טוען. אנא המתן...

אורזים צל ויוצאים לדרך: המדריך המלא ליצירת צל אידיאלי!

מאת: חן בן צבי

ישראל - ארץ זבת חלב, דבש ושמש...


שמש זה דבר מבורך, במיוחד אם מתכוונים להיכנס למאגר מים וצריכים את הדחיפה הנחוצה, אך לא פעם השמש מהווה מטרד והורסת כל חלקה טובה, או יותר נכון כל כוונה לשרוץ מתחת לכיפת השמיים.


אז אם טרם הוספתם לציוד הקמפינג שלכם מענה מושלם בתחום ההצללה, מוזמנים להשקיע 2 דק' קריאה, ועל הדרך לקבל מס' טיפים משלימים שינעימו את החופשה הבאה.


בחירת הציוד הנכון:

אם תיכנסו לבחון מה קיים בתחום ההצללה, די מהר תמצאו לא מעט אפשרויות, וכאן אני מבקשת לומר שלא כל הנוצץ זהב, או במקרה הזה לא כל המצל מוצל.


כבר קרה לי שרכשתי פתרון הצללה שעל פני נראה מבטיח, אך לאחר הפעם הראשונה (והאחרונה) שהוצאתי אותו מהבית, הבנתי את גודל הטעות. ראשית, לקח לי יותר מעשרים דקות להרכיב!! ושנית, התוצאה המאכזבת הצריכה לבחור מי "יזכה" לשבת בצל, ומי יישאר בחוץ - היישר מתחת לקרני השמש המרשימות והכה חמות..


מטעויות לומדים..

ניסיונות אחרים, שלי ושל קרובים, לימדו אותי 3 דברים נוספים:


1. שווה להוציא מעט יותר ובתמורה לקבל שטח מוצל הרבה יותר גדול ואפקטיבי.

2. חשוב להשקיע בצלייה איכותית, אחרת נדרש לרכוש מחדש.

3. לא פחות חשוב מאיכות החומרים, חשובה היכולת לסגור את הפינה בתוך פחות מ-5 ד', אחרת כל המשימה להשיג צל הופכת למטרד שמוציא את החשק לצאת מהבית.


כך תבחרו בצורה מושכלת צילייה


המלצות - מצאתם פתרון שנראה מבטיח? תשאלו חברים בעלי ניסיון אם הם מרוצים.


אחוזי הצללה - חשוב מאוד שהפתרון הנבחר יציע פתרון אפקטיבי - דירוג הגנה UV גבוה. כאן המקום לציין שרשתות ההצללה שאנחנו מציעים מעניקים לפחות 60% הצללה!


גודל - תעצרו לבחון איזה גודל נוח לכם. לא בטוחים? קחו מידה אחת יותר. מדוע? עוד לא קרה שיותר מדי צל הזיק. לעומת זאת, הכיוון ההפוך בהחלט בעייתי.. כאן נציין שאצלנו מחכות לכם רשתות הצללה בגודל מינימלי של 2 3/מ', ובמקביל רשתות הצללה הרבה יותר גדולות, בגודל של מקסימלי של 6/6 מ'!


אוורור - רצוי שפתרון ההצללה הנבחר יהיה עשוי מוחמר שמאפשר תנועה של אוויר ולא ייצור אפקט חממה, עובדה שמציבה רשתות הצללה מבית Playa במקום גבוה ברשימת ההמלצות שלנו.


התמקדות - אם רק תתחילו לחפש, תגלו שיש לא מעט אפשרויות, וכאן אני באה לומר שרשתות צל ניידות הן הכוכבות האמתיות. הן קלות משקל, קומפקטיות ומספקות כיסוי נרחב.


נוחות - מבחינתי הרכבה נוחה זה שם המשחק. כאן אחדד שלא רק חשוב שההרכבה תהיה אינטואיטיבית ומהירה, אלא גם חשוב שהקיפול יהיה מהיר ונוח. כבר קרה לי שרכשתי צילייה מעולה, אף בכל פעם שאני נדרשת להחזיר אותה לתוך התיק, אני מצטערת שהוצאתי אותה מהבית (התיק ממש צר, כך שהקיפול דורש מלאכת מחשבת).


יש לנו המלצה!

לאור כל זאת, ראוי לציין לטובה את הפתרון המדהים שמצאנו עבורכם – רשות צל מבית מבית Playa. לא רק שהיא מציעה הגנת UV ברמה גבוהה, מאוד עמידה בפני רוחות עזות, מאווררת, מגיעה בתיק נשיאה נוח וכוללת תפירה מחוזקת, אלא היא גם מציעה תרחיש הרכבה נוח במיוחד.


רשת ההצללה כוללת מספר טבעות שאינן מחלידות, אחת בכל פינה + טבעות לאורך הצלע, כך שניתן לייצר מתיחה נוחה ועמידה.


האם רשת צל מהווה פתרון אידאלי גם עבורכם?

קחו בחשבון שאם אין לאן לקשור את רשת הצל, מוטב לבחור בפתרון אחר, אך כל עוד יש ליד מבנה, עמודים, או כמובן עצים, תהיו בטוחים שמדובר בפתרון מושלם לכל קמפינג ורביצה בחוף.


עוד נוסיף שלעומת פתרונות אחרים, רשתות צל מציעות פתרון קבע עבור צרכים ביתיים. רוצים להצל את המרפסת בגינה? רשת צל! רוצים להצל את ערוגת הירקות? רשת צל! רוצים להצל חלק מהדשא? רשת צל..!


אז אם גם אתם מחפשים לרכוש פתרון הצללה נוח ויעיל, מוזמנים לעבור על ההיצע, לבחון את העלויות המשתלמות שהשגנו עבורכם ולהיערך לקיץ מוצל ונעים - בבית ובטיולים.