טוען. אנא המתן...

חבילת נופש לגמלאים בירושלים עם יהורם גאון

מאת: חן בן צבי

עיר הקודש ירושלים מזמינה אתכם לחוויה בלתי נשכחת! לילה בבית מלון איכותי, ארוחת בוקר מפנקת, הופעה מרגשת של האחד והיחיד יהורם גאון ואווירה ירושלמית אותנטית בבריכת הסולטן.


חבילת נופש אחת – שלוש אפשרויות אירוח

אם בדיוק מחפשים בילוי זוגי של לילה אחד בארצנו היפה, ואם אוהבים שירה ישראלית שפותחת את הלב, ומעריצים של הזמר המוערך יהורם גאון, מוזמנים להכיר חבילת נופש שנתפרה במיוחד עבורכם!


חבילת נופש בעיר הבירה ירושלים משלבת בין מלונות יוקרה, חוויה תרבותית, יעד מושלם ומחיר אטרקטיבי במיוחד עבור ציבור הגמלאים.


על מה מדובר? על נופש זוגי בירושלים במלון איכותי – לילה אחד בין התאריכים 12-13/9 (חמישי שישי). כולל ארוחת בוקר מושקעת וזוג כרטיסים למופע המרגש של יהורם גאון בבריכת הסולטן!


איזה מלון אתם מעדיפים?

כדי אפשר לכם ליהנות בצורה מלאה, מוזמנים לבחור את המלון שבו תרצו לשהות, כאשר לשם כך ניתן לבחור מתוך 3 אפשרויות מעולות. כנסו להציץ ותתחילו לדמיין את החופשה הבאה!


מלון שערי ירושלים - מלון יוקרתי שמציע חוויה ייחודית, המשלבת בין נוחות מודרנית לאווירה רוחנית. החדרים מעוצבים, השירות אדיב והמיקום המעולה מייצר נגישות נוחה לאתרים ההיסטוריים והתרבותיים של העיר. מה עוד? קיים חדר כושר מאובזר, ומטעמים של השף ציון פוזיילוב.


מלון גרנד קורט - אי של יוקרה בלב העיר הקדושה. מבחר חדרים וסוויטות מפנקות במיקום מושלם, צעדים ספורים מהעיר העתיקה וממבחר אטרקציות ומרכזי תרבות.

במלון תמצאו גן מרהיב, בריכת שחייה (פעילה בחודשי הקיץ), חדר כושר, מסעדה חלבית, חנות מזכרות שמתהדרת בפריטי אומנות של יוצרים מקומיים, אולמות כנסים ועוד.


הרברט סמואל - מלון הרברט סמואל מציע סיפור מושלם בין אורבניות ליוקרה, בין קודש לחול.

הרברט סמואל מציע פאר ויוקרה וממוקם במרחק הליכה ממבחר אטרקציות אהודות (חומות העיר העתיקה, שווקים ססגוניים, מוקדי קולינריה, מוזיאונים ועוד). במלון מסעדה מעולה, בר גג שצופה לעבר העיר העתיקה, מתחם ספא יוקרתי, לובי מרשים ועוד.


*כנסו לקישורים ותקבלו מחירים!


אין כמו ירושלים!

לא שחסרים יעדים שווים בארצנו היפה, אך ירושלים מתנשאת מעל כולן. העיר ירושלים מציעה שפע אתרים מעניינים, אטרקציות קולינריות, אווירה מיוחדת, רחובות מזמינים, שוק צבעוני, סמטאות ציוריות, היסטוריה מרתקת, רחובות מסקרנים ועוד, כך שמדובר בעיר שתמיד יש בה מה לראות ולחוות – נופש בירושלים משאיר טעם של עוד.


יהורם גאון בבריכת הסולטן – חוויה בלתי נשכחת

חתן פרס ישראל לזמר העברי, יהורם גאון, מזמין אתכם להופעה מרגשת בבריכת הסולטן – שילוב מרגש בין אישיות, שירה ומיקום מרהיב.


המוזיקה של יהורם גאון משקפת את הרוח של העם היהודי. השירים מעוררים נוסטלגיה ומזכירים את ימי הילדות – דרך מיוחדת לחוות את הקסם של ירושלים, תחת כיפת השמיים.


במסגרת המופע "עוד אני פוסע - סיפור חיי", גאון יבצע שורה של שירים שכבשו את לב הקהל הישראלי, לצד שירים שאת חלקם לא ביצע מעולם!

מתי כל זה קורה? ב-12 בספטמבר, החל מהשעה 19:30 ניתן להגיע למקום, כאשר המופע עצמו עתיד להתחיל בשעה 20:30.


חבילת נופש מדהימה - במיוחד לגמלאים!

• לילה במלון הרצוי

• ארוחת בוקר

• כרטיסים להופעה של יהורם גאון בבריכת הסולטן

• מחיר מיוחד מבית קופונופש פלוס!


אז אם מחפשים נופש של לילה בעיר הכה מיוחדת, ומבקשים לשלב אטרקציה מרכזית ללא עלות נוספת, ממליצים בחום על חבילת הנופש המוצלחת שמוצעת כאן עבורכם!


טיפ שלנו? אם נשמע כמו כיוון חיובי, אל תחכו! כל עוד יש כרטיסים נצלו את ההזדמנות לחוות חופשה ירושלמית בלתי נשכחת - שלכם, קופונופש פלוס!