טוען. אנא המתן...

Dire Straits experience בישראל – 3 מופעים בלבד!

מאת: קופונופש פלוס

אם גם עבורכם השירים Money for Nothing, Brothers in Arms, ,Romeo and Juliet או Tunnel of Love הם לא פחות מיצירת אומנות, מתג פנימי שמעורר תחושת אופוריה ורצון מהותי לקפוץ אחורה בזמן, יש לנו חדשות מסעירות עבורכם: המופע שהוגדר על ידי רבים בעולם כהיכל התהילה האלמותי של הרוק אנד רול חוזר ל-3 הופעות חד פעמיות, ואנחנו ב-"קופונופש פלוס" השגנו לכם מחירים שווים במיוחד.


לא שצריך להציג, אך בכל זאת...

להקת הרוק הבריטית שהוקמה בשנת 1977 על ידי צמד האחים מרק ודייוויד נופלר, ג'ון אילסלי ופיק ויטרס, מהר מאוד הפכה להיות אגדה חיה - נודעה כאחת מהלהקות המצליחות ביותר ברחבי העולם.

לאחר שמכרה למעלה מ-30 מיליון עותקים, זכתה בארבעה פרסי גראמי ונכנסה להיכל התהילה של הרוק אנד רול, התפרקה סופית בשנת 1995, אך לא לפני שעצרה בשנת 1985 לסיבוב של שתי הופעות בישראל.


הזדמנות חד פעמית

כיום, 25 שנה מאז שהלהקה התפרקה, מתעוררת הזדמנות חד פעמית! הלהקה אומנם חדלה מלהתקיים, אך להקת Dire Straits experience אשר נוסדה ע"י הסקסופוניסט המיתולוגי כריס ווייט (ניגן, הקליט והופיע עם Dire Straits במשך עשור) שומרת על הגחל, מפיחה חיים במספר אלבומי הרוק המרשימים והמוצלחים ביותר מבית DIRE STRAITS.

Dire Straits experience כבר הופיעה בעבר בישראל, ולאור ההצלחה הכבירה והביקוש האדיר, מגיעה אלינו עם סבב הופעות נוסף - בחיפה, בת"א ובבאר שבע.

שורה תחתונה? לאחר שהלהקה זכתה בארץ להצלחה חסרת ממדים (כל הכרטיסים אזלו מראש), ולאור העובדה ש- Dire Straits experience מטיבה לשמור על הקסם המיוחד (האלבומים חצו את רף ה-120 מיליון מכירות ברחבי העולם), הקהל הישראלי זוכה בהזדמנות נוספת ליהנות ממיטב להיטי דייר סטרייטס – 3 הופעות בלבד עם מיטב הלהיטים האהובים.


מתי איפה וכמה?

1.3, 21:30 - מרכז הקונגרסים חיפה לחצו כאן לרכישת כרטיסים בהנחה 

29.2 / 2.3, 21:00 - סמולרש ת"א לחצו כאן לרכישת כרטיסים בהנחה


אצלנו בקופונופש פלוס תשיגו כרטיסים מוזלים שנעים בין 173-435 ₪, בהתאם למיקום - הנחה מדהימה של מעל ל- 10%!

רוצים להיות מאותם ברי מזל שישיגו כרטיסים, ואף כרטיסים מוזלים? מהרו לרכוש! כל יום שתחכו, מקטין את הסיכוי לחוות את הקסם מחדש.


כבר חשבתם עם מי תלכו?

אז.. עם מי הולכים? כמובן שאין כמו מופע זוגי מעצים ומחבר שמעיר לחיים הערצה חד פעמית ללהקה חד פעמית, אך פה נעצור להמליץ לקחת אתכם להופעה רק אנשים שבאמת יודעים להעריך את התעצומות של הצלילים ואת המסרים החדים שלהקת DIRE STRAITS ידועה בהם.

חושבים לקחת להופעה את הילדים המתבגרים? זוהי בהחלט הזדמנות חד פעמית לחוות איתם הופעה מטורפת שמצליחה לטשטש את פערי הגילאים, ולאחד תחת מעטפת צלילים עוצמתיים שחודרים עמוק פנימה - מרגשים ומסעירים.


יום הולדת 50

עומדים לרכוש כרטיסים? קבלו סיבה למסיבה: השיר Romeo And Juliet שיופיע לצד להיטים נוספים (Sultans Of Swing ,Brothers In Arms ,Money For Nothing ,So far away ועוד) חוגג ממש בימים אלו 50 שנה - לא תבואו לחגוג את המאורע?!


הופעה שהיא הבטחה

אז אם נשים כאן את הציטוט הבא:

"When you can fall for chains of silver

You can fall for chains of gold,

You can fall for pretty strangers

And the promises they hold…"

Romeo And Juliet))


רק נוסיף ונחדד שעוד פחות משבועיים להקת Dire Straits experience ממש פה, אנחנו כבר מתרגשים!