טוען. אנא המתן...

אטרקציות מומלצות בכנרת וסביבתה – קיץ 23

מאת: ארנה מוסל אסף

אם אתם בדרך לצפון ולגליל ומחפשים לעשות אטרקציה בדרך, אם אתם מתארחים באחד מאתרי הנופש סובב כנרת – בוודאי תרצו לתבל את החופשה שלכם באטרקציות שוות. אזור הכנרת שופע באתרי תיירות ומתחמי אטרקציות, מכל הסגנונות שאפשר לדמיין.

סקרנו לכם את האטרקציות הכי מומלצות לדעתנו סובב כנרת, נכון לקיץ 23 . שימו קרם הגנה, כובע אופנתי ויאללה תעשו חיים (-:

טיולים מסעירים ברכבי שטח

רייזרים, ג'יפים, טרקטורונים, עגלות גולף (קלאב קאר) ואפילו רכבי איזי ריידר – שפע האפשרויות כאן הוא עצום, כך שכל משפחה תוכל למצוא את החוויה המדוייקת לה. המכנה המשותף של כל רכבי השטח הוא העבירות המאפשרת להם להגיע ללב הטבע, למקומות נסתרים שתתקשו להגיע עם הפרייבט שלכם. בנוסף, לחברות שמארגנות את טיולי השטח בקיאות במסלולים וארסנל מדריכים מקצועיים, כך שטיול השטח מקבל מימדים נוספים של העשרה .

אקסטרים שטח עולמי בצומת מגדל,

מציע טיולי רייזרים, טרקטורוני איזי ריידר וג'יפים 072-395-2711

קובי טרקטורונים בפוריה,

מציע טיול טרקטורונים במגוון מסלולים לבחירה – קליל, בינוני ואקסטרימי 072-328-1249

שייט קייקים חוויתי

סובב כנרת ישנם 3 אתרים שאנחנו ממליצים עליהם במיוחד, לחווית שייט מגבשת ומשעשעת.

אחד אתרי התיירות המובילים בישראל – רפטינג נהר הירדן - מציע מסלול שייט במימיו המרעננים של נהר הירדן.

תוכלו לבחור כאן בין סירות רפטינג משפחתיות לקייקים זוגיים, וליהנות ממסלול עטור בצמחיית נחלים עשירה ונופים מרהיבים.

האתר מציע אטרקציות נוספות להעשרת הבילוי – גלישת אומגה וטיול ברכבי שטח

לצד אחד מאפיקיו של נהר הירדן, שוכן פארק הירדן - שמורת טבע של 1000 (דונם) המציעה שפע אטרקציות - טיולי ג'יפים, טיולי קלאב קאר, וכמובן שייט במי הנהר בסירות רפטינג, קייקים ואפילו אבובים, בתוך הצמחייה של נהר הירדן ההררי ועד הנקודה בו הוא נשפך לכנרת

תוכלו ליהנות משייט נינוח על גבי סירת קאנו או רפסודה שבניתם בעצמכם, עם החבר'ה של האתר המתוק מתוק רוב רוי השוכן בירדנית – ומציע חוויה קצת אחרת... מוסיקה אינדיאנית ברקע, פסלים אתניים וציורים ייחודית, ואווירה שבטית שעוטפת אתכם. הילדים יעופו כאן !

בנוסף לשייט הרגוע, מציע האתר מגוון אטרקציות כגון איפור אינדיאני לילדים וסדנה לבניית רפסודות

רפטינג נהר הירדן 072-3902-026

אבוקייק בפארק הירדן 072-328-1332

רוב רוי בירדנית 072-393-1933

ספורט ימי מלא אקשן

אחת החוויות האהובות על המבלים בכנרת ! נופי רמת הגולן ברקע, רוח נעימה ושמש מלטפת, ואתם באדרנלין שיא באחת אטרקציות המים מתוך שפע האפשרויות. בכניסה הדרומית לטבריה, שוכן מרכז הספורט הימי הגדול בצפון – חלום עולמי. החבר'ה שם חיים ונושמים את ענף הספורט הימי, מתחדשים ומגוונים תוך שמירה על סטנדרט בטיחות גבוה ומוקפד. בחלום עולמי בכנרת תוכלו ליהנות מאבובים, קרוסלת קרייזי שארק, בננה קלאסית וטורנדו, לרכב על אופנוע ים (בליווי מדריך) או לצאת לשייט בנהיגה עצמית בסירת פונטון או קטמרן .

במרכז הספורט הימי "פאן בכנרת" מתמחים בשייט בסירות, ולרשותם מגוון רחב מאוד של סירות – סירת טורנדו, סירת מנוע, סירת קלאסיק, פונטון ופונטון אקסטרים. אם אתם אוהבים מוסיקה ודרינקים, תשמחו לגלות שפאן בכנרת מציעים שייט שהוא מעין מסיבה קטנה בלב ים – כולל מערכת קריוקי, דרינקים ונשנושים. חוויה ייחודית ומגניבה, לאוהבי הז'אנר .

בחווימה במזח גנוסר, מציעים לכם לצאת לבד לשייט בסירת מנוע קלה, בליווי אפליקציית ניווט ייחודית שתסייע לכם להגיע מנקודה לנקודה, ולשייט לכם בין שמורות טבע, נופים, נחלים ונופים נסתרים. האפליקציה המיוחדת כוללת הדרכה קולית על בעלי החיים בסביבה, ההיסטוריה ועוד אנקדוטות מרתקות.

פאן בכנרת 072-393-8526

חלום עולמי 072-393-4457

חווימה שייט עצמי 072-394-0070

פארקי מים מרעננים

על שפת הכנרת שוכן אחד מפארקי המים השווים והמפורסמים בישראל – חוף גיא. פארק מטופח ואיכותי, שמתחדש בקצב מסחרר ומציע מגוון רחב של אטרקציות מים לכל הגילאים. הקטנטנים שבחבורה יהנו ממתחם ספלאש ייעודי להם הכולל ספינת שעשועים עם מגלשות פתוחות וקצרות, מגלשה סגורה ודלי מים שמתיז בעליזות, בעוד הבוגרים יותר יעופו במגוון המגלשות האתגריות והלולייניות כגון הטייפון והקמיקזה. בין לבין, יוכלו ליהנות כולם ביחד בבריכת הגלים היחידה מסוגה באזור, מחוף פרטי ונוח, ומרחבי דשא גדולים, מרווחים ומוצללים .

אם הילדים שלכם גדולים יותר (6 ומעלה) אל תפספסו בילוי באקווה כיף – הלוא הוא פארק המים הצף הראשון והיחיד מסוגו בישראל. מדובר במגרש משחקים ימי שלם שכל כולו ממש על פני המים.

טרמפולינות, מקפצות, גשר מכשולים, קיר טיפוס, נדנדות ועוד מגוון מתקנים על פי הקונספט הבינלאומי שכבש את כל העולם, והגיע גם לכנרת הקטנה (-:

פארק אקווה כיף, חוף גנים 072-392-1556

פארק חוף גיא 072-393-2121

גן חיות קסום

5 דקות מחוף צמח המפורסם, שוכן לו ג'ונגל טרופי קסום שוכן ג'ונגל טרופי קסום שבו חיים בהרמוניה בעלי חיים רבים ומגוונים, חלקם מתרוצצים ממש בצורה חופשית כולל אפשרות ללטף אותם. תוכים, סוריקטות, שועלי פנק, חוטמנים ועוד... אנחנו אהבנו במיוחד את מתחם הקופים שמדמה ג'ונגל של ממש בו הקופים מקפצים חופשי ומגיעים אליכם הכי קרוב שאפשר, ואת הצבים הענקיים שזוחלים להם באיטיות בין הרגליים שלנו

ג'ונגל כיף, קיבוץ בית זרע 072-257-0384

מעיינות חמים ומרפאים

גם בקיץ המהביל, מסתבר שהישראלים נוהרים אל המעיינות החמים... הידועים בסגולות המרפאות שלהם. סובב כנרת תוכלו למצוא 2 מרחצאות מוכרות ואהובות – מעיינות חמי טבריה, בהם 17 מעיינות תרמו מינרליים הנובעים מבטן האדמה ומכילים מינרלים ומלחים שונים. באתר גם בריכה מקוררת בה תוכלו ליהנות מהמים הייחודים בטמפרטורה קרירה ומרעננת, וגם בריכה חמה בה מגיעים המים ל60 מעלות. עוד באתר – בריכת שחייה, בריכת מים מתוקים לפעוטות, חדר כושר ומתחם ספא הכולל עיסויים.

אי אפשר לסקור את סובב הכנרת בלי להזכיר את פארק חמת גדר, שהוכתר כאחת האטרקציות האהובות בישראל. לפארק יש קסם מיוחד, והוא כולל מרחצאות מרפא – חמימים וקרירים – עם מים עשירים במינרלים הנובעים מעומק האדמה. הפארק מציע מגוון בריכות ואת "ספא וילג'". אגב, התנינים המפורסמים עדיין כאן ! והמפגש איתכם מהווה חוויה בלתי נשכחת לכל הילדים (ותכלס, גם למבוגרים)

פארק חמת גדר 072-328-1300

חמי טבריה 072-328-1311

מתחמים מקורים וממוזגים

אם נפלתם על יום חם במיוחד ואתם מחפשים מזגן להימלט אליו, או סתם לגוון את הבילוי שלכם בצפון עם אטרקציה במתחם סגור, בוודאי תהנו מביקור ב"בית בנמל" בו משחקייה לילדים וסדנאות יצירה מקוריות, במבנה עץ ייחודי ומרשים שבוודאי לא ראיתם עדיין.

אם הזאטוטים שלכם עדיין צריכים להוציא אנרגיות, קיר הטיפוס של מתחם "רוקה" בוודאי יעייף אותם היטב – מגוון מסלולי טיפוס בכל הרמות ובכל הגילאים

רוקה, קיבוץ אפיקים 072-391-0921

הבית בנמל, קיבוץ עין גב 072-392-6456

לכל שאלה והתייעצות, וכמובן לכרטיסים בהנחה שווה – אנחנו כאן כללי סובב כנרת