טוען. אנא המתן...

רף גבוה במקום הכי נמוך בעולם - חוף ים מפנק במיוחד!

מאת: חן בן צבי


בסוף שבוע האחרון, יצאנו לנופש משפחתי עם חברים בחוף ביאנקיני שבים המלח, והיה פשוט מושלם.


יצאנו לדרך שתי משפחות. האחת מהצפון והשנייה מהמרכז. אנחנו עם שלושה ילדינו, והחברים עם שניים, כך שבסה"כ היינו 4 מבוגרים ו 5 ילדים בגילאי שנתיים עד 15, ומדהים שכולם חזרו סופר מרוצים.


אנחנו כבר יודעים שנחזור עוד כמה שבועות, כאשר יהיה אפילו יותר נעים, אבל אם לכם עדיין לא יצא להכיר, אני פה בשביל לספר ולפרגן, כי כשמוצאים חוף ים נקי, עם מתקנים משלימים, אווירה נינוחה וציוד מושקע, באחד מהאזורים היותר מיוחדים שיש לנו בארץ, בהחלט מדובר בהמלצה חמה!


מקום אחד עבור כולם

הכול התחיל כשחיפשנו מקום שיאפשר לשתי משפחות ליהנות ביחד ובו זמנית להתפנק. חיפשנו מקום שיענה על הצרכים של כולללם!


אלו שאוהבים ים ואלו שאוהבים בריכה. אלו שאוהבים בטן גב ואלו שצריכים להוציא אנרגיה. אלו שאוהבים את הטבע, ואלו שאוהבים שהכול מטופח ומושקע.


בסוף החברה סיפרה שהיא שמעה מחבר לעבודה על חוף מושלם בים המלח ושזה עשה לה חשק. מעט בירורים, ובשבת בבוקר כבר היינו בדרכנו לחוף ביאנקיני, מצוידים עם נשנושים לדרך, משחקי חוף, קרם הגנה, מחצלת וכמובן כרטיסי הנחה שווים במיוחד!


מה הייתה ההתרשמות ומה עשינו? מוזמנים להציץ (ולהעתיק)!


עצירות מומלצות בדרך

רגע לפני שנספר על חוף ביאנקיני, אני רוצה להמליץ על עצירה שווה בגן לאומי קומראן – ההיסטוריה של מגילות ים המלח פשוט מרגשות! במקום מחכה לכם סרטון על תולדות קומראן, מיני מוזיאון שממחיש את אורח החיים במקום ואתר ארכיאולוגי מושקע.


חושבים להגיע בשעות הערב? תבררו לגבי סיור לילי מלווה בעששיות! הסיור משחזר את הסיטואציה של גילוי המגילות לצד המבצע הנועז לרכישתן.


משהו לכל גיל ....

מיד עם הגעתנו לחוף, הבנו שאנחנו עומדים ליהנות, אך ראשית ראוי לציין שהחוף מציע גישה מוסדרת ונוחה למים, כולל גשרון עץ שמקל על ההגעה גם עם עגלת תינוק.


הילדים הקטנים (בני השנתיים והארבע) מיהרו לבריכה של הקטנטנים, בזמן שאנחנו ישבנו במקום מוצל לצד בירה קרה שרכשנו בקיוסק הסמוך.


בינתיים, הנערים בני ה-12 וה-15 גילו את משחקיית הווידאו ושולחנות סנוקר חדישים, ואם לא היינו קוראים להם כעבור שעה וחצי, נראה שהם היו ממשיכים לשהות במתחם ושוכחים כל מה שמסביב.

במשך הזמן נהנו לרבוץ על מיטות שיזוף איכותיות ונקיות, כשלצדנו משקאות קרים ודברים טעימים לנשנוש מהבר הקרוב. במקביל, פתחנו שולחן כשאנחנו נעזרים בכיסאות ובשולחנות באדיבות מקום.


הילדים הקטנים בנו ארמונות בחול, הילדים הגדולים נהנו לצוף, אנחנו ההורים נהנו מכך שהילדים מוצאים כל הזמן מה לעשות, התפנקנו בספא טבעי, מרחנו בוץ מינרלי (והצטלמנו כמובן), ובין לבין טבלנו/צפנו במים הנעימים, גיוונו עם שחייה בבריכה האולימפית, ולקראת הנסיעה עשינו עצירה במקלחות שבאמת היו נקיות ואף הציעו מים חמים. לאחר המקלחת יצאנו לכיוון הבית נקיים, ריחניים (שווה לארוז סבון קטן, אם כי גם ניתן לקנות בקיוסק שבמקום) ועם תחושה של עוד.


חוויה מעולה

שורה תחתונה? האווירה הנינוחה, המתקנים המגוונים, התחזוקה ברמה המאוד גבוהה, היכולת לגוון בין מים מלוחים לבריכה מושקעת וכמובן הנוף המרהיב יצרו ביחד חוויה מעולה שתגרום לנו לחזור.

נשמע טוב? קבלו מאתנו 5 המלצות:


• שווה במיוחד להגיע אל חוף ביאנקיני בתקופת הסתיו, כשמזג האוויר סופר נעים!

• באמצע השבוע המחירים יותר זולים, אם זו אפשרות, לכו על זה.

• אין סיבה להוציא יותר אם ניתן לחסוך, רכשו כרטיסים מוזלים דרך קופונופש פלוס!

• אם מגיעים מרחוק, תתכננו מראש נקודת עצירה שווה עבור הדרך הלוך וחזרה.

• אם יש הרבה תיקים, תביאו עגלת ציוד – במקום גשרון עץ ייעודי.


אז..

תקבעו עם חברים, תארזו תיק קטן ובואו לגלות את הקסם המופלא של ים המלח באחד מהחופים המנצחים - חוף ביאנקיני אליפות!