טוען. אנא המתן...

דיל חלומי - סופ"ש בים המלח עם עופר לויי ספא ועוד

מאת: חן בן צבי

אין כמו חופשה שמשלבת בין פינוק מלכותי, מוזיקה מזרחית ומנוחה מושלמת. חופשה שעונה בדיוק על הטעם המוזיקלי שלכם, שכוללת את כל היתרונות שמציע מלון איכותי במסגרת של חצי פנסיון (ארוחת בוקר + ארוחת ערב) וכמובן חופשה באחד מהאזורים היותר אטרקטיביים בארץ – ים המלח כמובן!


אז על מה אנחנו מדברים? על דיל נופש חלומי במחיר עוד יותר חלומי! בואו לגלות איתנו את החוויה המדהימה של יומיים במלון רויאל ים המלח, עם שפע של אטרקציות ופינוקים שיהפכו את הנופש שלכם לזמן איכות מהנה, מושקע ובלתי נשכח.


הנאה מקסימלית במחיר משתלם

למצוא חבילת נופש שמשלבת בין איכות, מחיר משתלם, מלון שווה, חצי פנסיון ואטרקציות מגוונות היא משימה לא פשוטה, אבל הנה, זה קורה. יש לנו דיל מנצח - נופש במלון רויאל ים המלח שכולל לא רק לינה ואירוח ברמה גבוהה, אלא גם הופעות של אמנים מהשורה הראשונה! קבלו את עופר לוי, יניב בן משיח וליאת גבאי - כולם תחת קורת גג אחת!


עופר לוי - אם אתם מאנשי המוזיקה המזרחית, את עופר לוי לא צריך להציג. מחלוצי המוזיקה הטורקית והערבית – כוכב בזמר המזרחי. בין שיריו האהובים מככבים השירים "אין לי יום אין לי לילה", "אני חוזר", "מצאתי אהבה", "רוח ים", "מקלט בטוח", "לילה לא לילה", "מאוהב בגשם" ועוד.


יניב בן משיח - אחד מהזמרים האהובים. יניב הושפע רבות מהמוזיקה הטורקית, כולל כמובן הזמר עופר לוי. את תחילת דרכו החל בשנת 1997, כאשר אלבומו הראשון, "בשביל האור", זכה לאהדה רבה, לא מעט בזכות שילוב של טקסטים מסורתיים. בהמשך הגיעו אלבומים נוספים, כולל האלבום "עיר קדשך", "לך בורא עולם", "שמע בני", "קונצרט הסליחות", "בשורות טובות" ועוד.


ליאת גבאי - ליטל גבאי, שחקנית וזמרת מזרחית. החלה את דרכה בתזמורת של חיל האוויר. בין היתר השתתפה במחזמר "מרי לו", בתוכנית "כוכב נולד", בהרכב "הפרויקט של עידן רייכל" ואף הוציאה את האלבום האהוב "רוצי מהר".


אז מה מתי? ביום חמישי (7.11.24) נהנים ממופע VIP עם עופר לוי, ולמחרת, שישי בצהריים (8.11.24), נהנים ממופע כפול של יניב וליאת.


העונה לנפוש בים המלח!

נובמבר הוא אחד מהחודשים האידיאליים לביקור בים המלח. מזג האוויר מושלם - לא חם ולא קר מדי, ניתן ליהנות מהרחצה ללא חשש מקרינת שמש חזקה, האווירה רגועה ובאופן כללי הכול יותר נעים - \ הן בחוף והן בבריכה ובספא המפנק של המלון.


אז בין אם מתכננים טבילה במי ים המלח העשירים במינרלים ובין אם מתכננים בטן גב בבריכה של המלון, אתם עומדים ליהנות!


כל מה שמחכה לכם!

לינה מפנקת: שני לילות במלון רויאל ים המלח היוקרתי, על בסיס חצי פנסיון - ארוחות בוקר וערב עשירות וטעימות.

בידור ברמה גבוהה: קונצרט VIP עם עופר לוי, וקבלת שבת מוזיקלית עם יניב בן משיח וליאת גבאי.

רוגע ופינוק: כניסה חופשית לספא של המלון, הכולל בריכת מי ים המלח מחוממת ומקורה, סאונה יבשה וג'קוזי.

נופש משפחתי: פעילויות מתאימות לכל המשפחה, כולל בריכה גדולה ומהנה במיוחד לילדים.


טוב לדעת:

• ניתן ואף מומלץ להגיע ביחד עם הילדים. החדר מתאים לזוג+3, אם כי יש לקחת בחשבון שילד שלישי ישן על מזרון.

• כל זה קורה בסופ"ש של בין 7-9 בנובמבר.

• עזיבת חדרים עד 14:00.

• המחיר מעולה והביקוש גדול. נשמע בדיוק כמו הנופש שחיפשתם? מהרו לשריין מקום!

כאן רוכשים כרטיסים!


מהרו לשריין מקום!

אז למה אתם מחכים? תסגרו בייביסיטר או תגיעו עם הילדים, קחו חופש בתאריך 7.11 (שישי שבת כנראה שכבר פנוי לכם), ותתחילו לעשות חזרות עם השירים האהובים של עופר לוי, ליאת גבאי ויניב בן משיח – עומד להיות שמח!