טוען. אנא המתן...

כל הסיבות לשחק פינג פונג

מאת: חן בן צבי

לשחק או לא לשחק? זו בכלל לא השאלה!


יצא לכם לשקול רכישת שולחן פינג פונג למרתף, או לגינה? אולי נתקלתם באחד כזה בבית של חברים, בצימר, או בחדר המנוחה המושקע של המשרד?


אם מצאתם את עצמכם מתלבטים, ואף התנסיתם במשחק, אתם מוזמנים לגלות מדוע פינג פונג הוא הרבה יותר מעוד משחק שמיועד להעביר את הזמן. מדובר בחוויה ממכרת (במובן החיובי) וספורטיבית שמפתחת קואורדינציה ומציעה שלל יתרונות משלימים.


אז אם גם אתם תוהים אם כדאי לרכוש, או אם חוששים שתמצאו את עצמכם עם עוד "מוצר שרק תופס מקום", הרשו לי לקחת אתכם למסע מרתק, פשוט ומורכב כאחד, מסע שבו הגבול בין ספורט להנאה צרופה מיטשטש, ובו כל אחד - מילדה בת 8 ועד סבא בן 70, יכול להתחבר לפעילות ספורטיבית סופר מהנה.


שנצא לדרך? מבטיחה לכם שבסיום המסע תראו את הכדור הקטן הזה באור חדש לחלוטין. מוכנים? מתחילים!


כושר גופני

לכאורה, משחק פינג פונג נראה רגוע. "בסה"כ עומדים ומדי פעם זזים".


בפועל, פינג פונג מספק אימון אירובי מצוין, שורף קלוריות ומשפר את סיבולת הלב-ריאה. המשחק דורש תנועות מהירות ומדויקות, עובדה שבין היתר עובדת על זריזות, קואורדינציה ושיווי משקל. בנוסף, התנועות החוזרות מחזקות את שרירי הליבה, הידיים והרגליים.


יתרונות קוגניטיביים

המשחק מחייב ריכוז מתמיד וקבלת החלטות מהירה, עובדה שמשפרת את היכולות הקוגניטיביות. נוסף לכך, השחקנים מפתחים חשיבה אסטרטגית תוך כדי ניתוח מהיר של תנועות היריב ועובדים על שיפור הקואורדינציה בין העין ליד.


יתרונות חברתיים

פינג פונג הוא משחק חברתי מעולה שמתאים לכל הגילאים. מאפשר ליצור קשרים חדשים ולחזק קשרים קיימים. מחזק קשרים בין אחים ובין הורים לילדים. במקביל, המשחק מלמד ערכים, ממש כמו כבוד ליריב, עבודת צוות (במשחקי זוגות) ורוח ספורטיבית.


בריאות נפשית

הפעילות הגופנית והריכוז הנדרשים במשחק עוזרים להפחית מתח וחרדה. שחרור אנדורפינים במהלך המשחק משפר את מצב הרוח. שיפור היכולות שיחסית מתאפשר מהר במשחק תורם לתחושת הביטחון, והעובדה שעושים פעילות ספורטיבית ולא נרקבים מול המסכים מעודדת וממריצה.


נגישות ונוחות

בהשוואה לשלל פעילויות ספורטיביות אחרות, פינג פונג לא מצריך הרבה מקום. ניתן לשחק כמעט בכל מקום – בבית, במרפסת ובחצר.


כמו כן, המשחק מתאים לאנשים בכל רמת כושר ויכולת, וניתן להתאים את קצב המשחק לצרכים האישיים. מה עוד? מדובר בהשקעה לגמרי הגיונית. יש שולחן פינג פונג ב-999 ש"ח, יש שולחן פינג פונג ב- 799 ש"ח ויש מגוון אפשרויות משלימות – כנסו להציץ, סידרנו לכם מחירים מעולים!


יתרונות בריאותיים משלימים

המעקב אחר הכדור הקטן והמהיר משפר את חדות הראייה. הפעילות הגופנית הקבועה מפחיתה את הסיכון למחלות לב וכלי דם, והתנועות המגוונות עוזרות לשמור על גמישות המפרקים, עובדה שמאוד מועילה לאנשים מבוגרים.


פינג פונג כספורט תחרותי

למי שמעוניין, פינג פונג מציע סל אפשרויות בתחום התחרותיות. ניתן להשתתף בטורנירים מקומיים ולאומיים, וכמובן שגם ניתן להתחרות מול חברים ובני משפחה, עובדה שמוסיפה פלפל למשוואה.


שורה תחתונה - התמכרות נעימה!

פינג פונג מציע מגוון רחב של יתרונות - מכושר גופני ובריאות נפשית ועד יתרונות חברתיים וקוגניטיביים. זהו ספורט נגיש, מהנה ומתאים לכל גיל ורמה. עם זאת, מה שמבחינתי הכי חשוב, הנו השילוב הבא: מדובר במשחק שיחסית לתמורה אינו עולה הרבה ומוציא את הילדים שלי גינה, הרחק מהנייד ומשאר המסכים. מצד שני, אם חשבתם לצפות מהצד, התכוננו לכך שהמשחק ימשוך גם אתכם, וכפי שראיתם, זוהי לגמרי ברכה.