טוען. אנא המתן...

מחפשים מתנות שוות לראש השנה?!

מאת: חן בן צבי


אולי לא שמתם לב, אבל עוד פחות מחודש ראש השנה דופק בדלת עם תפוח אדום ודבש מתוק.


מתחילים להתאפס? אז בזמן שכולנו מתחילים להתלבט האם השנה נתארח או לחלופין נארח, עולה גם השאלה הבאה: מה להביא מתנה? מתנה למארחים, להורים, לילדים, או לכל אדם שרוצים לשמח לקראת השנה החדשה. עם זאת, מציאת המתנה המושלמת מהווה אתגר לא קטן.


צריכים עזרה? אנחנו כאן כדי להציע לכם 5 אפשרויות שוות במיוחד עבור מתנות למארחים, ועל הדרך נפנק עם טיפים כלליים שיעזרו לבחור נכונה, אם דרכנו ואם באופן כללי. נשמע מעניין?!


כך תחסכו בעלות של המתנה!

לפני שנעניק רעיונות ספציפיים למתנות, נתמקד בטיפים שיעזרו לחסוך בעלויות:


*חוסכים עם קופונופש פלוס: אנחנו תמיד מציעים מבחר מבצעים והנחות משמעותיות. חשבתם על רעיון מדליק? מוזמנים להשוות מחירים! מבטיחים לכם שאצלנו תחתכו בגובה של ההוצאה, ואף טוב לדעת שאנחנו מציעים משלוחים ללא עלות עבור שורה ארוכה של מוצרים.


*קנייה משותפת: תשקלו לקנות מתנה ביחד עם אחים, או בני משפחה נוספים. באופן שכזה מתאפשר לרכוש מתנה יותר יקרה ובו זמנית לשלם פחות.

תכנון מראש: קניית מתנות מבעוד מועד יכולה לחסוך כסף רב. מדוע? כשלא לחוצים לא מתפשרים, יש זמן להשוות מחירים, יש זמן לחכות למשלוח וכדומה.


*DIY: מתנות בעבודת יד יכולות להיות משמעותיות, מיוחדות וכמובן לחסוך לא מעט כסף. כמו כן, מדובר בהזדמנות לשלב בין עשייה לרכישה. קבלו 2 רעיונות:

• ניתן לרכוש דרכנו סט של 5 מגבות מטבח מבית פוד אפיל ולצרף בצד צנצנת של ריבה ביתית.

• ניתן לרכוש דרכנו מערוך סיליקון מעוצב ואיכותי, או בקבוק תרמי מגניב עם מכסה המשמש ככוס, לצד קופסה של עוגיות דבש ביתיות.


*השוואת מחירים: לפני רכישה, השוו מחירים במספר חנויות ואתרים.


מתנות שכדאי להיזהר מהן...

למרות הכוונה הטובה, יש מתנות שעלולות להיות פחות מוצלחות.. מה למשל?


*מוצרים בעיצוב סופר ייחודי: אלא אם כן אתם מכירים היטב את הטעם של מקבל המתנה, עיצובים מאוד "מיוחדים" עלולים שלא להתקבל בברכה.


*מוצרי אלכוהול: אם אינכם בטוחים בהעדפות השתייה של המארח, זו יכולה להיות בחירה מסוכנת. בכל זאת רוצים להביא בקבוק יין או משקה אלכוהולי, לפחות תתאימו אותו לאופי של הארוחה.


*מוצרים אישיים: בגדים או תכשיטים יכולים להיות בעייתיים, במיוחד אם אינכם מכירים היטב את המידות או את הטעם האישי.


*מתנות שדורשות תחזוקה: יש מתנות שעשויות להוות נטל. למשל עציץ יכול להיות נחמד, אך צמח כמו סחלב שמצריך טיפול קפדני, עשוי לייצר מועקה.


*מתנות גדולות: יש מתנות שלא מאוד שימושיות, אך כיוון שהן אינן תופסות הרבה מקום, הן יתקבלו בברכה. מנגד, מתנות שהן גם לא מאוד שימושיות וגם תופסות הרבה מקום, הן בהחלט רעיון רע!


יש לנו הצעה מתנות שוות לראש השנה!

אצלנו באתר תמצאו שורה ארוכה של אפשרויות מעולות כמתנה לראש השנה. אתם לגמרי מוזמנים לעבור על הקטגוריות השונות ולהתחיל לקבל רעיונות.


אוהבים את החיים הקלים? יש לנו 5 הצעות מגוונות, ולו כדי לפתוח את הראש – בבקשה:


מתנה עם ארומה - קבלו רעיון מגניב למתנה שתתקבל בברכה, ואינה תופסת הרבה מקום. מקינטה מעוצבת ל-2 כוסות (יש גם מקינטות ליותר אנשים)! רוצים להוסיף משהו ליד? ניתן להוסיף סט כוסות צבעוני לאספרסו, מטחנת פולים ידנית, או ממש מארז של פולי קפה טחונים ואיכותיים מבית VARANINI!


מתנה מפנקת - תהיו בטוחים שאין מי שלא ישמח לקבל במתנה כרית שמעניקה עיסוי מקצועי. קבלו כרית עיסוי שיאצו עמוק לצוואר ולכתפיים – מתנה מגניבה!


מתנה לילדים של המארחים - הרבה פעמים הכי בטוח זה להביא מתנה לילדים של המארחים, ככה כולם יוצאים מרוצים - המארחים ובטוח שגם הילדים.


כאן אנחנו יודעים להציע לא מעט כיוונים מגניבים - מוזמנים להיכנס להציץ. אם נבחר בהמלצה אחת, נלך על ערכת פינג פונג שניתן להתאים לכל שולחן. הערכה מגיעה עם זוג מטקות, 3 כדורים ועולה סה"כ 99 ש"ח!


מתנה מתוקה היישר מהגולן - הכי בטוח זו מתנה מתכלה, בטח אם היא מתוקה. קבלו מארז שוקולדים HomeLand של מותג השוקולד הידוע דה קרינה. גם טעים וגם תמיכה בעסקי הצפון. יותר מזה? המשלוח חינם!


מתנות שכיף לקבל - כל הקונספט של מתנה זה משהו שלא בהכרח היינו קונים לעצמנו. מסכימים? קבלו מספר רעיונות: מיטת אוויר שמתנפחת עם הרוח, ריהוט חוף של GoNature (שולחן+2 כסאות), או פנס סולארי מתקפל.


בברכת שנה טובה!

בחירת מתנה לראש השנה מייצרת הזדמנות נהדרת להראות לאנשים שאוהבים כמה אנחנו מעריכים. בין אם תבחרו במתנה מסורתית או יצירתית, הכי חשוב זו המחשבה והכוונה, ולכן תמיד חשוב לבדוק מה הצד השני ישמח לקבל ולהוסיף כמה מילים אישיות על אגרת שנה טובה - שתהיה לכולנו שנה מתוקה!