טוען. אנא המתן...

מלחיץ?! המדריך המלא למסיבת יום הולדת בגינה

מאת: חן בן צבי

אם אתם הורים לילדים, כנראה שגם לכם יצא להפנים שחגיגת יום הולדת לילד עם חברים זה רחוק מלהיות נחמד ונינוח, אלא יותר מלחיץ וקשוח.


אחרי שנים של ניסוי וטעייה (ואינספור עוגות שרופות וכתמים שנשארו על הספות), גיליתי שהגינה היא המקום המושלם - קרוב לבית אך הרחק מהמטבח, מהספות ומשאר דברים שעשויים להינזק ולגרום לרצות לגרש את כוללללללם.


הטיפים שאתם חייבים!


ראשית קישוט

אז איך הופכים את הגינה ללונה פארק שמעסיק 30 ילדים במשך שעתיים שלמות? הכינותי מראש מספר טיפים שווים שיחסכו לכם עוגמת נפש ובו זמנית יחסכו לכם לשלם על מפעיל. נשמע טוב? מתחילים!


בלונים - אתם לא צריכים להיות מרתה סטיוארט – פשוט בלונים! תלו אותם על העצים, שער הכניסה ואם יש בריכה, פשוט תזרקו כמה בפנים.

דגלונים DIY: קחו נייר צבעוני, חוט ומספריים ותצרו דגלונים בשלל צבעים.

קישוט ליילי: מתכננים יום הולדת בשעות החשיכה? תרכשו שרשרת נורות לד שניתן לפזר על העצים (רק 65 ש"ח), ואף אפשר לרכוש דרכנו סט של 4 יחידות דוקרני לד סולארי שמחליפים צבעים (אפקט משגע)!


הפעלות

אתם ממש לא צריכים להזמין מפעיל שעולה כמה אלפי שקלים, אלא פשוט לשלב מספר משחקים פשוטים (ממש כמו אלו שליוו אותנו כילדים). לצורך הדוגמה ניתן לערוך תחרות בועות סבון, לערוך משחק חפש את המטמון, להכין עמדת זריקת טבעות על בקבוקים, עמדת באולינג עם בקבוקי פלסטיק, ליצור פינת יצירה ועוד.


קצת שופינג

יש מקום בגינה ועד עכשיו רק חיפשתם סיבה להתחדש? תשמחו לגלות שבפחות מ-1,000 ש"ח אפשר לשלב מגוון אטרקציות מנצחות. קבלו רעיונות מנצחים:


בריכה לגינה - יש ב-70 ש"ח, יש ב- 189 ש"ח וכדומה - כנסו לבחון את ההיצע האיכותי והמשתלם שלנו!


ערסל זוגי - הכי פשוט והכי כיף, יוצרים בקלות עמדת רביצה/משחק לכמה ילדים במקביל (סה"כ 100 ש"ח).


משחקי מים – צאו מהקופסה! רכשו צינור השקיה מתכווץ שמאפשר לייצר שלל משחקים מרעננים במיוחד (סה"כ 69 ש"ח + חשבון מים..). מחפשים רעיונות? ניתן לייצר תחרות דגליים שבה הקבוצה המנצחת מרטיבה את הקבוצה השנייה... לעשות תחרות שבה מי שנשאר הכי יבש מנצח וכדומה.


טרמפולינה - תסמכו עלי שברגע שיש אחת בגינה, לא צריך דבר נוסף. תזרקו בתוכו בלונים או כדורים, תשימו ברקע מוזיקה ובכלל מדובר במסיבה מטריפה. ב-699 ש"ח בלבד משיגים טרמפולינה בקוטר של 2.44 קוטר, אם כי יש אצלנו גם גדלים נוספים – כנסו לקטגוריית "לתינוקות וילדים" ותבחנו בעצמכם!


מדורת גינה דקורטיבית – הכי כיף לצלות מרשמלו סביב מדורה מרשימה שמאפשרת לכל הילדים להתאסף סביבה. סה"כ 199 ש"ח!


שולחן פינג פונג – תהיו בטוחים שמדובר בתחנת משחק שהילדים ישמחו לנצל. מחפשים אופציה יותר זולה? קבלו שולחן הוקי שסה"כ עולה 499 ש"ח. יקר? תהיו בטוחים שמפעיל עולה הרבה יותר..


בית משחק – אם מדובר ביום הולדת לילדים קטנים, מדובר ברעיון מנצח! תמורת 259 ש"ח בלבד יוצרים פינת משחק מגניבה.


אביזרים לבריכה - יש לכם בריכה? לא שצריך הרבה יותר מזה, אבל בהחלט יכול להיות מגניב להוסיף מזרון מתנפח צף בצורת סוכריה על מקל, או ערסל מים צף - סה"כ 29 ש"ח ליחידה!


אביזרים משלימים שעושים את ההבדל

רוצים להכין אוכל? תשקלו לשלב פויקה. הולכים על זה? תשתפו את הילדים בתהליך הכנת האוכל. רכשו עבורם סינרים חד פעמיים, כובעי טבחים והם יהיו מאושרים. מה עוד? חשוב שתהיה מחצלת גדולה עליה ניתן לאכול וכמובן שגם חשוב לוודא שיש פתרון שמעניק הצללה. מחפשים רעיון איכותי וזול? קבלו צילייה מעולה במחיר עוד יותר מעולה (יש שלל גדלים)!


טיפ זהב - תכנית גיבוי!

לבסוף נציין שיש לצפות את הבלתי צפוי ולהיות מוכנים עם פתרון שתמיד מתקבל בברכה – סרט כמובן! אפשר להכניס את הילדים לבית ואם מעדיפים, להיעזר במקרן - תהיו בטוחים שהילדים סופר יתלהבו (רק אל תשכחו להכין ערמות של פופקורן).


לסיכום תזכרו - הדבר החשוב ביותר הוא לא המתנפחים הכי גדולים, או העוגה הכי מרשימה. זה החיוך על הפנים של הילד שלכם וההרגשה שהוא במרכז העניינים. אז קדימה, צאו לגינה והפכו אותה למקום קסום. המון מזל טוב ותהיו סבלניים, בלאגן תמיד יהיה.... :)