טוען. אנא המתן...

ספטמבר שמח: הזמן שלכם ההורים לבלות!

מאת: חן בן צבי

ספטמבר סוף סוף הגיע!

הילדים חזרו לבית הספר, והשגרה מתחילה להתייצב.

מסקנה? אחרי חודשיים מתישים של חופש, זה בדיוק הזמן המושלם עבורכם ההורים להתרענן.

אז כיצד משלבים נופש עם שגרה מבורכת, מה אנחנו בקופונופש פלוס יודעים להציע וכיצד ניתן ליהנות מבלי להוציא הרבה? תכינו קפה, שבו לקרוא ותתחילו לדמיין כיצד זמן איכות מפנק הופך מחלום לאפשרות ממשית, כבר בימים הקרובים!


כל הסיבות לנפוש בספטמבר


מזג אוויר מושלם: ממש בימים אלו, הקיץ הלוהט מפנה את מקומו לרוח הסתווית שגורמת לחוש יותר רעננים ופחות עייפים. הבקרים והערבים נהיים קרירים ובכלל הכול נהיה יותר נעים.


פחות עומס: עם סיום החופש הגדול, אתרי התיירות הופכים להרבה יותר נעימים ושקטים. זה הזמן ליהנות מאטרקציות ומסעדות ללא תורים ארוכים, ואף במיוחד השנה שהחגים נופלים באוקטובר, ומשאירים את ספטמבר נטול אירועים.


מחירים נוחים: תקופת הביניים בין הקיץ לחגי תשרי מאופיינת במחירים אטרקטיביים במיוחד. מסקנה? לרשותכם הזדמנות מצוינת ליהנות מחופשה איכותית במחיר משתלם!

רוצים ממש להתלהב? תשוו מחיר של לילה במלון בתאריכים של אוגוסט/אוקטובר, לבין מחיר של לילה בתאריכים של ספטמבר, ותתחילו להבין עד כמה ספטמבר מפתה!


אווירה מיוחדת: הטבע מתחיל במחול של שינויים. החצבים מגיחים, הלחות אט אט מורידה הילוך, מבחר פירות מגיעים לשיא ההבשלה, שורה של עצים מתהדרים בגווני ירוק יותר עמוקים ובאופן כללי יש באוויר תחושה נעימה של התחדשות מבטיחה.


מה אנחנו מציעים?

כל זוג והאינטראקציה שלו, הבחירות שלו, היכולות הכלכליות שלו והעדפות הרומנטיות שלו.

אז.. כדי לקבל החלטה אידיאלית עבור שניכם, נציג כאן מס' אפשרויות שונות. מוזמנים להתחיל לתפוס כיוון ולדמיין את הנופש הקרוב - September, here we come!


ספא זוגי - פינוק מושלם לשניים

דמיינו לעצמכם: שניכם שרועים זה לצד זו, עיניים עצומות, שרירים משתחררים תחת ידיים מיומנות, ריח של שמנים ארומטיים ממלא את החדר ומוזיקה מרגיעה מתנגנת ברקע. מושלם? מוזמנים לסגור חוויית ספא זוגית במגוון מקומות שווים ברחבי הארץ.

כל האפשרויות במחירים מעולים מחכים לכם ממש כאן!


טעימות ביקב - הכי זורם שיכול להיות

ריחות התבלינים והפירות מתערבבים באוויר הצלול של ספטמבר ואתם מוזמנים לחוות טעימות באחד משלל יקבי הבוטיק. הזדמנות לשבת אחד עם השנייה באווירה נעימה, לצד יין מובחר וגבינות מפנקות, ועל הדרך לשלב טיול קליל. לאן תמשיכו מפה? את זה אתם כבר מחליטים.


עוד אפשרויות קולינריות בעלות אחוזי אלכוהול, אך הפעם עם יותר אקשן? מוזמנים להגיע לסיור טעימות לקראת שבת במחנה יהודה ונחלאות, או אפילו לחוות סדנה לבישול בירה וסיור במבשלת בוטיק בלב ת"א. מתחשק לכם צפון? תתאמו סיור טעימות קולינרי בשוק ואדי ניסנאס בחיפה – צבעוני, טעים ומעורר השראה!


כדי שכל זה באמת יקרה - טיפים חשובים!

ברור לכם שאתם זקוקים לזמן זוגי, אבל המחשבה על תכנון מקדים מקשה? פשוט תתניעו!

כל מה שצריך לעשות זה:

• תאמו מראש עם בני משפחה/חברים שישמרו לכם על הילדים.

• תבחרו בפעילויות שמתאימות לשניכם. למשל אם אחד אוהב טבע והשני ספא, תשלבו בדרך לספא מסלול קצר בחיק הטבע (עם בקבוק יין ומשהו טעים).

• תתנתקו מהטלפונים ותתמקדו אחד בשנייה – רק בשביל זה שווה לשבור את השגרה!

• את מירב הדברים תכננו מראש, כלומר תדעו לאן הולכים ומאיפה נוסעים, אך גם תשאירו מקום לספונטניות בריאה.

• אל תשלמו מחירים מלאים, כשאתם יכולים לחסוך לא מעט עם המבצעים השווים שאנחנו בקופונופש פלוס מציעים. כנסו לקטגוריית אטרקציות, תתמקדו בתתי הקטגוריות הרצויות ותרכשו מראש כרטיסים מוזלים.


עכשיו זה הזמן!

חודש ספטמבר הוא באמת הזדמנות שאסור לפספס. המחירים המיוחדים שאנחנו מציעים באתר מייצרים הזדמנות ליהנות מחופשה ברמה גבוהה לצד מחיר סופר כדאי. תחשבו על זה עוד רגע, תיכף מגיעים החגים, ואחר כך אנחנו כבר בחורף, כך שזהו בדיוק הזמן לטעון מצברים.

ספטמבר שמח מתחיל מעכשיו!


שורה תחתונה?!

ספטמבר מייצר הזדמנות מצוינת לקחת פסק זמן ולהתרענן. אל תוותרו על זמן מקרב רק של שניכם. צאו לנפוש, התרעננו ותחזרו לילדים מלאי אנרגיה.


אנחנו בקופונופש פלוס הכנו לכם אינספור הצעות שוות במחירים חסרי מתחרים. תבינו מה רוצים, תבחנו את ההצעות השונות (ולו כדי לקבל רעיונות) ופשוט תצאו לחופש קטן אחרי חופש גדול!


תודו לנו אח"כ :)