טוען. אנא המתן...

8 מוצרים שווים שישדרגו לכם את הסוכה

מאת: חן בן צבי

חג סוכות מתקרב במהירות, וזה הזמן המושלם להתחיל בהכנות.


בין אם מתכננים לישון בסוכה, לארח בסוכה, או רק לשהות בה בערב החג, ישנם מספר מוצרים שיכולים להפוך את החוויה להרבה יותר נעימה. אז מה יהפוך את הרצפה לנעימה, איזה מוצר יהפוך את האירוח ליותר נוח ואיזה מוצר יהפוך את הלינה ליותר חווייתית עבור הילדים?


יש לנו 8 כיוונים מנצחים, שאת כולם תמצאו ממש כאן אצלנו באתר, כך שאם רק תרצו, ניתן לנצל משלוח יחיד כדי לקבל ביחד את הכול, ואף בתוך כמה ימים ולצד מחירים חסרי מתחרים.


5 טיפים חשובים

לפני שנציג את המוצרים שחשבנו עליהם, קבלו 5 טיפים שכדאי לקחת בחשבון לקראת החג:


1. ברמת האירוח: אם אתם מתכננים לארח בסוכה, תשקלו שימוש בכלים רב-פעמיים, ריהוט נוח ותאורה מזמינה. כל אלו יעזרו לכם ליצור אווירה נעימה.


2. ברמת הלינה: למתכננים לישון בסוכה, כדאי להשקיע במזרן נוח, או אפילו במיטת שדה נוחה. יש לכם? מעולה, אין לכם? תמצאו אצלנו בקטגוריית ציוד קמפינג היצע אדיר, כולל שקי שינה איכותיים.


3. ברמת האבזור: בלי קשר לתכניות הספציפיות שלכם, שווה להשקיע בקישוטים, תאורה ובמגוון אביזרים שיהפכו את הסוכה להרבה יותר נעימה מזמינה.


4. ברמת הקישוטים: תאפשרו לכל ילד להכין קישוט לסוכה. זה לא מושלם? עדיין תתלו! העיקר שהילדים יהיו גאים וירגישו שלקחו חלק בעשייה.


5. ברמת ההיערכות: אל תחכו לרגע האחרון. לא מבחינת רכישת סוכה, לא מבחינת הזמנה לאירוח ולא מבחינת רכישת ארבעת המינים.


8 מוצרים מומלצים לסוכה

1. משהו שמאפשר לארח  - קבלו שולחן קמפינג מתקפל למזוודה – עכשיו במבצע – 159 ש"ח בלבד!


2. משהו שיאפשר לילדים להוציא אנרגיה - בזמן שאתם המבוגרים רוצים ליהנות מהקינוח בשקט.. תאפשרו לילדים לשחק לידכם. קבלו טרמפולינה קטנה (55 אינץ') מעוצבת כמו פנדה. סה"כ 399 ש"ח! מהרו לנצל את המבצע.


3. משהו למבוגרים שרוצים להפוך את האירוח בסוכה לחפלה שמחה - קבלו בידורית קריוקי עם מיקרופון אלחוטי במחיר חד פעמי של 219 ש"ח בלבד!


4. משהו לרגליים, שיהיה נוח ונעים, גם כשיחפים - קבלו מחצלת איכותית רק ב-89 ש"ח (3/3 מ'). יש מגוון גדלים נוספים..


5. משהו מקרר לארוחת הצהריים - מקפידים לאכול בסוכה? לפעמים חם ומעיק. קבלו מאוורר טייפון בעל 3 מהירויות בעיצוב בטיחותי. איכותי ויעיל, מפיק עוצמת אוויר של עד 15 מטר לשנייה! סה"כ 299 ש"ח בלבד. רוצים פתרון יותר משמעותי? קבלו מצנן אוויר חזק של 7,000 מק"ש – אידיאלי עבור סוכה גדולה.


6. משהו נוח לשבת סביבו - עוד אין לכם ריהוט גינה? הזדמנות מושלמת להשלים פערים. קבלו פינת אוכל מיורקה - שולחן ו-6 כיסאות בשני גוונים לבחירה, סה"כ 799 ש"ח.


7. משהו לנקות את הרחבה לפני ואחרי בניית הסוכה - קבלו מכונת שטיפה מבית פרוסוניק. המכונה האדירה תסייע לכם לנקות את המרפסת, את החצר ואת הגינה בנוחות מרבית. המכונה מגיעה עם צינור מים בלחץ גבוה (5 מ'), אקדח התזה, סבון וכבל חשמל.


8. משהו שיפיץ אור ויעניק אווירה - קבלו גרילנדה סולארית שמגיעה עם 25 מנורות. עיצוב מרשים, הדלקה אוטומטית בשעות החשיכה ואפשרות לטעינה נוחה באמצעות חיבור USB.


שני צעדים אחורה - סוכה קומפלט יש לכם?

הכול טוב ויפה אבל בכלל עוד אין לכם סוכה? אז קודם כל הגיע הזמן לסגור את הפינה ובהקדם הניתן, כל עוד יש לנו בקופונופש פלוס את כל המידות. שנית, תבינו איזה גודל נחוץ ולאחר מכן תכנסו לקישור. אידיאלי ואיכותי. למה איכותי? כי אצלנו מחכה לכם סוכה לנצח מבית המותג המוביל בתחום – סוכות שלום. זוהי סוכה קומפלט שמגיעה ביחד עם בד איכותי וסכך כשר, כאשר ההרכבה סופר נוחה ומהירה, ואפילו יש אחריות של לא פחות מ- 10 שנים!


שלומית בונה סוכה ואתם מרוויחים!

השקעה במספר מוצרים איכותיים לסוכה יכולה להפוך את החג לחוויה הרבה יותר נוחה ומזמינה. בין אם אתם מארחים בסוכה, לנים בסוכה, או פשוט מבלים בה בערבי החג, המוצרים הנכונים יעשו את כל ההבדל.


כאן המקום לחדד שכל הפריטים שהצענו ישמשו אתכם גם לאחר החג, עובדה שהופכת את הרכישה להשקעה חכמה (לכבוד החגים מבצעים שווים).


כמעט חג סוכות שמח - שלכם קופונופש פלוס!