טוען. אנא המתן...

5 כללי זהב לאירוע צוות מוצלח במיוחד

מאת: קופונופש פלוס

בשנים האחרונות עסקים מבינים שאם הם רוצים לשמר עובדים ובו זמנית לתמוך במוניטין העסקי, חשוב שהם ישקיעו באירועי צוות. לרוב מדובר ביום חוויתי, בו במקום לעבוד יוצאים ליום טיול, אוכלים טוב, עוסקים בפעילות מהנה וכדומה.


עם זאת, טעות לחשוב שאם רק מזמינים אוטובוס ובוחרים אטרקציה, כבר מדובר בסיפור הצלחה. תהיו בטוחים שהתחרות בתחום מציבה רף מאוד גבוה, כך שאם כבר משקיעים, מוטב לראות תוצאות - עובדים מרוצים שמגלים נאמנות ומבקשים להשקיע בחזרה.


כיצד אם כן מרימים אירוע צוות באופן נכון - מבלי להיכנס להוצאות מיותרות ומבלי לוותר על התאמה מלאה ורף גבוה? כחברה שמתמחה בתחום הנופש ועובדת עם אינספור בתי עסק שמציעים פעילויות ייעודיות לימי גיבוש, אנחנו מכירים היטב ומקרוב את התחום. מוזמנים לעקוב - הכנו לכם 5 כללי זהב עבור אירוע צוות מוצלח במיוחד!


1. מציבים גבולות ומגדירים דגשים רגישים

ראשית בוחנים כמה מוכנים להוציא ואלו כלים ואמצעים ביתיים ניתן למנף. לצורך הדוגמה נציין שאם יש רכב חברה, או דלק ללא הגבלה, מוטב לנצל את ההזדמנות – להימנע מהשכרת אוטובוס פרטי. כמו כן, כמובן שחיוני להגדיר תקציב תקרה עבור סך ההשקעה ולבחון אם יש קשרים עסקיים שניתן למקסם.

כמו כן, חשוב להגדיר מס' דגשים חשובים. לצורך הדוגמה פעילויות שמהן מוטב להימנע (למשל כאלו שעשויות לעורר מחלוקות פנימיות), שעת חזרה (עובדים מעדיפים לחזור בשעה הגיונית שמשאירה זמן לבני המשפחה) ואף רצוי להגדיר מהו המרחק המקסימאלי שמוכנים ורוצים לנסוע.


2. לא שוכחים אף אחד מאחור

עומדים לבחור פעילות מהנה ומגבשת? ראשית תתחשבו בצרכים המיוחדים של כל העובדים. זהו בדיוק הזמן לקחת בחשבון שיקולי אלרגיה, שיקולי ניידות, שיקולי כשרות, שיקולי פוביה (לא בטוח שכל העובדים ישמחו לרכב על סוסים) וכדומה. אתם בהחלט רוצים להצטייר כבית עסק שרואה כל עובד ועובד באופן אישי.


3. ייחודיות לצד גמישות

בעוד שהילדים שלכם יעופו מאושר אם תיקחו אותם לפארק מים, כלל לא בטוח שהעובדים גם כן יהיו מרוצים. עד שכבר מארגנים אירוע חברה, רצוי שהוא יהיה מיוחד. כיצד? תחפשו מקום שמעניק ערך מוסף, שמציע אטרקציות מיוחדות, שמאפשר לשלב אטרקציות משלימות מבחוץ (למשל שירותי קייטרינג/אמן אורח) וכדומה.


מחפשים רעיונות עור אטרקציות מיוחדות? קבלו 3:

• טיול שטח בנוף חד פעמי מלווה באיזי ריידר.

חדר בריחה בעל קונספט מגניב.

סדנה אינטימית בתחום רלוונטי לבית העסק.

עוד נחדד שיש לבחור מקום שערוך להתאים את עצמו למבחר דגשים אישיים. למשל מקום שמאפשר לשלב עיצוב מיוחד, לארח אומן אורח, שיודע לשלב אטרקציות משלימות (בהתאם לתקציב רלוונטי) וכדומה.


4. מתנה - give away

גם אם השקעתם באירוע מדהים, תהיו בטוחים שהעובדים ישמחו לחזור הביתה עם משהו להשוויץ בו. כאן ראוי לציין שמתנת give away כלל לא חייבת להיות יקרה, אך היא כן חייבת להיות מדויקת, חכמה ואישית.


קבלו מס' רעיונות + מלל משלים:

• תוצר שיצרתם בסדנה, עם מסר בסגנון "היה לנו יום נפלא, תודה שבאתם".

ערכת קפה, עם מסר בסגנון "בדרך לעבודה? מאחלים לכם בוקר נעים".

• קופון פתוח עבור אטרקציה שווה, עם מסר בסגנון "צאו ליהנות עם המשפחה".

פותחן חשמלי לבקבוקי יין עם מסר בסגנון "מאחלים לכם המון רגעים של אושר".


5. אל תשכחו את האינטרסים שלכם

עכשיו לאחר שהבנו כיצד נכון לארגן אירוע חברה, רצוי שתיקחו בחשבון גם את האינטרסים שלכם. למה הכוונה? חפשו כרטיסים מוזלים עבור האטרקציות הרצויות (אנחנו ב"קופונופש פלוס" כבר התמקחנו עבורכם), תבחרו תאריך שאינו לחוץ מבחינת עבודה, אל תשקיעו יותר ממה שיכולים, ואם מתקשים "לתפור" ביחד את כל האירוע, תעזרו במארגני אירועים.


בהצלחה!