טוען. אנא המתן...

חמישה רעיונות מנצחים למתנת חג למארחים שלכם

מאת: ארנה מוסל אסף

חגי תשרי מתקרבים אלינו בצעדי ענק, ובפתח אחת התקופות המיוחדות מאוד בתרבות הישראלית. תקופה זאת מהווה הזדמנות לבילויים עם המשפחה והחברים, להתאוורר, לנפוש ולנקות את הראש, לצד טרחה רבה ומלא לוגיסטיקה של קניות, סידורים והכנות. אם מזלכם שפר עליכם- השנה תתארחו ותחסכו מעצמכם את רשימת המשימות הבלתי נגמרת שכל מארח מתמודד איתה. המעט שתוכלו לעשות למענו- לפנק אותו במתנה שווה! כזאת שימושית שתעלה בו חיוך כל פעם שישתמש בה וייזכר בכם.

הצוות המקצועי שלנו גיבש את 5 המתנות שיקלעו לכולם, ויתאימו לכל בית ישראלי, כולם במחירים משתלמים במיוחד וכמובן באספקה מהירה עד הבית.


בידורית קריוקי

אין, אין כמו להעניק מתנה שמכניסה שמחה וחיים לבית המארח. בידורית קריוקי מאפשרת ליהנות מערבים מוסיקליים שמחים ומגבשים, ומתאימה גם למפגשים של הילדודס, של בני הנוער וגם שלנו המבוגרים. את המתנה הזאת תוכלו לפתוח ביחד כבר בחג בו אתם מתארחים, וליהנות ביחד כל המשפחה משירה משותפת שעושה טוב על הלב. אצלנו בקופונופש פלוס ניתן למצוא מגוון דגמים החל מ219 ₪


מתקן לאפיית פיצות

אחת ארוחות הערב הנפוצות ביותר בבתים ישראליים- ערב פיצה! מנה קלה להכנה שאהובה גם על הילדים וגם על המבוגרים, וב99 ₪ בלבד תוכלו לשמח את כל יושבי הבית המארח שלכם שייהנו מפיצה פריכה וכיפית. המתקן הגאוני לאפיית פיצות מאפשר לאפות 4 פיצות בו זמנית, והוא מתאים גם להכנת פוקצ'ות וסוגים שונים של מאפים. הוא כולל 4 תבניות נון סטיק איכותיות, הוא מתקפל בקלות ולכן קל לאחסון. מתנה שחוסכת זמן ומאמץ!


סירים של פוד אפיל

אחת הבחירות הבנאליות, אבל כל כך שימושית ומתקבלת בברכה בכל בית. תמיד משמח לקבל סירים חדשים בטכנולוגיה חדשנית ועיצובים עדכניים, שמאפשרים לך לשחרר את הסירים הקודמים לטובת הסטודנט הצעיר, האחות הקטנה או אפילו לתרום לנזקקים.

יתרון נוסף בקניית סירים היא מנעד האפשרויות הרחב שמאפשר לעמוד בכל תקציב שהגדרתם לעצמכם, החל מקניית סיר בודד לדוגמת סיר מחולק שהוא פריט חובה בכל בית, דרך סיר קדירה ועד סט של 13 חלקים ואפילו יותר.


סכינים

"יש לי יותר מידי סכינים במטבח" אמרה אף אחת, אף פעם... כל מטבח ביתי ישמח להתחדש בסכינים, שנוטות להישחק עם השנים בשל השימוש התדיר בהן.

אם אתם מעדיפים מתנה בתקציב סמלי יחסית של עד 100 ₪ תוכלו לקנות סכין שף של סנטוקו שנמכרת כעת ב99 ₪ ומגיעה עם מארז מתנה חגיגי, ואם הגדרתם תקציב גדול יותר, כ250 ₪- תוכלו להעניק בלוק סכינים מרשים של פוד אפיל הכולל 5 סכינים ארגונומיים לקיצוץ מדוייק, ומגיעים יחד עם מעמד מרשים


מקרן חום

מחפשים מתנה מקורית, כזאת שתפתיע את המארחים, משהו שהם אף פעם לא קיבלו? בום!

לקראת החורף שמתקרב בצעדי ענק, פנקו את המארחים שלכם באחד המוצרים השווים שיצאו לשוק בשנים האחרונות. המקרן חום הוא למעשה מנורה יפהפייה מעוצבת שתשלב בקלות בכל מרחב ובכל חלל, תולים אותה (היא מגיעה עם האביזרים הנדרשים) על התקרה ונהנים מחום עוצמתי, נעים ומלטף. מתאים גם למרפסות מקורות! ומאפשר ליהנות מהשהייה בהן גם בימים הקרים


כמובן שהאתר שלנו מציע עוד אלפי מוצרים שניתן להעניק כמתנה לחג, לפנק ולשמח ! נאחל לכולנו תקופת חגים שקטה, מהנה ורוויה במפגשים מרחיבי לב ובבשורות טובות. ואמן שראש השנה תשפ"ה יביא איתו רוח חדשה, לשנה טובה יותר, מתוקה ונעימה לכל בית ישראל.



=================================

המידע בכתבה נכון לספטמבר 2024 והמחירים המופיעים עשויים להשתנות מעת לעת, וכך גם מלאי המוצרים