טוען. אנא המתן...

יוצאים לטיול טרקטורונים? ארזנו לכם 5 כללי בטיחות!

מאת: קופונופש פלוס

אין ספק שטיול טרקטורונים מציע חוויה שונה, עוצמתית שמשאירה רושם רב, אך לאנשים יש נטייה לחשוב שרק "אנשים מסוקסים" מתאימים לרכיבה על טרקטורונים, בעוד שהמציאות היא שניתן לצאת לרכיבה גם עם הילדים, כלומר כלל לא מדובר בפעילות מסוכנת, לפחות כל עוד מקפידים על מספר כללי בטיחות.

כיצד אם כן יוצאים לדרך, נהנים מכל שנייה וחוזרים הביתה בריאים ושלמים עם אינספור חוויות? דיברנו עם מפעילי אטרקציות בתחום וחזרנו עם מספר טיפים חשובים.


5 כללי ברזל עבור נהיגה בטוחה:

1. ציוד מגן בגדר חובה - קודם כל ולפני הכול חובה לעלות על טרקטורון עם קסדה. אנשים נוטים לחשוב שאם הם נמצאים בנופש, הכול טוב, דבר לא יקרה, וזה רחוק מלהיות נכון.

חובה להישמע להוראות המדריכים, ובין היתר זה אומר לחבוש קסדה. קסדה מפחיתה באופן משמעותי את הסיכון להיפצע באופן חמור. איזה עוד ציוד חיוני? משקפי מגן! אומנם רוב הסיכויים שלא תסיימו בבית חולים אם ייכנס אבק לעיניים, אך משקפי מגן בהחלט מאפשרים ליהנות הרבה יותר במהלך הרכיבה.


2. תחזוקה ברמה גבוהה - למצב הטכני של טרקטורון יש תפקיד מכריע על סך בטיחות הנסיעה. חשוב שהצמיגים לא יהיו מנופחים יתר על המידה, שהבלמים לא יהיו שחוקים, שמערכת המתלים וההיגוי יהיו מתוחזקים כנדרש, חיוני לוודא שאין ברגים שדורשים חיזוק וכדומה. כאן ראוי לחדד שכל עוד פונים אל חברת טרקטרונים מקצועית ובעלת רזומה, ניתן להיות רגועים שכל הבדיקות שציינו נעשות באופן תדיר.

תהיו בטוחים שאף בעל עסק אינו רוצה לסכן את המוניטין, או להיות חשוף לתביעות, ועל כן הדבר היחיד שעליכם לעשות זה לוודא שפונים אל עסק בעל שם בתחום, ממש כי שאנחנו ב"קופונופש פלוס" מציעים.


3. היכרות יסודית עם השטח - לפני שלוחצים על הגז, חוצים נחל, נכנסים לדרך עפר, או לוקחים סיבוב, חשוב לערוך היכרות מקדימה עם תנאי השטח, ועל כן שוב נחזור ונחדד שכל עוד פונים אל חברת טיולי טרקטורונים מקצועית, ניתן לסמוך עליה שהיא מכירה כל פנייה, עיקול ומהמורה, כך שאתם בידיים טובות. אומרים לכם לחצות נחל, או ללחוץ על הגז? אתם יכולים להרגיש בטוחים!


4. רישיון נהיגה בתוקף - רבים נוטים להפריד בין נהיגה בטרקטורון לנהיגה עם רישיון, ועל כן חשוב לדעת שמי שרשאי לנהוג על טרקטורון, הוא אך ורק אדם שיש ברשותו רישיון נהיגה בתוקף, או מי שיש ברשותו רישיון נהיגה דרגה 1 לטרקטור + היתר לנהיגה בטרקטורון, מטעם רשות הרישוי.

מסקנה? כל עוד יש ברשותכם רישיון נהיגה, תהיו בטוחים שתוך 5 שניות תרגישו בנוח לשבת מאחורי ההגה של טרקטורון.


5. תוואי ומהירות - כל עוד לא עוברים את המהירות המותרת (40 קמ"ש), לא נוהגים בדרך מהירה (בה המהירות המינימלית היא 55 קמ"ש), לא משתוללים, מכבדים את הטבע ובעיקר מקשיבים למדריך, אתם לגמרי יכולים להיות רגועים.


אנרגיות גבוהות מחירים נמוכים וחלופות שוות

אז עכשיו כשאתם מרגישים בטוחים לעלות על הטרקטורון, רק נותר להמליץ על מבחר טיולי טרקטורונים שאספנו במיוחד עבורכם. טיולים מושקעים שעוברים בנקודות סופר מרשימות, שמציעים כלים מתוחזקים ברמה מאוד גבוהה, וכמובן מדריכים מנוסים שמתבלים את המסלול במידע מרתק.


מה עוד? מחירים אטרקטיביים במיוחד, כך שגם יוצאים לאחת מהאטרקציות היותר מהנות, וגם זוכים בהנחה משמעותית.


אז.. על מה אנחנו ממליצים? ובכן יש טיולי טרקטורונים בכנרת, יש טיולי טרקטורונים באילת, יש טיולי טרקטורונים בצפון (דישון), יש טיולי טרקטורונים בקריית גת, יש טיולי טרקטורונים באלון מורה ועוד - פשוט לבחור אזור ולהתקדם עם סגירת הטיול.


מה מעבר? לא רק טרקטורון מעצים את חוויית הטיול. מוזמנים לגוון עם טיולי רייזרים, טיולי ג'יפים, טיולים עם איזי ריידר, טיולים עם קלאב קאר ואפילו ניתן למצוא טיולי אופניים עבור כל המשפחה.


צאו ותיהנו - מחכה לכם חוויה מדהימה!