טוען. אנא המתן...

קיץ קריר - הכירו את מצנן האוויר שיוציא אתכם החוצה

מאת: חן בן צבי

מי לא מכיר את הימים החמים בשנה, כשהשמש קופחת והלחות תורמת לכל החגיגה, כך שרק המחשבה על לצאת החוצה לשבת בגינה נראית הזויה?


ובכן מדובר בתחושה מוכרת (ומבאסת) באקלים הישראלי, ועל כן כיף לדעת שלא עוד!


מהיום תוכלו לשבת בגינה גם בחודשי האביב והקיץ, מהיום תוכלו להושיב לקוחות גם בחוץ – מהיום המרחב החיצוני הוא אפשרות רלוונטית ללא שום תלות באחוזי הלחות או בטמפרטורה.


על מה אנחנו מדברים? על מצנני אוויר!


הודות לטכנולוגיה חדשנית, אפשר להפוך כל מרחב חיצוני לנווה מדבר קריר ונעים - גם בשיא הקיץ הישראלי, וזאת ללא עלויות שמתקרבות למזגן.


בקצרה - הקיץ תשבו בגינה!

מה אנחנו בקופונופש פלוס מציעים? בקצרה, שני סוגי מצננים מדהימים מבית החברה המעולה "מצנני העמק".


מעט על חברת מצנני העמק

כמו כל פתרון טוב שנולד מתוך צורך מהותי, כך קרה גם כאן - נוסדה חברת "מצנני העמק" שבכל שנה מחדש מתמודדת עם החום הכבד של עמק המעיינות.


הרצון לממש את המרחבים שבחוץ גם בחודשים היותר חמים, הוביל לפתרונות קירור מובילים שכיום משרתים נאמנה אנשים פרטיים, מסעדות ואפילו מפעלי תעשייה גדולים.


מצנני האוויר של "מצנני העמק" שומרים על מחירים תחרותיים, מקפידים על שירות מקצועי, מעניקים אחריות ומזנקים קדימה בזכות אינספור לקוחות מרוצים.


הקור הגדול שמאחורי מצנני העמק

מצנני העמק מאוד מומלצים, וזאת בשל 6 סיבות עיקריות:


1. המצנן נחשב מאוד חסכוני בחשמל - סה"כ 20 אגורות לשעה!

2. המצנן מאוד חסכוני מבחינת שימוש במים - עד 25% חיסכון.

3. מדובר במצנן נייד מאוד נוח מבחינת שינוע (מגיע על גלגלים), כך שניתן בכל רגע נתון לשנות מיקום וזווית.

4. שטח הכיסוי מאוד גדול, כך שגם אם תבחרו באופציה היותר קטנה (7000 מק"ש), תזכו לקרר בצורה משמעותית - בין 35 ל-50 מ'.

5. יש 3 כניסות אוויר!

6. ניתן לסנכרן את הפעילות עם שעון שבת.


למי מתאים מצנן אוויר נייד?

אנחנו בקופונופש פלוס מציעים שורה של פתרונות קירור מעולים לחודשי הקיץ, אך מצנן אוויר נייד מציע פתרון אידיאלי למגוון רחב של מצבי קצה וצרכים ביתיים.


בין היתר, מצנן לקיץ מתאים לבעלי עסקים כמו מסעדות, בתי קפה ופאבים שמחזיקים במרחבי ישיבה חיצוניים, לאנשים בעלי גינות או מרפסות שמבקשים לארח בחוץ (או סתם לשנות אווירה), לגני אירועים, לבעלי עסקים שעובדים בחוץ (למשל מוסכים, מחסומים, מחסנים, או אתרי בנייה) וכדומה.


שורה תחתונה? מצנן אוויר לגינה ןלעסק אידיאלי עבור כל סיטואציה שבה מבקשים לוודא מראש שיהיה נעים לשהות במרחב החיצוני, גם בימי הקיץ החמים.


למה לרכוש דרכנו?

אנחנו בקופונופש פלוס מציעים דיל מושלם! ראשית, תמצאו אצלנו מצנן אוויר של 7000 מק"ש, לצד מצנן אוויר של 9000 מק"ש - שתי אופציות מעולות שמאפשרות התאמה מלאה עבור שורה של מצבים.


מהם ההבדלים? יש מעט הבדלים מבחינת מידות ומשקלים, אך כיוון שהמצנן נייד על גלגלים, כל זאת אינו משמעותי, ועל כן אם מתלבטים בין השניים, הדבר החשוב ביותר שיש לקחת בחשבון הנו הנתון הבא: מצנן אוויר 7000 מק"ש בעל שטח קירור אפקטיבי של עד 50 מ"ר, ואילו מצנן אוויר 9000 מק"ש בעל שטח קירור אפקטיבי של עד 60 מ"ר. מה מבחינת הפער במחיר? זניח – 391 ש"ח בלבד!


מה מעבר? יש אחריות של שנה, ניתן לאסוף בחינם מחד נס (ובכך לחסוך דמי משלוח), אנחנו מעניקים שירותי משלוח עד הבית בתוך 3/5 ימי עסקים (מגיעים לכל מקום בארץ), ואם רוצים, תמצאו אצלנו גם שירותי הרכבה. עם זאת, אין ספק שהיתרון הגדול ביותר טמון במחיר המדהים שהשגנו במיוחד עבור הלקוחות שלנו:


• מצנן חזק ועוצמתי של 7000 מקש רק ב-999 ש"ח.

• מצנן חזק ועוצמתי של 9000 מקש רק ב-1390 ש"ח.


מוזמנים להשוות מחירים ולנצל את המבצע החם שעומד לקרר לכם את הקיץ, שלכם קופונופש פלוס!