טוען. אנא המתן...

עלים נושרים מחירים צונחים – הזדמנות להשלים חוסרים!

מאת: חן בן צבי

האוויר מתקרר, העלים משנים את צבעם, וריח של התחלה חדשה באוויר.


כן, הסתיו כבר כאן! תקופה קסומה של שינוי והתרעננות. עם זאת, לצד הכיף על חזרתם של המרקים לשגרה, שוקו חם וימים גשומים, זהו בדיוק הזמן לעצור לבחון חוסרים.


לא חושבים שחסר משהו בבית? חשבנו על מספר מוצרים שבדרך כלל צריך בתחילת העונה, וכל עוד הטמפרטורות נעימות ואתם לא לחוצים לרכוש את הדבר הראשון שרואים, רק כי "חייב מפזר חום לחדר הילדים", מוזמנים לבצע בצורה רגועה הזמנה און ליין וכמובן לנצל את המחירים המעולים שאנחנו בקופונופש פלוס מציעים!


פריטים חשובים לחורף!

קבלו מספר מוצרים שבדרך כלל נדרש להשלים:


שמיכות חמות: האם יש לכם ולילדים יש שמיכות טובות לחורף? אם התשובה שלילית, אתם חייבים לנצל את המבצעים המטורפים שלנו. קבלו מבחר שמיכות פוך רכות ואיכותיות במחירים חמים במיוחד!


מוצרי חימום: תנורים, רדיאטורים ומפזרי חום הם חובה בכל בית. חסר לכם אחד לסלון, לחדר הילדים, או לעמדת העבודה? קבלו מבחר מכשירי חימום שתופסים מינימום מקום ומעניקים מקסימום חום נעים ובריא! כולל מקרן חום תקרתי בטכנולוגיה חדשנית, רדיאטור, תנור חימום לאמבטיה, פטריית חימום למרפסת וקמין חשמלי בעיצוב וינטאג'.


ביגוד תרמי: מתכננים לשהות הרבה בחוץ? תמיד טוב שיש בארון חולצה טרמית איכותית ודקה שעושה את העבודה. קבלו מארז של 2 חולצות טרמיות מבית החברה המובילה גו נייצ'ר! מחפשים מארז לנשים? היכנסו לכאן!


סיר למרק ולבישול ארוך: הכי כיף בחורף להכין מאכלי קדירה, מרק עם קוסקוס ובאופן כלכלי אוכל חם ומנחם זה בדיוק מה שצריך בשביל הגוף והנשמה. אז אולי אין לנו תפריטים, אך כן מבחר שלם של סירים איכותיים במחירים מעולים. כולל סיר לחץ של 7 ל', סיר פסטה, סיר לקדירה, סיר קוסקוס ועוד. מחפשים משהו מסוים? כנסו להציץ – הכנו לכם מבחר מדהים!


מעילים: כבר שנה שעברה קבלתם החלטה להחליף מעיל? זוהי ההזדמנות שלכם! קבלו מבחר איכותי של מעילים מבית החברה המובילה גו נייצ'ר – מעילים לנשים ולגברים. להלן דוגמה ורודה במיוחד.


גרביים חמות: סבתא שלי הייתה אומרת שכשחם בכפות הרגליים חם בכל הגוף, ולכן תמיד חשוב שיהיו בבית גרביים שוות. קבלו 4 זוגות גרביים איכותיות במיוחד, גם הן מבית החברה המובילה גו נייצ'ר.


כך תחסכו!

עם כל ההתלהבות שניתן להשאיר את החום הגדול מאחור, אין זה אומר שצריך לחדש את כל הבית ולהוציא סכומים מיותרים. בזכות התנהלות חכמה, ניתן לחתוך בהוצאות. קבלו 5 טיפים שווים:


הזמנה מרוכזת: בצעו הזמנה אחת גדולה הכוללת כמה שיותר פריטים. כך תחסכו בעלויות משלוח ותנצלו את המחירים המשתלמים.


שימוש חוזר: בדקו אילו פריטי לבוש ניתן להעביר בין הילדים. זוהי דרך מצוינת לחסוך כסף ולנצל בגדים איכותיים לאורך זמן.


אחסון נכון: שמרו היטב ציוד עונתי. אחסון נכון של מעילים, מגפיים ושמיכות חורף מאפשר להאריך חיי מדף. לצורך הדוגמה, נציין ששמיכת פוך יש לאחסן רק לאחר שבטוחים שהיא יבשה לגמרי ורק לאחר שמנערים אותה היטב, כאשר חשוב לייצר הגנה מלאה מפני אבק.


סיילים: מכירים את הסיילים ברשתות ההלבשה? נצלו אותם! תרכשו מידה אחת גדולה יותר, כך שהבגדים יתאימו בעונה הבאה.


השוואת מחירים: לפני כל קנייה, השוו מחירים בין האתרים השונים. לעיתים קרובות תמצאו הבדלים משמעותיים. מבטיחים לכם שכאן בקופונופש פלוס השגנו לכם מחירם מעולים!


הזדמנות להתחדשות פנימית

הסתיו הוא לא רק זמן להצטיידות, אלא גם הזדמנות להתחדשות פנימית. זה הזמן לאמץ תחביב חדש וליהנות מהשינויים שהטבע מציע לנו. בין אם זה טיול בטבע שמתעורר לחיים, הכנת מרק מנחם וטעים, או התכרבלות מתחת לשמיכה עם ספר טוב.


אז עכשיו שאתם מאופסים לגבי מה חסר, עברתם על היצע המוצרים שלנו ונחשפתם למחירים המדהימים שאנחנו מציעים, נאחל לכולנו חורף גשום, חם ונעים. שלכם, צוות קופונופש פלוס.