טוען. אנא המתן...

נופש משפחתי בסוכות עם כוכבי הילדים!

מאת: חן בן צבי

אולי עוד לא התאפסתם על חגי תשרי, אבל בדיוק בשביל זה אנחנו כאן.


השנה, חג סוכות חל בין התאריכים 16-24 באוקטובר, ואם בכך לא די, הרי שגם מתקיים "גשר" בין יום כיפור לחג סוכות, כך שהילדים עומדים להיות לא מעט ימים בבית...


מה עושים? במקום להתבאס מהחופשה הארוכה, אנחנו מציעים לכם לנצל את ימי החג עבור חופשה משפחתית סופר מהנה.


לא רק שינוי אווירה, נוף מרהיב, מים מרפאים, בוץ עשיר במינרלים ומלון שווה במיוחד (ע"ב חצי פנסיון), אלא גם שלל פעילויות ואטרקציות לכל המשפחה, כך שלא נותר לתכנן דבר, מלבד לנצל את המחיר המדהים שהשגנו עבורכם ולמהר לשריין מקום. היכן כל זה קורה? במלון רויאל ים המלח!


מבחר אטרקציות לגדולים ולקטנים

נשמע כמו רעיון טוב לנצל את החופשה הארוכה בים המלח? הגיע הזמן לקבל פרטים משלימים!


דיל הנופש המשפחתי שלנו כולל 2 לילות על בסיס חצי פנסיון במלון רויאל ים המלח והוא מתקיים בתאריכים הבאים:20-22.10.


מעבר לנוף המרהיב ולמבחר מתקנים המלון (כולל בריכה מחוממת עם מי ים המלח וג'קוזי מפנק שמחכה לכם ההורים), טוב לדעת שגם הילדים מאוד ייהנו. מה מחכה לילדים? כמובן שבריכה גדולה ומושקעת, אך זוהי רק ההתחלה. קבלו תכנית בידור עשירה, עם מיטב כוכבי הילדים.

כל הפרטים כאן בפנים!


רוצו לספר לילדים!

הדיל שהכנו לכם כולל 6 הופעות אורח של כוכבי הילדים האהובים. בין המופעים השווים תוכלו למצוא את טל מוסרי, לירוני, מיקי, בוב ספוג ועוד אמנים מוכשרים. תהיו בטוחים שהילדים יתרגשו לראות את הדמויות האהובות עליהם מקרוב - לרקוד עם מור זיתוני, לצחוק עם לירוני, לעשות קפוארה עם קוגומלו, לשיר עם טל מוסרי ועוד.


מבקשים היכרות אישית? בבקשה:

טל מוסרי - כוכב הילדים שלאורך השנים זוכה להמון פרגון ואהבה מהילדים. הילדים מכירים אותו משלל הצגות, פסטיגלים ומהטלוויזיה - בין היתר מככב בערוץ הילדים.


קוגומלו - כוכב הילדים לביא קגן, או כמו שהילדים מכירים אותו כ"קוגומלו", מציע לא רק הופעה עשירה במוסיקה שילדים אוהבים, אלא גם ערך מוסף בדמות קפוארה (קוגומלו הנו מדריך קפוארה שמתמחה בגיל הרך).


מור זיתוני - כוכב ילדים שמככב ביוטיוב ובטיק טוק. משמח את הילדים במופעים שמשלבים בין מוסיקה לעולם הקומי. המון קצב, ריקודים והפעלות שוות.


לירוני - קבלו את השחקנית וכוכבת הילדים האהובה לירון רביבו, או כמו שהילדים מכנים – לירוני. לירוני מביאה למופע הרבה אנרגיה, צבעוניות ושמחה.


מיקי - אין ילד שלא מכיר את מיקי (מיכל מוכתר). שחקנית, קומיקאית ומדובבת שמופיעה בלא מעט פסטיבלים, הופעות והצגות לילדים.


ים המלח – יעד מדהים לנופש משפחתי!

ים המלח ידוע כיעד מושלם. אין כמו לצוף בים, למרוח את הגוף בבוץ עשיר במינרלים מרפאים וליהנות מהאווירה הרגועה והשקטה. מה עם הילדים? מעבר לעובדה שים המלח הוא קסם עבורם, מדובר בחופשה סופר אידיאלית - הופעה של 6 כוכבי ילדים אהובים כבר אמרנו?!


רק תדמיינו את ההתרגשות על פניהם כשהם יראו מקרוב את טל מוסרי האהוב, את לירוני המצחיקה, את מיקי שתמיד מביאה איתה שמחה וצחוק, וכמובן את בוב ספוג האגדי שמגיע לביקור צבעוני במיוחד!


כל מה שחשוב לדעת

המלון מציע אירוח מושלם לזוג עם עד שלושה ילדים, במסגרת חצי פנסיון. מבחינת לו"ז, ההופעות ביום ראשון נערכות בשעות הערב, כך שלא צריך לבחור בין בריכה להופעה. ביום שני, יש הופעות גם בצהריים וגם בערב – כך שניתן ליהנות מכל העולמות!


מהרו לשריין מקום – מספר החדרים מוגבל!

אז בין אם מתכננים להקים השנה סוכה, להתארח או לארח בערב החג, תהיו בטוחים שכיף לצפות למשהו מהנה שיפיג את שגרת חול המועד. נשמע טוב? מהרו לשריין מקום, ורוצו לספר לילדים – כי אין כמו ההתרגשות שמתחילה להשתלט לקראת נופש מפנק במיוחד!