טוען. אנא המתן...

נובמבר באילת - נופש גמלאים עם יהורם גאון

מאת: חן בן צבי

נובמבר מתקרב ואתם מחפשים חופשה מושלמת שמשלבת בין לינה באיכות גבוהה, בידור ופעולות משלימות, כך שכל מה שנותר לעשות זה לבחור מלון, לארוז מזוודה ולהדרים לבירת הבילויים? הכירו את הנופש המיוחד לגמלאים באילת! דיל מדהים שמציע חוויה עשירה ומגוונת לאורך שלושה לילות קסומים.


תוכנית בידור עשירה ואיכותית


הנופש שהפעם אנחנו מציגים כולל 3 הופעות מרכזיות של אמנים מהשורה הראשונה:

1. יהורם גאון - חתן פרס ישראל לזמר העברי, יופיע במופע מרגש עם מיטב להיטיו האהובים.

2. הפרויקט של רביבו - להקה פופולרית וזוכת פרס "להקת השנה". מגיעה עם אנרגיות צעירות במופע מושקע הכולל נוסטלגיה ומחרוזת של שירים אהובים.

3. אוריינטה בטברנה יוונית - חוויה מוזיקלית ייחודית המשלבת בין צלילים מזרחיים לאלקטרוניים. תחת הפקתו של דותן שרון, ולצד ניצוחו של טובי עזומי (להקת "הוריקן").


מה עוד?


בנוסף להופעות, תוכלו ליהנות מהרצאות מעשירות, שייט חווייתי ומתכניות בידור נוספות לאורך כל החופשה!


חבילת נופש אחת - 3 מלונות לבחירה

אילת ידועה במלונות איכות, ופה אתם מוזמנים לבחור בין 3 אפשרויות מושקעות. אחת שמציעה דיל של הכול כלול ושתיים שמציעות דיל של חצי פנסיון. שנערוך היכרות?


חצי פנסיון באמריקנה אילת - מלון איכות שיושב בחלקה הצפוני של המרינה, ממש ליד אזורי בילוי אהובים, רק כמספר דקות הליכה מהחוף. המלון מציע שירות אדיב ואישי, חדרים נעימים, בריכה מאוד גדולה, ג’קוזי, סאונה ואפילו בית כנסת ומכולת. מה עוד? כמובן שגם יש מתחם ספא איכותי ואוכל מעולה. כנסו לקישור!


חצי פנסיון בלאונרדו רויאל ריזורט - מלון לאונרדו רויאל ריזורט באילת ידוע באיכות אירוח מאוד גבוהה. החדרים המרווחים והמאובזרים מבטיחים נוחות מרבית, בעוד שהמתקנים המשלימים, כולל בריכה גדולה, ג'קוזי, סאונה וחדר כושר מספקים אפשרויות מגוונות לבילוי והתרעננות. רוצים ממש להתפנק? בין היתר מחכה לכם ספא מפנק! כנסו לקישור!


הכל כלול בלאונרדו קלאב - מלון לאונרדו קלאב אילת מציע חוויה ייחודית ומהנה. המלון מתהדר בפארק מים מרהיב ובהופעות איכותיות של אמנים וצוותי בידור. החדרים מרווחים ונוחים, האוכל מציע חוויה קולינרית עשירה, קיים ספא שמציע מגוון טיפולים מרגיעים, יש בריכה גדולה ואפילו חדר כושר מאובזר המאפשר לשמור על שגרת האימונים במהלך החופשה. כנסו לקישור!


תזכרו:

1. תפנו את התאריכים הבאים: 10-13.11 – 3 לילות, בין ראשון לרביעי.

2. תבחרו בין שלושת המלונות (מופיעים מהאופציה הזולה ליקרה).

3. תתחילו לשמוע שירים של יהורם גאון והפרויקט של רביבו – אתם רוצים להגיע מוכנים!


אין כמו נובמבר באילת!

חודש נובמבר הוא ללא ספק זמן מושלם לביקור באילת. מזג האוויר כבר נעים - לא חם ועדיין ניתן להיכנס לים ולבריכה. בנוסף, נובמבר מגיע אחרי ראש השנה וסוכות, כך שהעיר פחות עמוסה – הרבה יותר מזמינה ונעימה, כך שניתן לקבל את כל היתרונות שהעיר מציעה: מחירים יותר טובים, מזג אוויר יותר נעים וצפיפות הרבה יותר הגיונית.


חופשה ייעודית לגמלאים

נופש המותאם במיוחד לגמלאים מאפשר ליהנות משורה ארוכה של חוויות ייעודיות. מדובר בהזדמנות נהדרת להכיר אנשים חדשים באותו הסטטוס, לחלוק חוויות משותפות וליהנות משלל פעילויות שמראש מיועדות לגמלאים. כך שאם מחפשים לשנות אווירה, ליהנות, להתפנק ולחוות וכל זאת מבלי להכין שיעורי בית – מבלי לתאם בין תאריכים אטרקציות והופעות, מוזמנים לנצל את החבילה שהכנו לכם ובמחיר המדהים שהשגנו עבורכם!


תסמנו ביומנים - מגיע לכם!

נופש באחד משלושת המלונות השווים שבחרנו עבורכם, ללא ספק מציע חבילה מושלמת של פינוק, בידור ואווירה. זוהי ההזדמנות שלכם ליהנות מזמן זוגי, לבקר בהופעות מושקעות ולחוות את אילת בצורה מהנה.


כבר הרבה זמן שאתם חושבים על אירוח מפנק, הופעה של יהורם גאון, אוכל טוב, שייט באילת ומבחר אטרקציות? שלא תגידו שלא חשבנו עליכם!


מה עכשיו? סמנו ביומנים את התאריכים הבאים: 10-13 בנובמבר (ראשון-רביעי), תודיעו לילדים שבאותם ימים אתם לא פנויים לעשות בייביסיטר, ופשוט תנצלו את הדיל המדהים שיעניק לכם זמן איכות כמו שהרבה זמן לא חוויתם - מגיע לכם!