טוען. אנא המתן...

VENTO / 19.8 - מופע מדהים לכל המשפחה בנושא איכות הסביבה

מאת: חן בן צבי

החופש הגדול בעיצומו, ואתם ההורים מקבלים הזדמנות לחוות עם הילדים אטרקציה מיוחדת בעלת ערך מוסף. חוויה מרתקת, מעשירה וקרובה לבית, במחיר משתלם במיוחד, בין 21% ל-30% הנחה – רק בקופונופש פלוס!


אז אם גם לכם יצא לשמוע על המופע המדהים VENTO, הגיע הזמן להבין על מה כולם מדברים. VENTO הנו מופע אינטראקטיבי שמשלב בצורה עדינה בין בידור למסר סופר רלוונטי - איכות הסביבה.


התמודדות יצירתית עם בעיה עולמית

בעידן שבו כדור הארץ מתמודד עם אתגרים סביבתיים, חשוב לחנך את הדור הצעיר לשמור על כדור הארץ ולהיות רגישים לפעולות יומיומיות.


"VENTO", יצירתו המקורית של האמן המוערך אילן עזריאל, לצד בימויו המוקפד של אודי גוטשלק, מביאה לקדמת הבמה את בעיית ההתחממות הגלובלית בדרך מפתיעה וסוחפת.


הגיבור, ונטו, לוקח את הצופים למסע קסום ברחבי העולם ואף הרבה מעבר לו, במטרה להציל את כדור הארץ באמצעות צעדים פשוטים, אך חשובים.


מבקשים הצצה?

החוויה מתחילה כבר במבואת הכניסה, שם מוצגת תערוכה אינטראקטיבית בנושא קיימות. כניסה פנימה מייצרת הזדמנות נפלאה לשלב הנאה עם למידה משמעותית, ולהעביר מסר חשוב: הדרך לשינוי נמצאת בידיים שלנו ושל ילדינו.


מה שהופך את "VENTO" למופע ייחודי, הנו שילוב חכם בין אמנות ויזואלית, מוזיקה ותנועה. עשרות מאווררים ומפוחים מניעים את הבמה, בעוד מאות יריעות ושקיות פלסטיק משומשות - שעברו תהליך יצירתי של גזירה, תפירה והדבקה ידנית – הופכות ביחד לכדי דמויות מרהיבות.


כל זאת ביחד מוליד סימפוניה של יצירתיות, כאשר שלושה רקדנים מוכשרים משתלבים עם שלושה מפעילי חפצים ושלל אביזרים. התוצאה היא חוויה שתישאר חרוטה היטב בזיכרון של סך הצופים – גדולים וקטנים. תגיעו ותחוו בעצמכם!


אילן עזריאל - האחד והיחיד

אילן עזריאל החל דרכו כרקדן בתיאטרון המחול "ענבל" ובלהקת המחול הקיבוצית. עם השנים התפרסם בעולם כיוצר פורץ דרך. בשנת 2003 יצא עם המופע "אלומיניום", מופע שזכה להצלחה בינלאומית וצפו בו למעלה ממיליון איש!


לאורך השנים עזריאל המשיך להרחיב את גבולות היצירה. הוא יצר את תערוכת "טיוביקס" במוזיאון המדעטק בחיפה, את המופע המשפחתי "אלומיני במוזיאון", ועומד מאחורי מבחר סדנאות אינטראקטיביות לילדים ומבוגרים.


כעת הוא מגיע עם המופע המוצלח VENTO אשר משלב בעוצמה אינספור שנות ניסיון ותובנות שנצברו לאורך הקריירה, כך שאתם, ילידכם וכדור הארץ מוזמנים להרוויח מכך וכמובן ליהנות ביחד מזמן משפחתי.


מופע בעל ערך מוסף

"VENTO" אינו רק בידור - זוהי קריאה לפעולה!


אם איכות הסביבה קרובה לליבכם, ואם מחפשים דרך לשתף את הילדים במשימה הכה חשובה, המופע מהווה דרך מעולה.


מעבר להזדמנות לצאת מהבית ולחוות ביחד כמשפחה אטרקציה מרתקת, תצפו לשיחות חשובות סביב שולחן האוכל, ועם קצת מזל, גם למעשים "ירוקים" שלוקחים בחשבון את איכות הסביבה, ואכן המסר העיקרי והכה פשוט הוא שאצל כל אחד מאתנו חבויה היכולת לתרום - לשמור על כדור הארץ.


נשמע טוב? קבלו מידע שימושי:


• המופע ונטו מתאים לילדים מגיל 4, ולכל המשפחה.

• המופע חל ביום שני, ה19.8, בשעה 16:00 / 12:30

• אורך המופע כ-70 דקות, ללא הפסקה.

• מיקום: מוזיאון תל אביב אולם רקנאטי.

כאן מחכים לכם כרטיסים מוזלים!


נופשים בת"א? ישנו לנו הצעות נוספות!

מגיעים לנפוש בעיר ללא הפסקה ביחד עם הילדים ומחפשים עוד אטרקציות בתל אביב במחירים המיוחדים של קופונופש פלוס? יש לנו כמה הצעות - כאן תמצאו את הרשימה המלאה!


מצד שני, אם נבקש להצביע על 3 אטרקציות מרכזיות, נבחר בשלישייה הבאה:


Sky jump - פארק טרמפולינות וטיפוס מקורה וממוזג, לבני 3 ומעלה. טרמפולינות, קירות טיפוס מתחם נינג'ה ועוד. כנסו ורכשו כרטיסים מוזלים!


מוזיאון ארץ ישראל - אחד משלושת המוזיאונים המובילים בארץ! במקום מגוון תערוכות קבועות ומתחלפות. באוגוסט רצה התערוכה המרשימה של בית האופנה "משכית". רכשו כרטיסים מוזלים!


הסיור הכי טעים במקום הכי צבעוני - סיור טעימות קולינרי בשוק הפשפשים! אין להגיע לת"א מבלי לבקר בשוק, ואין לבקר בשוק מבלי לעצור להריח, לחוות ולטעום, וכאן אתם מוזמנים ליהנות מסיור שייקח אתכם למקומות הכי שווים (וטעימים)! לרכישת כרטיסים מוזלים!


שורה תחתונה?!

בעולם שבו מסרים חינוכיים לעתים נתפסים כ"הטפה", "VENTO" מצליח להעביר את המסר בדרך יצירתית ומרגשת, שתשאיר את הצופים, צעירים ומבוגרים, נרגשים, מוקסמים ומלאי השראה ונכונות לפעול למען עתיד טוב יותר.

אל תשכחו, כל זה קורה ביו שני, ה19.8!