טוען. אנא המתן...

אטרקציות קיץ מטורפות לקיץ 2024

מאת: חן בן צבי

הקיץ בעיצומו, והקייטנות עומדות להסתיים. אנחנו יודעים מה זה אומר - הילדים מחפשים ריגושים ואתם מחפשים דרכים להעסיק אותם. למזלנו, ישראל מלאה באטרקציות מדהימות שיכולות להפוך את החופש הגדול לבלתי נשכח.


אבל.. בואו נודה על האמת - עם כל כך הרבה אפשרויות, קשה לעקוב אחרי כל האטרקציות הקיימות ואלו שצצות תוך כדי.


מה עושים? אנחנו כאן כדי לעזור!


בקטגוריית האטרקציות לילדים שלנו תוכלו למצוא מגוון רחב של אפשרויות. מעניין? רגע לפני שנצלול לרשימת ההמלצות, קבלו 5 דגשים חשובים לקראת רכישת כרטיסים:


1. תכננו מראש: רכישה מוקדמת יכולה לחסוך לא מעט ובו זמנית להבטיח מקומות.

2. בדקו מגבלות גיל וגובה: לכל אטרקציה יש דרישות משלה, ולכן תוודאו מראש שהילדים שלכם עומדים בקריטריונים, במיוחד לפני שמבטיחים ומלהיבים..

3. התעדכנו בשעות פעילות: חלק מהאטרקציות פועלות בשעות מוגבלות או בימים ספציפיים.

4. חפשו חבילות משפחתיות: לעיתים קרובות יש הנחות למשפחות או לקבוצות גדולות.

5. בדקו אם יש הטבות נוספות: לפעמים כרטיס לאטרקציה אחת מקנה הנחה לאטרקציה אחרת בסביבה.


עכשיו, כשאתם מצוידים במידע יעיל, בואו נעבור ל-5 האטרקציות המדהימות שבחרנו עבורכם...


תערוכת הקוביה ההונגרית!

מוכנים לחוויה שתשאיר אתכם פעורי פה? הכירו את התערוכה שהפכה לתופעה עולמית ועכשיו מגיעה אלינו לראשון לציון! דמיינו את היצירות האמנותיות המפורסמות ביותר בהיסטוריה - אבל הפעם, בנויות מקוביות צבעוניות!


מה מחכה לכם בתערוכה?


• יצירות ענק שנכנסו לספר השיאים של גינס.

• אזורי משחק ויצירה לילדים ולמבוגרים כאחד.

• הזדמנות להתנסות ב-GO CUBE, המצאה ישראלית חדשנית שכובשת את העולם.

• אלופי ישראל בפתרון הקובייה ההונגרית יעבירו סדנאות בלעדיות.

• תלמדו טריקים ושיטות לפתרון מהיר ומדויק של הקובייה המפורסמת ועוד.


טוב לדעת: התערוכה מתקיימת בקניון הזהב ראשון לציון, החלל מה30.6 ועד 31.8, ילד מגיל שנתיים חייב בכרטיס. לרכישת כרטיסים מוזלים כנסו לכאן!


מטוסי על – ההצגה!

מוזמנים להצגה שתעלה חיוך גדול על פני הילדים!


הצגה מושקעת מביאה לחיים את הדמויות האהובות מסדרת הטלוויזיה המצליחה בערוץ הופ! הצטרפו לג'ט, דיזי, דוני, מירה, ג'ימבו, סקיי וחבריהם הטובים במסע מוזיקלי מלא צבע והתרגשות.


חוו הרפתקאות מרתקות עם צוות מטוסי העל. סייעו לג'ט במשימות משלוח, התנסו בבנייה לצד דוני, צללו למעמקים עם מירה והשתתפו במבצעי חילוץ מרגשים עם דיזי. רכשו כרטיסים מוזלים!


טוב לדעת: ההצגה בפריסה ארצית, משך ההצגה שעה וחצי, כולל הפסקה – אידיאלי לילדים קטנים, מותאם לילדים מגיל שנתיים ועד גיל 6.


חוות הגמלים אילת

מתכננים חופשה באילת? ממליצים לגוון אותה עם חוויה באמת מיוחדת - טיול גמלים באזור המדברי! הטיול כולל הדרכה, טיפוס במעלה ההרים על גבי נאקה ידידותית, סיפורים ונופים חד פעמיים.


טוב לדעת: ניתן לבחור בין טיול של שעה וחצי לבין טיול של 4 שעות, ילד עד גיל 7 רוכב עם מבוגר, בימי ראשון פתוח רק עבור קבוצות ובקיץ ניתן לבחור בין טיול שיוצא ב9:00 לבין טיול שיוצא עם השקיעה, ב17:00. מה עוד? בסמוך למקום מחכה לכם פארק חבלים - אטרקציה משוגעת בפני עצמה. כנסו ותחסכו!


ימית 2000 - פארק המים המוביל במרכז הארץ

בפאתי חולון שוכן אחד מפארקי המים המרשימים בישראל - ימית 2000. המתחם משתרע על פני 70 דונמים מושקעים שמבטיחים חוויה מרעננת לכל הגילאים.


בין היתר תמצאו מגלשות מים מאתגרות, ארבע בריכות מפנקות, 26 מגלשות מים מגוונות ושפע אטרקציות מטורפות! כולל טייפון, בננה ג'אמפ, סופר קמיקזה ועוד, כך שבכיף ניתן להעביר במקום יום שלם!


טוב לדעת: ימית 2000 יושבת בחולון, דרכנו תשיגו 31% הנחה, וגם למי שמעל 18 מחכות שלל אטרקציות מושקעות, כולל סאונה רטובה, מכון כושר, חמאם טורקי ועוד.


פלייפארק רעננה - גן עדן לילדים במרכז הארץ

הילדים צריכים להוציא אנרגיה? קבלו המלצה מעולה!


במרכזה של רעננה מסתתר עולם קסום של הנאה ופעילות לילדים - פלייפארק רעננה. המתחם שמתפרש על שטח של 1,000 מ"ר מציע חוויה ייחודית ומלהיבה לכל המשפחה.


תחת קורת גג אחת (ממוזגת!) תמצאו שפע של אטרקציות מגוונות המתאימות לכל הגילאים. מטרמפולינות קופצניות ועד קירות טיפוס מאתגרים, ממשחקי וידאו עדכניים ועד פעילויות יצירתיות - כל ילד יימצא כאן את התחביב האהוב עליו.


טוב לדעת: ניתן לחגוג במקום ימי הולדת, המתחם יושב בקניון רננים רעננה, ניתן לחנות בסמיכות למתחם וניתן לנצל קופון שמשדרג את החוויה עם פיצה משפחתית. כל הפרטים כאן בפנים!


מקווים שעזרנו לכם להתמקד, וכמובן שגם לחסוך – קיץ נעים, קופונופש פלוס!