טוען. אנא המתן...

הקרח הלוהט של מישור החוף - וואן אייס ארנה!

מאת: חן בן צבי

חיפשתם אטרקציה באזור נתניה? חיפשתם פעילות דינאמית ומהנה ועם זאת ממוזגת ואף קרירה? הגיע הזמן להכיר אטרקציה חדשה וסופר מרעננת – החלקה על הקרח!


תכירו את One Ice ארנה - מרכז הקרח המתקדם בישראל. איפה כל זה קורה? ממש באזור התעשייה של מושב תנובות, רק כ- 10 ק"מ מזרחית לנתניה, קרוב לכפר יונה.


אז מה חשוב לדעת, מתי כדי להגיע, מהם המחירים ולאלו גילאים הפעילות מיועדת? עשינו לכם את שיעורי הבית!


מתי בפעם האחרונה החלקתם על הקרח?

מתחם ההחלקה על הקרח וואן אייס ארנה ממוקם באזור התעשייה תנובות, כ-10 ק"מ מזרחית לנתניה - בסמוך לכפר יונה ובדרך המובילה לכביש 6.


מדובר באופציה מצוינת לבילוי קריר עם חברים ובני משפחה, כך שאם מחפשים מפלט מהחום של אזור מישור החוף, או פשוט פעילות מהנה אך שונה, טוב לדעת שלא צריך לנסוע רחוק! מוזמנים לרכוש דרכנו כרטיסים מוזלים, לקבוע עם חברים, לבחור מחלקים ולבחון את כישורי ההחלקה שלכם, או אם אתם ממש טובים, להשוויץ בפירואט מרשים.


מה במקום?!

וואן אייס ארנה מציע שני מגרשי החלקה מרשימים. המגרש המרכזי עומד בתקנים הבינלאומיים של תחרויות החלקה ושל ליגת ההוקי האמריקאית, כאשר לצידו ממוקם מגרש נוסף שמיועד לאימונים.


נשמע טוב? זה לא הכול! מעבר לכך קיים יציע ענק שמיועד להכיל כ-1500 צופים, פיצרייה שתוציא אתכם מבסוטים (ותסגור את הפינה של ארוחת הערב), בית קפה נעים, חנות מקצועית לציוד החלקה, חדרי כושר ואפילו סטודיו לאימונים.


מכאן שאם רוצים לתפור בילוי משפחתי, או חגיגת יום הולדת לילד, מדובר במקום מושלם. גם אטרקציה, גם אוכל וגם אווירה!


המלצה חמה לאטרקציה קפואה

דמיינו את עצמכם נכנסים למבנה ענק, והדבר בראשון שתופס עיניכם הנו משטח קרח מבריק ומקצועי. ממשיכים פנימה, עוצרים בתחנת הנעליים, בוחרים מידה, משחקים עם שיווי המשקל (שבכל פעם משעשע מחדש) ופשוט עולים להחליק.


רוצים להרשים בסיבובים? קדימה! מעדיפים לזחול לאט לאורך המעקה? גם סבבה. מניסיון אישי אני יודעת להבטיח שמפעם לפעם משחיזים יכולות ומשתפרים. כל היופי שבכל רמה ההנאה גדולה ומדובר בפעילות שניתן לחוות ביחד עם הילדים (ההחלקה מגיל 5).


ההחלקה פתחה לכם את התיאבון? זהו בדיוק הזמן להזמין פיצה חמה, תוך כדי צפייה לעבר הרחבה. ההחלקה פתחה לכם את התיאבון להשחיז יכולות? תבררו לגבי האימונים שמתרחשים במתחם.


מחליקים ושומרים על כושר

נשמע מהנה? תשמחו לדעת שבין היתר מדובר באתגר שבונה תחושת מסוגלות ונחשב ככושר גופני. שנסביר? החלקה על קרח היא פעילות שמערבת את כל הגוף.


ההחלקה מחזקת שורה ארוכה של שרירים, עובדת על שיווי משקל וקואורדינציה, מגבירה את הסיבולת הכללית, מפתחת גמישות ותומכת ביציבות.


שנפרט? בין היתר עובדים על שרירי הרגליים (שרירי הירך האחוריים, שרירי התאומים ושרירי הירך הפנימיים), ועל שרירי הליבה (שרירי הבטן, שרירי הגב התחתון, שרירי הזרועות, שרירי הקרסול ועל שרירי הגב העליון והכתפיים). מה עוד? תשמחו לדעת שמדובר בפעילות אירובית לכל דבר שמסייעת לשרוף קלוריות.


נשמע טוב? תבררו לגבי חוגים וחדר הכושר שפועל במקום, ותנצלו את המחירים המעולים שאנחנו בקופונופש פלוס מציעים!


טוב לדעת!

לפני שיוצאים לדרך, כדאי לדעת כמה דברים:


• ההחלקה מותרת מגיל 5 ומעלה.

• כל סבב החלקה נמשך כ-45 דקות.

• עולים לרחבה בכל שעה עגולה.

• מומלץ להגיע קצת לפני הזמן כדי להתארגן בצורה רגועה על ציוד.

• שווה להביא מהבית גרביים עבות וארוכות!

חושבים להגיע כקבוצה? תשמחו לדעת ש One Ice יודעים להציע מגוון פעילויות ייעודיות במחירים שווים.


לגזור ולזכור – יש מתחם החלקה קרוב לבית!

אז בפעם הבאה שאתם מחפשים בילוי מקורי באזור השרון, תזכרו שמחכה לכם פיסת אנטארקטיקה קטנה קרוב לבית, במושב תנובות. בואו להתקרר, ליהנות ולגלות את הקסם הגדול שמציעה החלקה על הקרח. מי יודע, אולי תגלו שחבוי בכם כישרון לדבר, או לכל הפחות אומץ לעזוב את המעקה ולנסות סיבובים מקצועיים? תבואו – יהיה כיף!