טוען. אנא המתן...

למה לקנות באינטרנט ? 5 יתרונות מובהקים

מאת: ארנה מוסל אסף

כל מי שגדל בשנות ה80 כמוני בוודאי זוכר את ההתלהבות שאחזה בי בזמן ביקור בקניון,

הקניונים היו אז בשיא התפתחותם ונפתחו כפטריות אחרי הגשם. אני ממש זוכרת את השיטוט חנות אחרי חנות, את הירידה והעלייה בדרגנוע, את מערכת הכריזה ומיזוג האוויר העוצמתי. מה שבזמנו נתפס אצל רובנו כבילוי שמצפים לו, נחווה היום אצל רובנו כמעייף, מבזבז זמן, מגביל ולא יעיל.


ב30 שנים האחרונות מאז המסחר המקוון התחיל להתפתח (בתחילת שנות ה90) מתקיימות במקביל שתי מגמות – התחזקות יותר ויותר אתרי סחר רבים,

כאשר הבולט בניהם הוא אתר אמזון האייקוני שנפתח בשנת 1995 ונחשב עד היום כמוביל שוק הסחר המקוון, ומאידך דעיכה איטית במעמד הקניונים שכיום נתפסים יותר כחוויה של בילוי, יציאה מהבית, תחושה של "מסע שופינג" והתאווררות ופחות מענה פונקציונלי ישיר לצורך עצמו שהרי אותו ניתן להשיג בקלות ובמהירות גם בלי להגיע לחנות.


סקרנו עבורכם את 5 היתרונות המרכזיים שאנחנו מוצאים בקניות באתרים מקוונים :


מגוון קטגוריות

קשה למצוא קניון פיזי בו תמצאו את כלללל החנויות והמותגים בעולם, ונניח וזה קיים או מתקרב לכך – תצטרכו להקדיש לשיטוט הפיזי הזה שעות על גבי שעות . עולם הקניות באינטרנט מאפשר לכם ליהנות ממנעד רחב מאוד של קטגוריות ועולמות תוכן, כמעט כל מוצר שקיים בעולם תוכלו למצוא זמין לקנייה ברשת


נוחות וזמינות

אחד היתרונות המובהקים של עולם הקניות באינטרנט, העובדה שאני יכולה לעשות זאת בכל שעה ביום ובכל נקודה בגלובוס – רק צריכה אינטרנט זמין . באמצע הלילה, בפיג'מה על הכורסא בבית, יכולה ליהנות מאותה חווית "שיטוט" בין חנויות ברחבי הרשת.


השוואת מחירים

המסחר המקוון מאפשר בקלות להשוות מחירים בין האתרים השונים, וכיום יש אפילו אתרים ייעודים שמתמחים בנושא ומבצעים עבור הצרכנים את ניטור הנתונים מהאתרים השונים ואת השוואת המחירים.


מבצעים ייחודיים

כשאתם קונים פריט מסוים בחנות פיזית – נאמר למשל, אוהל. העלות שתשלמו עבור האוהל מגלם גם עלויות עקיפות כגון שכר דירה, חשמל, זבניות וכדומה. נכון שגם להחזקת אתר סחר יש עלויות – אבל סביר שמשרדי האתר ממוקמים ביישוב פריפריאלי ולא בקניון בלב ת"א – והעלויות בהתאם. הדבר מאפשר להציג מבצעים משמעותיים ביחס לחנות פיזית, והצרכן נהנה מחסכון משתלם.


אספקה מהירה

ככל שהתפתח עולם הסחר המקוון, התפתח בהתאם מערך משומן ומיומן של חברות משלוחים במהירות שאותי מפתיעה כל פעם מחדש. איך בכמה ימים הספיקו לקבל את ההזמנה שלי, להעביר למחסן, ללקט אותה, לארוז, להעביר לחברת המשלוחים ולהגיע ממש עד אליי – לבית שלי במושב הפריפריאלי אי שם בצפון ?


כיום יותר ויותר צרכנים מתרגלים לשיטה החדשה של קניות ברשת, והחברות מגיבות בהתאם. משפרות כל הזמן את אבטחת האתר, את איכות ההמחשה הויז'ואלית של המוצרים באתר, את הנוחות בה ניתן להחליף מוצרים שנקנו באתר וכמובן מבצעים ייחודיים ביחס למבצעים בחנויות הפרונטליות.


גם אנחנו בקופונופש פלוס הגבנו לצורך המשמעותי הזה - שהתעורר ביתר שאת בימי הקורונה אי שם בשנת 2020 – והקמנו אתר סחר ישראלי שמציג את כל היתרונות לעיל – מגוון קטגוריות במחירים סופר אטרקטיביים ובאספקה מהירה לכל פינה ופינה בישראל.


כחלוצי אתרי האינטרנט בישראל, אנחנו מכירים היטב את עולמו של הצרכן הישראלי והדגשים שחשובים לו – החל מאבטחת מידע ברמה גבוהה, תודעת שירות מפותחת וחתירה בלתי מתפשרת להשיג את הדילים הכי שווים שיהיו באמת מעניינים ועם ערך ממשי של חסכון ללקוח.


כיום תוכלו למצוא באתר הקניות שלנו גם מידע מקיף ועדכני על עולם התיירות בארץ ובחו"ל, גם מבצעים שווים למגוון אדיר של בתי עסק בתחום הבילוי והפנאי וגם דילים אטרקטיביים למגוון מוצרי צריכה משפע קטגוריות ועולמות תוכן


השילוב הזה הוא גאוותנו – אנחנו מודים (-:

עבורנו זאת שליחות של ממש, לאפשר לך לשבת על הכורסא בבית, באמצע הלילה ולקנות תחת קורת גג אחת גם כרטיסים להצגות ואטרקציות, גם דילים שווים לנופש בארץ ובחו"ל, וגם מוצרים במחירים נדירים על אמת


רוצים לראות את מגוון המוצרים שלנו ? מוצרי חשמל, פטנטים לניקיון הבית, ציוד קמפינג, משחקים לילדים ועוד... והכל עם מבצעים שווים ובמשלוח עד הבית


אוהבים לבלות, לנפוש וליהנות ? אין מצב שאתם לא מכירים את הפלטפורמה שלנו שמאפשרת לכם לחסוך כסף על אטרקציות, אתרי ספא, מסעדות, בתי מלון, מופעים, הצגות ועוד ועוד מאות בתי עסק בתחום התיירות, התרבות והפנאי