך להחזיק שולחן ייעודי, וזאת כיוון שהערכה מגיעה עם רשת טניס קומפקטית שמתאימה באופן אוניברסלי לכל שולחן קיים.


שולחן מולטי סנוקר משולב - קבלו שולחן משחק איכותי בעל 4 מצבים: סנוקר, הוקי שולחן, פינג פונג ואם רק תרצו, גם שולחן אוכל (מגיע עם כל האביזרים הנדרשים)..


אז אם הילדים אוהבים להזמין חברים, או פשוט לשחק עם האחים, תהיו בטוחים שהשולחן הזה יוביל ללא מעט שעות משחק מהנות.


מקרן מסך נייד - קבלו חוויית צפייה מהנה ממש כמו בקולנוע, רק בכל מקום שתרצו - בגינה, בחדר השינה, בחורשה, בקמפינג, במרפסת וכדומה.


מדובר במקרן אלחוטי סופר איכותי שיהפוך את חוויית הצפייה ל"מיני אירוע" מיוחד. אז נכון ששוב מדובר במסכים, אך בקלות ניתן לשלב אותו עם שהות בחוץ ולהזמין אינספור שכנים וחברים - היו יצירתיים!


טרמפולינה מולטי ג'אמפ – אם עוד אין לכם טרמפולינה ויש לכם מקום בחוץ, הגיע הזמן למצוא מקום בצל ולהציב טרמפולינה. מהר מאוד תגלו שהילדים נהנים לשהות מחוץ לבית ולהוציא אנרגיה במשך שעות. כנסו להציץ – יש שלל גדלים לצד מחירים סופר שווים.


ערסל - קבלו ערסל שכיבה איכותי בסגנון ברזילאי עשוי מבד נושם ונעים. לכאורה, פשוט ערסל. בפועל, אם יש לכם מקום מוצל בגינה, מדובר באלמנט סופר מהנה שגורם לשהות כמה שיותר זמן בחוץ.


ילדים מאוד אוהבים להתנדנד ולנדנד, ואילו ילדים יותר גדלים אוהבים לרבוץ על הערסל עם ספר טוב. סה"כ 69 ש"ח ויש לכם תוספת מרשימה בגינה.


משחק שחמט רצפתי - הילדים שלכם אוהבים לשחק דמקה, או אפילו יודעים לשחק שחמט? זהו בדיוק המשחק עבורם! בתמורה ל-99 ש"ח בלבד תשמחו אותם עם משחק שחמט ענקי (ל 180*160 ס"מ) שאידאלי עבור המרפסת, הגינה והסלון.


משחק רמי קוב – המשחק הכי קלאסי שקיים. משחק שמתאים לטווח נרחב של גילאים, שמעורר מחשבה, ששואב פנימה ושגם לנו ההורים כיף לשחק ביחד עם הילדים. אז אם חיפשתם משחק קופסה איכותי, הגיע הזמן שגם לכם יהיה בבית רמי קוב!


כל זאת ועוד..

שורה תחתונה? החופש הגדול מייצר זמן להעמיק את הקשר המשפחתי וליצור זיכרונות נפלאים. נצלו אותו על הצד הטוב ביותר, ואל תשכחו שגם להשתעמם מדי פעם זה ממש בסדר. מחפשים כיוונים נוספים במחירים מעולים? כנסו לקטגוריות השונות - שיטוט נעים!


איתכם גם בחופש הגדול - קופונופש פלוס.