טוען. אנא המתן...

רגע לפני שהטמפרטורות צונחות - אטרקציות מים שוות!

מאת: חן בן צבי

הסתיו כבר כאן, ואפשר להרגיש את זה באוויר. חצבים מציצים בצדי הדרך, נחליאלי מצייץ במרחק ועלי שלכת מתחילים לרקד ברוח. בבקרים כבר מורגש הצורך בחולצה עם שרוול ארוך, ואפילו הגשם כבר הפתיע כמה פעמים בביקור קצרצר ומשמח. כל זאת מייצר אווירה מיוחדת, אך בו זמנית גם מהווה תזכורת לכך שהקיץ החם מתקרב לסיומו.


נכון, עוד נותרו לנו כמה ימים מתחת למזגן, אבל בקרוב מאוד נתחיל להתגעגע אליהם, ובטח שנתגעגע לאפשרות ליהנות משלל אטרקציות מים מרעננות, ולכן אספנו עבורכם מספרהמלצות שוות!


הרגע הזה, כשהקיץ מתמוגג לאטו תחת מעטה עננים והסתיו מתדפק בדלת, מהווה הזדמנות מושלמת להתפנק עם מגוון חוויות מים אחרונות לעונה.


אז מה עושים? פשוט מאוד – מנצלים את ימי החום שנותרו עם אטרקציה קרובה ומבטיחה, וכמובן לצד הכרטיסים המוזלים שאנחנו בקופונופש פלוס מציעים!


בקופונופש פלוס אנחנו מציעים לכם מגוון רחב של אטרקציות מים מדהימות בהנחות שוות במיוחד. יש לנו משהו לכולם - לקטנים ולגדולים. אז בין אם אתם מעדיפים אטרקציות מים מקורות וממוזגות, או אטרקציות מים תחת כיפת השמיים, יש לנו בדיוק מה שאתם מחפשים.


הצצה ראשונית

אז מה אנחנו מציעים? מגוון רחב של חוויות מים. כולל:

• פארקי מים עם מגלשות מטורפות

• בריכות גלים

• מתחמי שעשועי מים ייעודיים לילדים

• ספא מפנק למבוגרים

• אטרקציות אקסטרים למחפשי האדרנלין ועוד - כנסו לגלות, הרשימה המלאה ממש כאן!


5 הצעות מרעננות!

אצלנו תמצאו אטרקציות מים מרעננות לקטנטנים ולכל המשפחה. בימי חול ובימי חג ושבת. נשמע כמו בילוי מרענן? יש לנו 5 הצעות שוות:


1. קאנטרי אליצור נתניה – מוזמנים ליהנות מכניסה מוזלת לקאנטרי בנתניה. במקום מחכה לכם בריכת שחייה מקורה ומחוממת, בריכת שחייה תחת כיפת השמיים, מגלשת מים שווה, בריכת פעוטות ואפילו מזרקות מים. יותר מזה? במתחם תמצאו סאונה יבשה ורטובה. פרטים בפנים!


2. פארק דייג - במושבת יוקנעם מחכה לכם פארק הדייג "דג בכפר", ממש למרגלות הכרמל, בסופו של כביש 6. במתחם הטבעי פריחות ופלגי מים – חיבור משולם לטבע.

מלבד דייג ניתן לשוט בסירות פדלים, לנצל את מתחם הפיקניק המוצל, ליהנות משלל מתנפחים (כולל מתנפחים רטובים), להתנסות בחץ וקשת וכמובן לאפשר לילדים להוציא אנרגיות בבריכת כדורים, בארגז החול שכולל מחפרונים, במרחב הבימבות ועוד. פרטים בפנים!


3. ספארי צלילה לכל המשפחה - אטרקציה שמשלבת בין ריחוף בסירת טורנדו לאורך רצועת החוף, לבין איי אהבה סודיים וכמובן צלילה לצד הדרכה צמודה, לעבר עולם תת ימי מרהיב ביופיו. איפה? בשבי ציון, המרכז הימי אינדיגו. פרטים בפנים!


4. אקווה כיף - לא עוד פארק מים רגיל, אלא פארק מים צף סופר מושקע ואטרקטיבי. במקום חלוקה ל 4 אזורי אקסטרים, כולל חוף ים מוכרז, קארטינג מטורף על המים (היחיד מסוגו בעולם), קיר טיפוס בלב הכנרת ועוד שלל אטרקציות רטובות. מתאים גם למשפחות ששומרות הפרדה. פרטים בפנים!


5. צלילות היכרות במועדון פלמידה אילת - אתם באילת? על החוויה הזו (ובטח שעם המחיר שהשגנו לכם – 30% הנחה!) אתם לא רוצים לוותר.


מועדון הצלילה המוערך פלמידה מציע צלילת התנסות סופר חווייתית בשונית האלמוגים הייחודית. הצלילה נעשית לצד מדריך מוסמך ורק לאחר הדרכה מקצועית. כולל סיבוב בין הריפים והאלמוגים (עד לעומק של 6 מ'). פרטים בפנים!


5 טיפים

נשמע טוב? זה לא הכול! כדי להפוך את החוויה המרעננת לעוד יותר מושלמת, הכנו עבורכם כמה המלצות שוות:


שימו לב לשעות הפתיחה - בסוף העונה, חלק מהאטרקציות עשויות לשנות את שעות הפעילות.

בדקו בתחזית מזג אוויר עדכני - גם בסתיו יכולים להיות ימים חמים, כאלו שיתגלו כמושלמים לבילוי במים.

הביאו ביגוד חם - הטמפרטורות עשויות לצנוח לקראת ערב, הגיעו ערוכים עם בגדים ארוכים.

נצלו כרטיסים מוזלים - לא כל אטרקציה משפחתית צריכה להוות הוצאה משמעותית. נצלו את המחירים המיוחדים שאנחנו מציעים.

צרו זיכרונות - אל תשכחו לצלם ולתעד את הרגעים האחרונים של הקיץ.


שנסכם?!

אל תתנו לסתיו לתפוס אתכם לא מוכנים. נצלו את ההזדמנות ליהנות מאטרקציות המים המדהימות שלנו במחירים שווים במיוחד. מדובר בדרך מושלמת להיפרד מהקיץ ולהיכנס לסתיו עם חיוך רחב וזיכרונות נפלאים. עדיין ישנה הזדמנות ליצור רגעים קסומים ורטובים, שנייה לפני שהחורף מגיע והאטרקציה הרטובה היחידה כרוכה בעמידה בגשם.


אז.. למה אתם מחכים? הזמינו עכשיו כרטיסים מוזלים וצאו לבלות!