טוען. אנא המתן...

חוששים לרכוש מזרן חדש שלא יהיה נוח?

מאת: חן בן צבי

כמה פעמים התעוררתם עם כאבי גב או עם צוואר תפוס? כמה לילות בזבזתם בהתהפכויות אינסופיות על מזרן לא נוח? אם אתם לא יוצאי דופן, כנראה שיותר מדי, ולכן כשמגיע הרגע לרכוש מזרן חדש, זה מרגיש כמו הזדמנות ובו זמנית כמו הימור.


איך נדע שאנחנו בוחרים במזרן הנכון? הרי גם אם שכבנו עליו כמה דקות, זה לא שבאמת ישנו עליו לילה שלם, במשך שבוע שלם.


מה עושים, מה חשוב להבין לפני שניגשים לבחור מזרן חדש? קבלו מספר טיפים שיעזרו לכם לבחור מזרן זוגי איכותי במחיר מעולה!


עומדים לבחור מזרן זוגי? קבלו 6 דגשים חשובים!


1. מבנה אורתופדי: כשאתם רואים את המילה "אורתופדי" על תווית של מזרן, זוהי כבר נקודת התחלה מבטיחה. מזרן אורתופדי מתוכנן לתמוך בעמוד השדרה ובמפרקים, ובכך מסייע לשמור על יציבה נכונה במהלך השינה.


עם זאת, כיצד באמת ניתן לדעת שלא מדובר ב"תואר" שאין מאחוריו "בשר"? חפשו את הנתונים הבאים:


צפיפות: מזרן אורתופדי איכותי צריך להציג צפיפות גבוהה (צפיפות גבוהה מבטיחה תמיכה טובה).

אזורי תמיכה: חפשו מזרן עם אזורי תמיכה מגוונים. למשל, תמיכה באזור המותניים והאגן, לצד תמיכה רכה יותר באזור הכתפיים.

התאמה לצורת הגוף: מזרן ויסקו אלסטי, כמו זה שאנחנו בקופונופש מציעים, מתאים את עצמו לקווי המתאר של גופכם, עובדה שמסייעת לפזר את הלחץ באופן שווה ומונעת נקודות לחץ שעשויות להוביל למיחושים.

בדיקת מומחים: מזרנים אורתופדיים איכותיים עוברים בדיקות של מומחים בתחום הבריאות. חפשו אישורים או המלצות מרופאים אורתופדים או מפיזיותרפיסטים.

תשאלו שאלות: אל תהססו לשאול את המוכר על המבנה הספציפי של המזרן. מוכר טוב יוכל להסביר בדיוק איך המזרן תומך בגוף.


זכרו, מזרן אורתופדי איכותי הוא השקעה בבריאות. בכוחו למזער כאבי גב, לשפר את איכות השינה, ואפילו להקל על בעיות כמו דלקות פרקים.


2. טכנולוגיית קירור:


טכנולוגיית קירור נכללת במזרנים מתקדמים והיא עשויה לפעול במספר דרכים. היא עשויה לכלול חומרים מיוחדים שסופגים חום מהגוף ומפזרים אותו. היא עשויה להכיל מערכת של תעלות אוויר זעירות אשר מייעלות את זרימת האוויר. היא עשויה להשתמש בג'ל קירור או בחומרים משני מצב צבירה בהתאם לטמפרטורה וכדומה.


3. ספוג זיכרון:

כשאתם שוכבים על "ספוג זיכרון", תרגישו כאילו הוא "מחבק" אתכם. שנסביר? הספוג מתרכך ומתאים את עצמו לקווי המתאר של גופכם, עובדה שמפחיתה נקודות לחץ ומאפשרת לשרירים להירגע. רבים מדווחים על תחושה כאילו הם "שוקעים" לתוך המזרן, אבל עדיין מושגת תמיכה מלאה.


4. מערכת בידוד תנועה:

מדובר במערכת שמאפשרת לכל צד שעל גבי המזרן לנוע באופן עצמאי, מבלי שהתנועה תשפיע על הצד השני. באופן שכזה אם אחד מבני הזוג מתהפך או קם באמצע הלילה, השני כמעט ולא ירגיש בתנועה.


5. Smart Cool Cover:

ה-Smart Cool Cover הנו בד מיוחד בעל תכונות מתקדמות של פיזור חום. הוא מכיל סיבים מיוחדים שמסוגלים לספוג עודפי חום מהגוף ולפזר אותם במהירות. בנוסף, הבד מאפשר אוורור טוב יותר, עובדה שמסייעת לשמור על טמפרטורה נעימה לאורך כל הלילה. כמו כן, חלק מהכיסויים הללו מכילים חומרים אנטי-בקטריאליים שעוזרים לשמור על ההיגיינה של המזרן.


6. ניקיון: החיים קורים, וכתמים הם בלתי נמנעים, ולכן אנחנו ממליצים לכם לבחור כיסוי מזרן שנחשב קל לניקוי.


קבלו טיפ בנושא: פעם בחודשיים, פזרו סודה לשתייה וכעבור חצי שעה השתמשו בשואב אבק בעל מברשת רכה. עבור ניקוי של כתמים קלים, השתמשו בתמיסה של מים פושרים וסבון עדין. מרטיבים מטלית נקייה בתמיסה (לא לספוג יותר מדי), נקו בעדינות ותייבשו עם מטלית נקייה. כמו כן, הקפידו לבדוק את הוראות הניקוי שעשויות להגיע על גבי המזרן (חלק מהמזרנים מגיעים עם הוראות ניקוי מיוחדות).


שינה נעימה!

זכרו, מזרן איכותי הוא השקעה בבריאות, אך האיכות כלל לא נמדדת במחיר, אלא במותג ובמפרט. לצורך הדוגמה, אצלנו מחכים לכם מבחר דגמים מובילים מבית "קיבוץ השלושה", לצד מחירים חסרי מתחרים.


מקווים שהטיפים שציינו יסייעו לכם למצוא מזרן שמשלב טכנולוגיה חדשנית לצד נוחות מקסימלית. לילה טוב ושינה נעימה!