טוען. אנא המתן...

עכשיו בקופונופש פלוס - Food Appeal!

מאת: קופונופש פלוס

כידוע, אנחנו בקופונופש פלוס מחפשים עבורכם אחר הדילים השווים ביותר בעולם הנופש והאטרקציות, אך בו זמנית מבינים שגם בבית חשוב לחוש בחופש, ליהנות מתנאים של 5 כוכבים, לחוות זמן איכות משפחתי ולהתרגש מהפרטים הקטנים, וכיוון שהמטבח הוא הלב של הבית, חיפשנו עבורכם חברת כלים מדהימה שעובדת עם המותגים המובילים בעולם.


מה שמתבשל במטבח של קופונופש...

לאחר חיפוש ממושך, מצאנו עבורכם את חברת Food Appeal! חברה מובילה בתחומה ושלאורך הדרך זכתה יותר מפעם אחת בפרס מוצר השנה. Food Appeal ידועה באיכות גבוהה, באלגנטיות מרשימה ובפונקציונליות שמדברת בזכות עצמה.

פוד אפיל מוסיפה הרבה צבע וחדוות יצירה למטבחים של כולנו, מחדשת עם מוצרים חכמים, מפשטת מגוון תהליכי בישול, מציתה את הדמיון, מאחדת סביב השולחן ומייצרת שלל רגעים קסומים במרחב הביתי.


גם במרחב הביתי - חשוב לנו שתצאו מרוצים ומורווחים

החיבור בינינו, קופונופש פלוס, לבין חברת Food Appeal שמתמחה בייבוא ושיווק סדרות ייחודיות ואיכותיות למטבח, היה טבעי ומדויק, וכאן אתם קהל לקוחותינו מוזמנים לסגור דילים שווים במיוחד, כי ממש כפי שחשוב לנו לוודא שתמצאו שלל אטרקציות במרכז, בצפון ובדרום בהתאם להעדפה אישית וכדאיות כלכלית, כך גם במרחב הביתי חשוב לנו שתצאו מרוצים ומורווחים.


אז בין אם מחפשים סט סירים בגוון סגול (או מנטה), בעל תחתית אינדוקציה וציפוי NON-STICK, בין אם מחפשים סט סכום מהודר, סט צלחות בגוון פסטל (שבין היתר מתאים למקרו) ואפילו רק סט מגבות בשרניות למטבח, טוב לדעת שאנחנו בקופונופש פלוס דואגים לכם.


אצלנו בקופונופש פלוס תמצאו מבחר דילים שווים במיוחד מבית פוד אפיל. מה למשל? סט סירים 7 חלקים בפחות מ-300 ש"ח, סט צלחות יוקרה צבעוני בפחות מ-170 ש"ח, סט כוסות אקריל בגוונים מדליקים בפחות מ-30 ש"ח, סט 4 קופסאות אחסון מזכוכית בפחות מ-80 ועוד.


למה להזמין דרכנו?

מעבר לעובדה שאנחנו מציעים לכם את המחירים האטרקטיביים ביותר ומספקים את הסחורה בזמן סופר מהיר (עד 5 ימי עסקים - תנסו אותנו!), אתם גם יכולים להיות בטוחים שאנחנו כבר עשינו עבורכם את שיעורי הבית. מוכרים את המוצרים הנחשקים והאיכותיים ביותר, כי כשאתם מרוצים, אנחנו עוד יותר מרוצים.


אז..

• במקום לחכות שחברת Food Appeal תצא עם הנחות סוף שנה - פשוט תזמינו דרכנו ותחסכו לאורך כל השנה!

• במקום ללכת לחנות - תסגרו הזמנה מהירה דרך האתר שלנו!

• במקום לחפש אחר מוצרי איכות ולהשקיע בבדיקות והשוואות - תסמכו על המוניטין שלנו!


שורה תחתונה?

לאחר שהפכנו לחברת שיווק מובילה בתחום האטרקציות והנופש, התרחבנו - מציעים מחלקת מוצרים מדהימה למטבח שמציגה מבחר שיתופי פעולה עם המותגים הגדולים ביותר בארץ ובעולם.

עומדים לארח? מחפשים להתחדש? או פשוט מחפשים מתנה שווה שתגיע בזמן ליעד המבוקש?

אנחנו, ביחד עם ,Food Appeal סגרנו עבורכם עסקה סופר שווה. באתר, או באפליקציה.


קופונופש פלוס - אתכם בנופש ובמרחב הביתי!